Facebook şifremi unuttum nasıl değiştirebilirim?Facebook şifremi nasıl öğrenebilirim?

114
9415

Facebook şifremi unuttum nasıl öğrenebilirim?

hergün gelen cevaplardan sonra bazı arkadaşların sıkıntı yaşadığı ortada ve resimli olarak bu soruları cevaplandırıyoruz..İlk olarak eğer facebook gibi sosyal ağların üyesi iseniz..Mutlaka Gmail kullanmakta fayda var..Hotmail ve diğer mail adreslerinde sürekli sorun yaşanabiliyor..Mail kodum gelmedi?onay kodum gelmedi gibi ..yada msn açılmıyor vs…

İlk olarak şifresini unuttuğunuz yada hatırlamaya çalıştığınız hesabın mail adresinizi resimdeki gibi yazıyorsunuz.

Daha sonra Sizden güvenlik için bir ekrandaki kodu kutcuğa girmenizi istiyor..

3.resimde onay kodunun hangi mail adresine gitmeinisi istediğinizi soruyor

Söylediğimiz gibi hotmail olarak kullanmazsanız daha iyi olur bu işlem bittikten sonra kendinize bir gmail hesabı almayı ve bunu facebook hesabınıza eklemeyi unutmayın 🙂

Onay kodunu resimdeki gibi girdikten sonra size şifrenizi yenilemeniz gerektiğini gösteren bir ekran daha çıkacak..

Ve sonra olarakda güvenlik açısından sizden birkaç şey isteyecek..bunlar hesabınızın daha güvenli olması için daha iyi olur ..Mutlaka yapınız özellikle güvenlik sorusu bölümü..

http://www.enkisa.com/registry-kayit-defterinin-bilgilerini-nasil-degistirebilirim-14161.html

http://www.enkisa.com/eyof-2011-trabzon-ne-zaman-14140.html

http://www.enkisa.com/xp-klasorlere-arka-plan-resmi-koyma-nasil-yapilir-14097.html

http://www.enkisa.com/filerfrog-programi-ne-ise-yarar-14096.html

114
Kimler Neler Demiş?

avatar
68 Comment threads
46 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
82 Comment authors
evremhediyeelif kajmeriselenHasan Recent comment authors
süleyman
Ziyaretçi
süleyman

🙂

melih
Ziyaretçi
melih

arkadaşlar mail gelmiyo msn ye nasıl olacak :Q yardım pls

güzide
Ziyaretçi
güzide

güzide

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

buyrun yardımcı olayım ?

Melis Asena Özel
Ziyaretçi
Melis Asena Özel

face şifremi çaldılar.bulmama yardım edermisiniz lütfen..

hünkar
Ziyaretçi
hünkar

kod bana gelmio
🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

verdiğiniz mail adresi ile aynı mı acaba ?

hünkar
Ziyaretçi
hünkar

şifremi unuttum lütfen bana yardım et

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

nasıl bir sorun yaşıyorsunuz?

nurullah
Ziyaretçi
nurullah

msn şifresini unutmuşum koda bakamıyorum

nurullah
Ziyaretçi
nurullah

de hadi

nurullah
Ziyaretçi
nurullah

de hadi
🙁

nurullah
Ziyaretçi
nurullah

e evet ben msn nin şifresini bilmiyorum siz biliyorsanız bana söyleyin

nurullah
Ziyaretçi
nurullah

ben msn şifresinide unutmuşum 🙁

mehmet
Ziyaretçi
mehmet

🙂

ayşe
Ziyaretçi
ayşe

ya olmuo öle bisey çkmıyooooooooo yaaaaaaaaaa 🙁

sevgi
Ziyaretçi
sevgi

oooooooooooooooooooooooooofffffffffffffffffffffffffffffffffff olmuyor olmuyr olmuyor ne yapabilirim 🙁

esma
Ziyaretçi
esma

ne yapacağımı bende bilmiyorum 🙁 (

Sewmek yürek
Ziyaretçi
Sewmek yürek

Şifreyi unutum yeni şifre istiyorum

emine
Ziyaretçi
emine

:'( olmuyor

buğra
Ziyaretçi
buğra

evet olmuyo :Q

bahar
Ziyaretçi
bahar

offfff… 🙁

melisa
Ziyaretçi
melisa

off olmuyo olmuyo olmuyo
:'( :'( :'( :'( :'( 🙁

Aslı
Ziyaretçi
Aslı

Sifremi unuttum facebook’a giremiyorum biri çok acil yardım etsin bana

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

doğrulama kodu geldimi peki ?

cansu
Ziyaretçi
cansu

şifreni sıfırla yazıo

'sıLay'
Ziyaretçi
'sıLay'

hayıR qeLmedi 🙁

emircan atceken
Ziyaretçi
emircan atceken

olleyyyyyyyyyy yaptımmmmmmmmmmmmm 🙂

buse
Ziyaretçi
buse

nasıl yaptın
🙂

bahar
Ziyaretçi
bahar

bnde girmyrm şifremi unuttum…

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

şifremi hatırlat seçeneğini kullanın lütfen

rabia yılmaz
Ziyaretçi
rabia yılmaz

off yha bn şifremi biliodum kimsede değiştirmedi ama bn kndm unuttum yhaaaaaa….lütfen yardımcı olun ve msn emime mesaj yollarmısınız Lütfennnnnnnnnnnnnnn??? 🙁 🙁

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

tekrar değiştirmeyi denediniz mi ?

didem
Ziyaretçi
didem

offfffffffffffffff cnm skılıyo 🙁

yağmur
Ziyaretçi
yağmur

aynn 🙂

ahmet
Ziyaretçi
ahmet

3 üncü resimde

emine
Ziyaretçi
emine

face sfremi unttm sfremi yenileyi tkliorm sifren yenilenemedi haklarni doldurdun dio ????

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

kısa bir süre sonra tekrar deneyiniz.

cansu
Ziyaretçi
cansu

ne kadar süre beklemek gerekiyor acabaa? aynı sorunu suan ben yasıyorum cünkü:S

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

süre zarfı belli olmuyor..benimde başıma gelen bir olay ve 30 dakika açılmıştı

çağla
Ziyaretçi
çağla

yaa yeni şifremi yazcagım yer gelmiyo baana ne yapcam ben

çağla
Ziyaretçi
çağla

yaa deniyorum ama olmuyor napcam biri yardım etsin 🙁

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

Sorun nedir tam olarak ?

ceyhun
Ziyaretçi
ceyhun

yook yaaaa açılmıyoo :'(

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

nerede sorun yaşadınız ?

kader
Ziyaretçi
kader

FEYS ŞFRMİ UNTM NAPA BLRM

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

Şifremi unuttum seçeneğini denediniz mi ?

MEHMET FURKAN
Ziyaretçi
MEHMET FURKAN

ewet

görkem reis sak
Ziyaretçi
görkem reis sak

“ya abici”m” ben faceme giremiyorum e posta adresim doğruda ben şifremi giemiyorum biri” “şifremi değiştirmiş nasıl girebilirim)

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

Şifremi unuttum seçeneğini dene ..eğer oda olmassa büyük ihtimal çalınmış olabilir