Tarih: 21 Temmuz 2012Kategori: GSM DünyasıYazar: Yorum : 47 Yorum

Turkcell Avea Vodafone, Vodafone Mesaj Merkez Numarası vodafone turkcell Mesaj Merkez Numarası turkcell Numarası nedir neden mesaj göndermiyor mesaj göndermiyor mesaj ayarları mesaj merkez avea Mesaj Merkez Numarası avea
Turkcell-Avea-Vodafone Mesaj Merkez Numarası

Turkcel

Mesaj ayarlarınızı yapmak için, telefonunuzun “Mesajlar” menüsünden “Mesaj Merkezi Numarası” bölümüne girip, bu bölüme:
Faturalı hatlar için: +905329010000
Hazır Kartlar için: +905359010000 yazın. Arıdan yine aynı menüden Mesaj Tipini “standart” ya da ”yazı” ve Mesaj Geçerliliğini; “maksimum” olarak belirleyin. Bu adımı tamamladıktan sonra istediğiniz gibi mesaj gönderip alabilirsiniz.

Avea

Kısa Mesaj Servisi’mizi (SMS), yurtdışından herhangi bir işlem gerektirmeden, aynı şekilde kullanabilirsiniz. Kısa Mesaj Merkez Numarası +90 559 800 8000’dir.

Vodafone
Öncelikle yapmanız gereken, cep telefonunuzun menüsünden mesajla ilgili bölüme girerek, Vodafone SMS’in merkez numarası olan +90 542 980 00 33’ü cep telefonunuzun hafızasına bir kereliğine kaydetmenizdir.

Görüntülenen 47 Yorum
Yorum Sırası Sizde Eeee. Ne duruyorsunuz? :)

  1. canan diyor ki:

    ben dün mesaj hakki yaptm ama hic kimseye mesaj gönderemiyorum neden ya:-( hep basarisiz diyor vodafonluyum

  2. Edanur doğanay diyor ki:

    Be iphone 4 kullanıyorum karakter sayısını geçince 152 daha fazla mesaj göndermesi bende *#5005*7672# yaptım ve bana ayarlama başarılı servis mesaj merkezi yok diyor mesaj atamıyorum napabilirim ?

  3. bedirhan diyor ki:

    arkadaslar telefonumda *123# tlme falan bakabiliyorum ama kenti

    tel nomu bulmak için *101# yapınca mmı bağlantısı geçersiz falan diyor ne yapabilirim ?

  4. bilge diyor ki:

    benim dakikalarım var kaç dakikam kaldı diye 7000 a mesaj attım başarısız dedi 4 haneli mumaraların hiçbirine mesajları gitmiyor … neden olabileceği hakkında bilginiz var mı

    • gezgin diyor ki:

      7501’i arayarak
      mesajınıza BAKIYE yazıp 7501’e mesaj göndererek
      *123# yazıp arama tuşuna basarak USSD ile

  5. ahmet diyor ki:

    Lütfen yardmcı olurmusunuz arkadaşlar
    Telefonum samsung ace2. vodafone hat kullanyorum. msj. gònderemiyorum

  6. Emin diyor ki:

    Bnm hattim vodafone..telefon markam samsung gt s 5660 .. 7000 a bile mesaj atamiyorum… simkari cikarip tekrar taktim,telefona format attim.ama yine de olmadi..ne yapmam gerekiyor…. ? ACİL!!!!!!

  7. betül diyor ki:

    ya mesaj gönderilmiyo tekrar gönderme zamani diyıp duruyo hattm avea napmam gerekiyo

  8. sherlock holmes diyor ki:

    Merhaba kolay gelsin ben avea hat kullanıcısıyım 2 aydır mesaj gönderemiyorum kontör olmadığı içindir diyordum ama kontörde yükledim yine olmadı müşteri temsilcisini de aradım işe yaramadı mesaj gönderiliyor diyor bir süre sonra Engelli! yazıyor ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edin

    • Gezgin diyor ki:

      peki hattınızda bir problem olabilir mi? yani simkart hatası değiştirmeyi denediniz mi?

  9. mehmet diyor ki:

    mrb.Nokia N8 kullanıyorum.Yaklaşık iki ay kadar oldu kapalı olan telefonlara yolladığım mesajlarda iletildi raporu geliyor.Normalde telefon kapalıysa mesaj beklemede demesi lazım.Karşı taraf telefonunu açtığı an mesaj iletildi demesi lazım.Daha önce böyle bir sorun yoktu.yardımcı olurmusunuz lütfen

  10. barış diyor ki:

    avea kullanıyorum mesaj atacaktım alıcı ve mesajı yazdım gönder dedim servis kullanılmıyor yazdı telefonum faturalı ne yapmalıyım

    • Gezgin diyor ki:

      hattınızı taktığınızda gelen mesajları onaylamadını sanırım

      Mesajlar> ayarlar> metin mesajları>gönderme seçenekleri>servis merkezi
      Avea için mesaj merkez numarası +905598008000

  11. emine diyor ki:

    mesaj hakkım var ama msj atamıyorum ne yapmam gerekli..

  12. ali coskun diyor ki:

    HattIm 7000 bile mesaj atmıyo ne yapmalıyım

  13. çetin diyor ki:

    mesaj merkez numarasını arıyacazmı ne yapacaz anlamadım

  14. cansu diyor ki:

    vodafone hattım mesajlarım iletildi diyo fakat gitmiyor karşıdan mesajda alamıyorum.yardımcı olursanız sevinirim.

  15. ayse diyor ki:

    merhaba hattım turkcell . telefonum hazır kart olmasına ragmen sms merkezi numarası faturalıya göre ayarlı. neden acaba?

  16. zilan diyor ki:

    yazdıklarınızı aynen yaptım ama yine de sms gönderemiyorum
    :( I-(

  17. hatice diyor ki:

    avea hattından turkcelle smslerimden gönderebiliyor muyum

  18. kutluhan diyor ki:

    benim telefonum mumarayı silip duruyo avea hattım ama olmuyo numarayı silip duruyo vodafone nunkini yazıyor telefonumun önceki kullanıcısı vodafone luydu… :'( :Q :'( :Q

  19. Nurettin diyor ki:

    çok teşekkürler :) :) :D :D :( :( :Q :'( :Q :Q :) :) :D :D :D :D

  20. gamze diyor ki:

    ben vodafon hattı aldım yeni hat açıldı arayabiliyorm bnide arıyolar bna mesjda geliyo ama bn gönderemiyorm şebeke yok yazıyo neyapabilirm

  21. buse acelya diyor ki:

    ya ben aveayım ama vodofona gecmek ıstıom nasıl olACAK ESKISEHIREDE GIDEMIYOM

  22. elif diyor ki:

    benım telefondan kımseye msj gitmıyo ama bana krşıdan glıyo ne den anlamdm bana yardımcı olursanız sevınırım

  23. BÜRA diyor ki:

    ya arkadşlar bana yardım edin .telefonum sadece tek bir numaraya msj göndermiyor. iletiliyor ama gitmiyor.

    • Çilekeş diyor ki:

      Arkadaşınızın telefonundan kaynaklı olabilir. Sizi istenmeyen olarakta işaretlemiş olabilir.

    • Gezgin diyor ki:

      Eğer cihaz samsung ise engellenmiş olabilir yada simkart sorunu olabilir.Simkart değişikliği yaptınız mı ?

Yorumunuzu Ekleyin

Sponsor Bağlantı

kadın,sağlık,moda
araba oyunları
galerimoda
Android oyunları, apk indir
kanal d canlı izle
ukash
ukash
Reklam Vermek İçin Tıklayınız

Durma Sende Beğen :)

E-posta bültenimize abone olun ve yeni eklenen içeriklerimizden sizde haberdar olun.

En Son Arananlar :

Son Yazılar

Toplistler

Önceki yazıyı okuyun:
984113_1
Jetlev Nedir?Jetlev Nasıl Yapılır?

Yerden metrelerce yükselebilen, istendiği gibi kontrol edilebilen jet, özellikle tatil beldelerinde ve otellerdeki adrenalin tutkunlarının ilgisini çekecek. ‘Jetlev R200’, ABD’de...

Kapat