Kim Milyoner Olmak İster Yarışması Başvuru Formu

78
295

Dünyanın en çok seyredilen ve kazandıran yarışma programı ‘Kim Milyoner Olmak İster’ Atv ekranlarında Kenan Işık’ın sunumuyla Ağustos ayında başlıyor.
Yarışmada toplam 12 soru yer alıyor. Bu on iki soruyu yanıtlamak için size 4 joker hakkı sunuluyor. Ayrıca 2 barajınız var. Baraj sorularını doğru yanıtladığınızda o ana kadar kazandığınız ödül her halukarda sizin oluyor.

12. soruyu da doğru yanıtlarsanız kazanacağınız ödül tam 1 Milyon TL.

Milyoner olmak için son kararınızı vermeye hazır mısınız?
2011, atv, atvde, basvuru, Başvuru Formu, Formu, hangi kanalda, İster, Kim, Kim Milyoner Olmak ister, Milyoner, n ezaman, olmak, yarışma, yarısması,kenan ışık,kenanısık
TIKLA

Kimler Neler Demiş?

78 Yorum - "Kim Milyoner Olmak İster Yarışması Başvuru Formu"

Bildir
avatar
yasin
Ziyaretçi

bende katılmak istiyorum kabulmu

yasin
Ziyaretçi

bende çok izliyorum sizi :)

günay
Ziyaretçi

benimde çok katılmaya ihtiyacım var lütfen
:)

mehmet
Ziyaretçi

nasıl baş vurulur hacı

mustafa erdem
Ziyaretçi

dadaş mustafadan slm kardaşlar bende yarışmak istiyorler ama niden kabul etmiyorsinizlo küçük emrah modunamı geçelim yani hadi bekliyorler yaniben :Q şaka şaka :D

evren
Ziyaretçi

benim başka kime baş vurmam gerekiyor

saniye akcivan
Ziyaretçi

BAŞVURU FORMU ÇIKMIYOR DALGAMI GECİYOR BUNLAR SAYN ATV YETKİLİLERİ NERDE FORMUNUZ YOK İNTERNETDE :Q

ÇAĞATAY
Ziyaretçi

YARIŞMAYA KATILMAK İÇİN BAŞVURU FORMUNU BULAMIYORUM.DAHA ÖNCE BAŞVURU YAPMIŞ ARKADAŞLAR YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM.HEPİNİZE BOL ŞANSLAR….

ESENGÜL
Ziyaretçi
:) SLM CAN DOSTLAR YURDUMUZUN GÜZEL İNSANLARI NEFES ALIP VERDİĞİMİZ HER GÜNÜMÜZ İSTER GECE OLSUN İSTER GÜNDÜZ İYİ YADA KÖTÜ ZATEN BİR ŞEKİLDE ZAMANLA MÜCADELE EDEREK YARIŞMA TEMPOSUNDA GEÇMİYORMU?UMUT YOK HERKES SİYAH RENGİ SUÇLARKEN FARKLI OLAYLAR HABERLER BİZLERİN NABIZ ATIŞLARINI HIZLANDIRMIYORMU Bİ ŞEKİLDE TIPKI YAŞANTIMIZDA İSTEYİPTE ULAŞAMADIĞIMIZ DEMİYELİMDE ŞU AN İÇİN GERÇEKLEŞTİRMEYE FIRSAT BULAMADIĞIMIZ TATLI UMUTLARIMIZ GİBİ DEYİLMİ?NE VAR YANİ ARK FORMU BULAMADIM KÖR KADER KÖR TALİH NE YANİ ULAŞSANIZ NE OLUCAK YADA DİYELİMKİ ÇAĞRILDINIZ EEE SONUÇ İÇİNİZDEKİ BASTIRILMIŞ CANAVARLARMI SUSACAK ÇIKACAK YA ASLINDA HEPİMİZ ŞANSLIYIZ HEPİMİZ ZENGİNİZ ŞUANDA BUNLARA YORUM YAPABİLİYORSAK BİLE HALEN YAŞIYORUZ UMUT VAR HAYAT YOLUMUZDA.)))))TABİİİİİ BU… Devamı »
erdem
Ziyaretçi

evet bence herkezin bir sorunu bir mazereti var sorun oraya cıkıp para kazanmak ise bende çıkmak isterim tabi önce formu bulup yazmak olmalı ben bulamdım bende burdan ulaşayım dedim biz devletimizin mağdur edildiği tekel işçilerinden biriyim. üniverste bitirmiş olmama rağmen maaşım 1000 lira bile deyil ve 2 çocuğum var birini aksaraya yolladık üniversteye biride lise de okuyor şimdi ben soruyorum binlira(1000) ile ben nasıl çocuklarımı okutup bu ülkenin yarınları yaparım?

mehmet emin kar
Ziyaretçi

yarışmaya benı alın altıma nissan juke çekecem :P :)

engin güneş
Ziyaretçi

bu paraya en çok benim ihtiyacım var.kenan bey den beni bu yarışmaya almasını rica ediyorum.

Gezgin
Ziyaretçi

kimin yokki

Buse
Ziyaretçi

Başvuru formuuu nerden dolduruluyoooo

Murat Yılmaz
Ziyaretçi

merhaba ben murat yılmaz bu 38 yasındayım ve bu yarışmaya katılmak istiyorum.Kabul edin…

fuyal
Ziyaretçi

arkadaşlar ben başvuru formunu doldurdum fakat dldurduktan sonra tüm alanları doldurunuz diyip duruyor. işlem tamamlanmıştır tarzında bir yazı çıkıyor mu formu gönderdikten sonra yoksa ben gönderdim mi?

çetin
Ziyaretçi

selamun aleykum arkadaşlar. ben de başvurdum ancak bende de aynı sayfa açılıyor kaydedildi gönderildi ve ya aha işte başvuru formunuz onaylandı vs. hiçbir şey yazmadı umarım yollanmıştır bir kaç kere bastım ama bakalım . herşeyin hayırlısı allahın izniyle. allaha emanet olun arkadaşlar hayırlı günler.

mustafa dogru
Ziyaretçi

merhaba 23 yasındayım kırıkkalede yasıorum askerden geldım henuz calısmıyorum yarısmaya katılmak ıstıorum tesekkr ederım

Fehime Işın Sağbaş
Ziyaretçi

katılmak dileğiyle .

ismail
Ziyaretçi

Bu yarısmayıı zorlarımm :) ;) ;)

M.ALİ BÜYÜKKONUKLU
Ziyaretçi

milyon nasıl alınır görmek istiyorsanız arayın .

süphan
Ziyaretçi

benim kesin kenan abiyle yarışmam lazım

Cengiz
Ziyaretçi

daha önce de kim 500 bin ister yarışmasına başvurdum, çıkmadı. Lütfen bu kez çıksın, diliyorum.

melek
Ziyaretçi

yarışmya başvuru yapanları seçerken kriterleriniz nedir?????bende başvuru yaptım ama …..bir kere olsun şansımı denemek istiyorum…. :(

ümran
Ziyaretçi

neden başvuru formunu bulamıyorum yok:(

Nuran
Ziyaretçi

Bende katılmak istiyorum lütfen…

serhat gülük
Ziyaretçi

:B: kabul edin

serhat gülük
Ziyaretçi

ettik :D

serhat gülük
Ziyaretçi

yarışmaya başvurmak isterim lütfen arayın :D

semra
Ziyaretçi

lüüütttfeennnnn beni kabul edin :(:(

mustafa
Ziyaretçi

ben katılmak ıstıyorum ama siz beni istıyormusunuz
:)

mustafa erdem
Ziyaretçi

:D :D slm kücük emrah moduna geç

wpDiscuz