Facebookta Engellenen Uygulamaların Engelini Kaldırma

255
18113

Facebook’ta Engellenen Uygulamaların Engelini Kaldırma…Facede kullandığınız uygulamarla sorununuz varsa yada hata ile engel attıysanız  …. videodaki olayı yapabilirsiniz.

Kimler Neler Demiş?

255 Yorum - "Facebookta Engellenen Uygulamaların Engelini Kaldırma"

avatar
EmiR
Ziyaretçi

yaa şimdi biri beni engelledi eminim, 🙁 🙁 bu engeli karşı taraf kaldırmadan ben kaldırabilirmiyim bi hilesi programı varmı…?

Özgür Uygun
Yönetici

Öyle birşey mümkün değil maalesef.

elif
Ziyaretçi

yha bn bi arkımı engelemedğim halde profilni qöremyorum oda bni engelemdi kesin olarak nasıl oluyor yazdıqım halde ismi cıkmıyor ortak arkdşlarda gözukmuyor bana yardm edermsniz ? 🙁

Özgür Uygun
Yönetici

Arkadaşınız profilinin adresini versin size adresi girerek deneyin. Hata alıp göremiyorsanız engelleme listenize bakın ismi varmı yokmu. Yok ise arkadaşınız kontrol etsin. birinizden birisi engellemiştir.

sevm
Ziyaretçi

ya bn bir arkadaşımı engelledim ama onu tekrar arkadaşım olarak kaydetmek istiyorum nasıl yaparım 🙂

Özgür Uygun
Yönetici

Gizlilik Ayarlarına girin Engellenenler Listeleri içinde arkadaşınızın adını görebilirsiniz.

€lif
Ziyaretçi

yha ben bi arkımı enqlemediqim halde proflni qöremiyorum oda bni engelemdi nasıl oluyor adını yazıyorum ama cıkmıyo bana yardım edermsniz ???

ışın
Ziyaretçi

😀 cok tşk ederim yardımcı oldugunuz için

Hakan
Ziyaretçi

allah razı olsun farmvilleyi açtım sonunda 😀 🙂

ali
Ziyaretçi

arkadaşlar facebookta iki kişi hiçbir kısıtlama ve engel bulunmamasına rağmen birbirimizi göremiyoruz. hatta ortak arkadaşlarımızın içindede birbirimizi bulamıyoruz bu işin içinden nasıl çıkabileceiğimizi bilen varmı ?

Özgür Uygun
Yönetici

profil linklerinizi birbirinize atın.eğer ki göremiyorsanız gizlilik ayarlarınızı kontrol etmenizde fayda var.

C@PCUP
Ziyaretçi

benıı bırıı engelledıı ama ben onu ısımını yazıyorumm cıkmıyooo anun engelını nasıll kaldıra bılırımm bılen var sa altta msn varr msj atar sanızz sevınıtımmm msn : ….. hepınızee teşkrrler 🙁 🙁

Özgür Uygun
Yönetici

O kişi kaldırmadan öyle bir imkan olacağını aklınızdan silin. Öyle bir çözüm yolu bulunmamaktadır.

muhammed
Ziyaretçi

(K) bu videoyu koyanın allah tuttuğunu altın etsin

feyzi
Ziyaretçi

arkadaşlar faccee den birini engelledim ..yalnız sizin dediğiniz gibi engellenenler listelerine girdim..yalnız engellediğimi kişinin ismi yok sadece..kullanıcıları engelle ve uygulama davetlerini engelle adlı bir seyler cıkıyor.yardımcı olursanız sevinirim

Eşref Kapan
Ziyaretçi

arkadasım cok gereksiz bir acıklama normalde herkezin ögrenmek istedigi bi arkadasının bağlantısını kapattıktan sonra yani onun gönderdigi videoları resimleri vs vs görmek istemedigi için kapattıktan sonra o kişiyi nasıl tekrar açabilmeledir?..

jakobianx
Ziyaretçi

cok tesekkrler arkadaşlar 😀 😀 😀

aslan
Ziyaretçi

mrb birisi seni facebookta engellediğinde biz engeli kaldırabiliyormuyuz

Özgür Uygun
Yönetici

karşı taraf engellemişse kaldırmanız mümkün değildir.

qLçin
Ziyaretçi

yHa FaCeDe bıRıSını enqeLLemıSdımm ama yanLıSLıKLa Sımdı yaZıosunuZ GizLiLik boLumune qRınn fLnn qRıorumm dıo oRda kıSının mSn adReSını yaZın enqeLLeyeLım fLn ben enqLLemekk ıSdemıorum yHa yhoq Hc bı yeRde oLmuo HeRaLde enqeLı kaLdrmakk ıSdıorum

Özgür Uygun
Yönetici

gizlilik ayarları içinde engellenenler listesinde engellediğiniz arkadaşlarınızı görüp engeli kaldırabilirsiniz.

enes
Ziyaretçi

arkadşlar facede birini engelledim şimdi geri eklemek istiyorum onu nasıl yapıyoruz

Özgür Uygun
Yönetici

Gizlilik ayarları içinde engelleme listesi içinde bulabilirsiniz.

MEHMET
Ziyaretçi

arkadaşlar facede birini engelledim şimdi gei eklemek istiyorum nasıl yapacam bulamadım yardım plssssssssssss

Özgür Uygun
Yönetici

Gizlilik Ayarları kısmında Engellenenler Listeleri kısmından engellenen kişiyi kaldırabilirsiniz

isa biri
Ziyaretçi

arkadaşıma istek gönderemiyorum engeli kaldırın

Hakan
Ziyaretçi

ben bu siteyi çok beğendim ve engellediğim farm ville oyununu da engellemesini kaldırdım.Ben size çok teşekkür ederim 🙂

özgün
Ziyaretçi

çok sçma

yasak sokak
Ziyaretçi

vıdeoyu bulamadım ben ne yabcam ?

özgün
Ziyaretçi

yaa video gizlinmiş ama bn buldum yeşil kutunn yukarısında

yasak sokak
Ziyaretçi

facebookta farmville uygulamasını engellemiştim .Şimdi kaldırmakistiyorum ne yapablırım . vıdeo bulamam ben :S

Özgür Uygun
Yönetici

konuya 2. bir video eklenmiştir görebilmeniz için

isa biri
Ziyaretçi

engelimi kaldırın

Özgür Uygun
Yönetici
1 2 3 9