windowslive.com lu Msn Adresi Alma

77
11419

msn-yazi-gondermiyor-hatasi

Microsoft, resmi olarak @windowslive.com ve @live.com uzantılı e-mail adreslerini hizmete soktu. Kendinize bir @windowslive.com uzantılı email adresi edinmek için aşağıdaki “Kaydol” bağlantısına tıklayınız.
Not: Eğer hali hazırda oturum açmış bulunuyorsanız ve sağ üst köşede “Oturumu Kapat” bağlantısı mevcutsa önce ona tıklayınız, sonra yeni adresinizi edinmek için gerekli olan adımları izleyiniz.Windows Live ID’nizi alın @windowslive.com için TIKLAYIN…
Kaydolun.
Oturum açın. Bir şeyleri başlatın.Windows Live ID’niz çevrimiçi dünyanızı biraraya getiren yeni hizmetler kümesini deneyimleme biletinizdir. Windows Live Hotmail’in, Messenger’ın, Spaces’in ve daha pek çoğunun güncelleştirilmiş sürümlerine erişmek için onu kullanın. Live’ı kullanıyor musunuz?MSN Hotmail, MSN Messenger veya Microsoft Passport hesabınız varsa, zaten Windows Live ID’niz vardır — değişiklik gerekmez! Yalnızca Canlı yaşama başlamak için geçerli hesap bilgilerinizle şimdi oturum açın.
YADA: Önce KAYDOL buraya tıkladıktan sonra aşağıda yazılı kodu tarayıcınıza yapıştırıp git’ tıklayınız. ve yeni ekletilerin eklendiğini görecek live.com-live.de msn.com vs. hangisini isterseniz alabilirsiniz.
Not: Adres çubuğuna aynı sayfadaki adresi silip sayfadan çıkmadan boş alana yazmalısınız. !!!!

77
Kimler Neler Demiş?

avatar
48 Comment threads
29 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
62 Comment authors
dileksezaİceyceyGönülEMİRAN Recent comment authors
akif
Ziyaretçi
akif

merhaba 😉

resul
Ziyaretçi
resul

arkdalsar ben ona kayıt oldum metin 2ye olaca ama olmuyor neden yardım :'(

adem
Ziyaretçi
adem

sa arkadaşlar ben yanılmıyosam bu siteden msn almışştım 2 3 ay önce ve onu unuttum nasıl bulabilirim.. :'(

Mert sazak
Ziyaretçi
Mert sazak

teşekkürler 🙂

görkem içten
Ziyaretçi
görkem içten

teşekkürler

GİZLİ KİMLİK
Ziyaretçi
GİZLİ KİMLİK

Facesiz Hayat Olmaz…. 🙂 😀

ebru diyor ki:
Ziyaretçi
ebru diyor ki:

bence çok güzel bir site

gizem
Ziyaretçi
gizem

merhaba ben bu sayfada herhalde kuzenime msn bulabilirim 🙂

kalim
Ziyaretçi
kalim

sana aşıgım

Mert sazak
Ziyaretçi
Mert sazak

herkes görüyo

tuğba
Ziyaretçi
tuğba

bençe facebooksuz hayat olmaz

tuğçe
Ziyaretçi
tuğçe

tamam

hüseyin
Ziyaretçi
hüseyin

ben böyle şeyleri sevmem

yagmur
Ziyaretçi
yagmur

SAMET ISTANBULUN POSTA KODU BU BUYUR 34000

yagmur
Ziyaretçi
yagmur

zuhal ablacim programini cok beyendim ve izliyorum basarilarinizin devaminida diyorum lafim programiniza deyil ama lutven durust insanlar ciksin yaa artik parasi evi icin deyil de gercekten sevdigi icin istedigi icin evlensinler mutlulugu bulamadiysa parayi pulu napim ben diye dusunsunler para hersey deyildir gercekten bak basta sagligin huzurun mutlulugun bunlar onemli. para pul boss bunlar bide gercekten.hikaye anlatmasinlar yalandan yere yok boyle soyle su bu demesinler dogruya dogru konusunlar yaa ve kimsede kusura bakmasin lutven

sude nur
Ziyaretçi
sude nur

güzel süslüm gök gözllüm 🙂 sudem:

mikail
Ziyaretçi
mikail

msn ye kaydolmak istiyorum çünkü arkadaşlarla facebook ta konuşmak istiyorum

öznur
Ziyaretçi
öznur

ben:1997 dogumluyum windowslu msn acmak istiyorum

rukiye
Ziyaretçi
rukiye

bende açmak istiyorum :Q :'( 😉

Latif SEVER
Ziyaretçi
Latif SEVER

BEN:1993 DOĞUMLUYUM WİNDOWS LU MSN AÇMAK İSTİYORUM :Q :Q

Özgür Uygun
Yönetici
Özgür Uygun

işlemleri takip etmeniz yeterli 1993 le olsanız

özkan
Ziyaretçi
özkan

tanısalım

merve
Ziyaretçi
merve

mugegibi taş düşsün
:Q

tuba
Ziyaretçi
tuba

teşekkürler

melek nur
Ziyaretçi
melek nur

🙂

samet
Ziyaretçi
samet

ya İstanbulun posta kodu kaç?

Özgür Uygun
Yönetici
Özgür Uygun

İSTANBUL’UN POSTA KODU 34000 İstanbul ADALAR POSTA KODU 34970 İstanbul AVCILAR POSTA KODU 34310 İstanbul BAĞCILAR POSTA KODU 34200 İstanbul BAHÇELİEVLER POSTA KODU 34180 İstanbul BAKIRKÖY POSTA KODU 34140 İstanbul BAYRAMPAŞA POSTA KODU 34030 İstanbul BEŞİKTAŞ POSTA KODU 34330 İstanbul BEYKOZ POSTA KODU 34800 İstanbul BEYOĞLU POSTA KODU 34420 İstanbul BÜYÜKÇEKMECE POSTA KODU 34500 İstanbul ÇATALCA POSTA KODU 34540 İstanbul EMİNÖNÜ POSTA KODU 34110 İstanbul ESENLER POSTA KODU 34220 İstanbul EYÜP POSTA KODU 34050 İstanbul FATİH POSTA KODU 34080 İstanbul GAZİOSMANPAŞA POSTA KODU 34240 İstanbul GÜNGÖREN POSTA KODU 34160 İstanbul KADIKÖY POSTA KODU 34710 İstanbul KAĞITHANE POSTA KODU 34400 İstanbul… Devamı »

dilek
Ziyaretçi
dilek

Jake sen deli misin niye istanbulun her yerinin posta kodunu yazdın

merve
Ziyaretçi
merve

:'( 🙁
ankara posta kodu kac

tuba
Ziyaretçi
tuba

teşekkürler

serhat
Ziyaretçi
serhat

eklermisiniz alo beni ekleyin beni tmm mı beni

eren
Ziyaretçi
eren

🙂 oldu ekleriz bebem

fatma gül
Ziyaretçi
fatma gül

slm müge abla her sabah sizi izliyorum yaşım 20 ben birini cok seviyorum ama annesi beni istemiyor hergün arayıp kötü söz kulanıyor ogluda beni bırakmıyor cogu kez ölmek istiyorum lütfen bana bir yol gösterin sizi çok seviyorum
öptüm
k.i.b

hasan
Ziyaretçi
hasan

fatma kardeşim sakın ha intihar falan düşünme hak teala hayırlısını sana verecektir hee annesi istemiyor beni dedin en güzel şey kuran okumaktır oku ve o annesine o niyetle üfle inş olacaktır ama sana şunuda söleyim hayırlısını mevlamız bilir sen tabiki cabala geriside hak tealaya kalmış allaha emanet ol inş her istedigin olur aminn..

merve
Ziyaretçi
merve

🙂 herşeyin biyolu vardır dilrim allahtan senin mutluolmanı yaş 13

tarkan
Ziyaretçi
tarkan

msn nenezi verimiz

nevzat
Ziyaretçi
nevzat

süpper

selami
Ziyaretçi
selami

slmzeynep

zeynep
Ziyaretçi
zeynep

müge abla ben gaziantepten ali koyboldugu gün üzerinde hangi renk varmış,ben saat 2 gibi evin önündeki ışığın altında bir erkek çocugu oturuyordu üzerinde kırmızı kapşon vardı

Tuğçe
Ziyaretçi
Tuğçe

müge abla bende lise 1e gidiyorum ve haticenin durumuna çok üzülüyorum keşke bişeyler yapabilsem ama yapamıyorum annem hergün aglıyo 1 an için bulunmasını istiyoruz kib

hasan
Ziyaretçi
hasan

tugce kardeşim yapacagın tek şey var dua etmek dua bir ibadet inş dua ile mevlam getirir ayrıca annene söle aglamasın oda dua ve şükür etsin inş o zaman kavuşursunuz allaha emanet ol daim allah bizimledir unutma güzel kardeşim :yes:

soner
Ziyaretçi
soner

soooooooooooooooooo

hakan yıldız
Ziyaretçi
hakan yıldız

slm merhaba