Survivor 2013 Başvuru Formu

200
6707


Survivor 2013 Başvuru Formu Survivor 2013 Başvuru Formu 2013 yılı Survivor yarışmasında Gönülllüler grubunda yarışmacı olmak ister misiniz? Survivor‘da yer almak için acunn.com‘da bulunan başvuru formunu doldurmanız gerekiyor. Survivor Başvuru Formu Acunn.com‘da bulunan Survivor yarışmacı başvuru sayfasında çeşitli soruları cevaplamanız isteniyor.

200 YORUMLAR

  1. acun abi öncelikle şunu sölemek isterimki sana ve yaptığın tüm yarışma programlarına bayılıyorum ama en çok ta survivor’a nolur bu sene benide götür bende gitmek istiyorum ama gerçekten abicim nolur gitmessem ölürüm ya nolur tek isteğin survivor’a katılmak başka bişey istemiyorum nolur lütfen survivor’a katılıp o adaya gitmek istiyorum inşallah giderim nolur abi lütfen

  2. acun abi bu sene bende katılmak istiyorum nolur benide götür tek isteğim survivor a katılmak noluır rica ediyorum bendie götürün nolur survivor’a katılıp o adaya gidip kıyasıoya yarışmak istiyorum inşallah giderim orada yarışırım ama nolur

  3. ben ilk once sizi selamliyorum ben kac senedir survivor a katilmak istiyorum ama bir turlu olmuyor ben aslen azeriyim turk vatandasiyim meni de bu yarismaya katsaniz deyisiklik olur bir ilk olur :'(

  4. merabalar özel bi işletmede halkla ilişkiler görevindeyim.gerçekten çok başarılı acun medya ekibi de bi o kadar samimi içten gerçekten acun medya ailesi ile çalışmak isterdim .

  5. slm acun abi ben mersinin tarsus ilçesinden katılıyorum ve bu survivıra katılmak istiyorum tüm türkiye ıssız adada nasıl yaşanır ve yarışılınırmış görsünler diyorum açıkcası kendime güveniyorum saygılar

  6. Merhabalar öncelikle yaptığınız her yarışmanın hakkını verdiğiniz için size teşekkür ediyorum. Şansımı deneyip survivor’a katılmak istiyorum .. Çok azimli olduğumu düşünerek kendimi denemek istiyorum.. Umarım şansım açık olur…

  7. merhaba acun abi öncelikle sizi ve acun medyayı can gönülden kutluyorum ben şanlıurfadan fevzi survivor,a katılmak istiyorum sizden istegim bu istegimi geri cevirmemek inşalllah uygun gürürsünüz bu istegimi , kendinize iyi bakın teşekürler herşey icin

  8. slm acun abi benim tek hefim allah nasip ederse yarışma katılabilmek ben kendim acin yarişmıcam cocugum icin ilik nakli hastası abicim eger kıtılabilirsem kazanırsam ameliyat edecem yaş25 sigaram yok içkim yok cok şükür kendimi hırslı his ediyom cavap bekliyom acun abi lütfen kendim icindegil yuvrum icin yarışacam bay kendine iyi bak 🙁 🙁

  9. salam acun abi men vusal survivor basvuru ne zaman olacaq.yarismayi cox istiyirem cox yorum yaptim ama bana cevab gelmiyor survivor yarisini yaratdigin ucun sana tesekkur ederim I-( I-(

  10. slm acun abı ben ağrıdan katılıyorum bütün programlarınızı severek izliyorum özelikle suvivor 2013 te bende olmak isterim bi gönüllü olarak tabi karar sizin taktirinize kalmış saygılar.

  11. dünyada enbüyükhayalim evereste cıkmak.. cünkü dağları dogayı ve yasamayısevıyorum.. 2013 survıvor akatılmakistiyorum.. filozof kişiliğimvar..

  12. hacı abi survıvora alsana beni yaw iyi olur yani almassanda alma çokta tındı ama alırsan iyi olur inşalla yazdıklarıma bakarsın yoksa çok saçma bi yazı olcak ha bu arada beni sakın arama

  13. slm acun abii ben 19 yaşındayımm sadece annemle yaşıyorumm bir cok programaa başvurdum ama hiç kabul olmadıı sanırımm sizden istihamım şudur kii benii bu yarışamaya girmek istiyorum canı gönülden gereklii iişllemlerin yapılmasını arzz ederimm

  14. slm lar acun abi survivor ı beyenerek izliorum. bu yarışmada birinci olucağıma inandığım için katılmak istiorum beni anlatan bi yarışma dayanıklılığıma güveniorum… Herşeyin hayırlısı tabi

  15. slam acun by sizinle tanışmayı çok isterim kendime özgüvenim çok survivor yarışmada önce rakibimle oynarım sonra zorlarım ve karşıma rakib tanımam ben büyük ödülü ben alacam. :Q

  16. acun bey her kez gibi her kesin yazdığı gibi beni survivora götür demiyorum sadece sizin gibi sıfırdan var olmuş karakterini hiç bozmamış duruşunu ilk günkü gibi sürdüren bi insanla tanışmak istiyorum çünkü böyle insan görmedim ben o eleme odasında zaten sizinle konuşmam lafdan olmaz sizi etkileyeceğimi düşünmüyorum biliyorum saygılarımı sunuyorum

  17. slm ben tuncay diyarbakırlıyım bu survivora katılmak istiyorum kendime güveniyorum o adalar tam bana güre şuan sınava hazırlanıyorum sudan çok korkarım korktuğum için yüzmek bilmiyorum ama inanıyorum ki idaya girerimki diğer yarışmalrda benden östün kişi çıkacağını inanmıyorum ha ben çok utangacım kızlardan çekinirim ben kaybedersem eğer bunun sebebi kesinlikle bayanlardır zaten derslerde başarılı olamammanın sebebi kızlar olmuştur kızlar benim en büyük rakiplerim ha siz çok güzel futbul oynuyorsunuz diye duydum seninle tek kale bir maç yapmak isterim ilk golu atan kazanır ne diyorum ben ya beni bu yarışmaya davet ederseniz kendi adıma çok sevinirim genede canın nasıl istiyorsa öyle yaparsınız siz daha iyi bilirsiniz çağırmasanızda canın sağ olsun yeter benim kalbimseninle senin kalbin türkiyele yani türk halkıyla ama çağır beni he unutma beni benim yazımı ikidefa oku olurda önemli yerlerini kaçırırsınız hadiii bayyyyy kalın selametle…….

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz