Windows 7 DNS Değişikliği Nasıl Yapılır – DNS Nasıl Değiştirilir

By | Mar 5, 2010

Windows 7 kullananlar için ağ bağlantılarını düzenleme özellikle DNS girebilmek için biraz zorlanmaktalar. DNS değiştirmek için yapmanız gerekenleri sırasıyla alttaki resimlerde göstermeye çalıştık. Yasak sitelere erişim için nasıl değişiklik yapacağınızı örnek olarak gösterdik. Gösterirkende Google DNS hizmetinin adreslerini kullandık.

İşte yapılması gereken işlem basamakları:

13916437, youtube giriş yöntemi Yasaklı Windows 7 win7 ayarları win 7 sitelere giriş dns ile youtube giriş dns ile giriş dns güncelleme dns değiştirme dns Değiştirme ayarlarları

99332004, youtube giriş yöntemi Yasaklı Windows 7 win7 ayarları win 7 sitelere giriş dns ile youtube giriş dns ile giriş dns güncelleme dns değiştirme dns Değiştirme ayarlarları

58330678, youtube giriş yöntemi Yasaklı Windows 7 win7 ayarları win 7 sitelere giriş dns ile youtube giriş dns ile giriş dns güncelleme dns değiştirme dns Değiştirme ayarlarları

59425903, youtube giriş yöntemi Yasaklı Windows 7 win7 ayarları win 7 sitelere giriş dns ile youtube giriş dns ile giriş dns güncelleme dns değiştirme dns Değiştirme ayarlarları

78401523, youtube giriş yöntemi Yasaklı Windows 7 win7 ayarları win 7 sitelere giriş dns ile youtube giriş dns ile giriş dns güncelleme dns değiştirme dns Değiştirme ayarlarları

98422399, youtube giriş yöntemi Yasaklı Windows 7 win7 ayarları win 7 sitelere giriş dns ile youtube giriş dns ile giriş dns güncelleme dns değiştirme dns Değiştirme ayarlarları

İşte Sonuç:
admadmyoutubeagiri17172, youtube giriş yöntemi Yasaklı Windows 7 win7 ayarları win 7 sitelere giriş dns ile youtube giriş dns ile giriş dns güncelleme dns değiştirme dns Değiştirme ayarlarları

Küçültülen resimleri büyütmek için üzerine tıklayabilirsiniz.

Bu ayarların tümüne Denetim masasından da Ağ ve Paylaşım Merkezi seçeneğinden girebilirsiniz.

87 thoughts on “Windows 7 DNS Değişikliği Nasıl Yapılır – DNS Nasıl Değiştirilir

  1. muhammed

    yaa benimki windows xp wolfteama girmiyor ne yapmalıyım uyarı veriyor uyarıda aynen böyle söylüyor ” otomatik indirme başarısız oldu. lütfen tekrar deneyin :)

    Reply
  2. WTApoloji

    Tesekkürler Wolfteam T-Kazandım Temizim :D WTApoloji :İD <3 saygılar

    Reply
  3. yunus

    admin ben mınecraft oynuyorum girmiyor sitesinde google dns ayarlarını ayarlayın diyo ayarladım ama olmadı acaba ne yapmalıyım

    Reply
  4. Ruken

    ÖNEMLİ. Slm benim büyük bir sorunum var Fransa Paris’de yasıyorum bilgisayarım bloke oldu sebebi film seyredecektim kacakmış galiba bir anda kitlendi bilgisayar bütün programlar uçtu. Bende kapattım tekrar actım,bir yazı çıktı karşıma içişler bakanlığı bilgisayarımı bloke etmiş. Bilinçsizce yasak film seyretmisim. Şimdi neyapacam bana yardım edin teşekkürler

    Reply
    1. Gezgin

      Buradaki düzenleme o gibi siteler için çare olmayabilir arkadaşım sadece burada gösterdiğimizi bilgisayar bilgisi yani dns ayarları nasıl değiştirilir gibi bir ibare..Sizin sorununuza çare olamayabiliriz.

  5. Ege

    selanmunaleyküm admin ya biz bunu yaptığımızda bir şey açılmamazlık yapıyomu yani internetten birşey açılırken bunu yaptıktan sonra açılmamak yapıyormu ve virüs geliyor mu bunu yaptıktan sonra

    Reply
    1. Gezgin

      hiç bir virüs durumu yoktur arkadaşım gönül rahatlığı ile işlemi uygulayabilirsiniz :)

  6. deniz

    tesekkur ederım sımdı oldu bakalım acacakmı fılmlerı kolay gelsın

    Reply
  7. ismet

    Ya kardeşim ben ayarları yaptım ama facebook’a girmiyor … :(

    Reply
    1. Arda

      o zaman kablosuz ağ vardır bnmkinde olduğu gibi

  8. nurcan

    bende denedim bi turlu olmuyor alttakine bunlari giriyoruz ama ustteki ondalik rakamlarini pasifmi birakicaz anlamadim bi turluu

    Reply
    1. Çilekeş

      evet sadece alttaki iki alanı kullanacaksınız. 1 tanesine bile yazmanız yeterli olacaktır. Bunu yaptıktan sonra tarayıcınızı kapatın tekrar açın.

    2. nurcan

      olmadi malesef cok denedim ama olmuyor

    3. Çilekeş

      Peki ağ bağlantılarına girdiğinizde tek seçenekmi bulunuyor. Birde wireless tenmi yoksa normal kablolu bağlantı üzerindenmi girmeye çalışıyorsunuz.

  9. emre

    peki ayarları geri çevirmek için ne yapmamız gerekiyor ?

    Reply
  10. hllllll

    kablosuz ağ kullananlar ne yapmalı peki ben bunu denedim olmadı bana da bişey önerin lütfen sayfa görüntülenemiyor diyo bnde ben win 7 kullanıyorum… :(

    Reply
  11. yok

    Ben yapamadım kardeş Lütfen bana teamwieverden yaparmısın lütfen :'( :(

    Reply
  12. yunus

    :D abi allah sizden razı olsun ya 4 aydır facebooka giremiyordum…

    Reply
  13. memoli

    bune dalga mı geçiyorlar hiçbir işe yaramadı… :(

    Reply
  14. Mehtap

    Cok tesekkürler, cok yardimci oldu verdiginiz bilgiler :)

    Reply
  15. tugrul

    girdim ama 3. şık olarak yerel ağ bağlantısı yok
    sadece= 1.erişim türü = internet
    2.bağlantılar = kablosuz ağ bağlantısı
    yerel ağ bağlantısı yok ne yapmalıyım?

    Reply
  16. eylem

    ya *****böle işe pcyi kırcam artık sabahtan beri ugrasıom biseyin değiştigi yok :Q

    Reply
  17. halil

    valla çok teşekkür ederim arkadaşlar ne zamandır giremiyodum ha :)

    Reply
  18. alpay

    kardeş dedigini yazdım yaptım ama yükleniyor diyo sonrada sayfa görüntülenemiyor diyo acılmadı yani ..??

    Reply
    1. Çilekeş

      8.8.8.8 ve 8.8.4.4 ile bağlantı sorunu yaşıyorsanız birde

      4.2.2.2
      4.2.2.3
      4.2.2.4
      4.2.2.5

      dnslerinden istediğiniz 2 tanesini yazarak deneyin.

    1. Çilekeş

      yanlış işlem yapıyorsunuz demekki. kablosuz ağ felan kullanıyor olabilirmisiniz.

  19. kadir

    5.ayar yapmamız gereken seçenek falan diyo orda nabcamızı anlatırmısınız lütfen

    Reply
  20. zeynep

    dostum çok teşekkürler.harikasın.hemen girdim hemde sorunsuz.tekrar teşekkürler…

    Reply
  21. hsyn

    tşk edrm çalıştı you tubeye artık girebiliyorum. :)

    Reply
  22. ekrem

    ben bunu ilk denedimde oldu fakat artık girilmiyo neden?

    Reply
    1. yalçın

      abi deiştiremiyorum ayarlarını.kabul etmio.ne yapmam lazım windows 7 için.yardım ltfen

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir