Facebook profil resimlerini veya diğer resimleri göremiyorum

58
14127

Firefox kullanıyorsanız, büyük olasılıkla tarayıcı ayarlarınızı Facebook resimlerini engelleyecek şekilde değiştirmişsinizdir. Bu sorunu çözmek için, lütfen aşağıdaki adımları uygulayın:
“Araçlar” menüsüne gidin.
“Seçenekler”i seçin.
“İçerik” sekmesine tıklayın.
“Resimleri göster” öğesinin karşısında “Ayrıcalıklar”a tıklayın.
Facebook URL’sinin üzerine gelin.
“Siteyi sil” düğmesine tıklayın.
Ayrıcalıklar penceresini kapatın.
“Tamam”a tıklayın.
Tarayıcınızı yeniden başlatın.
“Araçlar” menüsünde “Seçenekler”i görmüyorsanız, aşağıdaki adımları izlemeniz gerekir:
“Firefox” menüsüne gidin.
“Tercihler”i seçin.
“İçerik” sekmesine tıklayın.
“Resimleri göster” öğesinin karşısında “Ayrıcalıklar”a tıklayın.
Facebook URL’sinin üzerine gelin.
“Siteyi sil” düğmesine tıklayın.
Ayrıcalıklar penceresini kapatın.
“Tamam”a tıklayın.
Tarayıcınızı yeniden başlatın.

Bu sorunla karşılaşmaya devam ederseniz, lütfen şikayetinizi buradan Facebook’a iletin.

 

Çözüm Alttaki lintedir arkadaşlar

Facebook profil resimlerini veya diğer resimleri göremiyorum

58
Kimler Neler Demiş?

avatar
36 Comment threads
22 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
39 Comment authors
߀߀baharecemsuGezginEsra Recent comment authors
benay
Ziyaretçi
benay

dns ayarlarını nsıl değiştircem? 🙁

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin
Onur
Ziyaretçi
Onur

Dns ayarlarınızı google dns yani
8.8.8.8
8.8.4.4
yapın sorun duzelecektir 🙂

benay şenbaş
Ziyaretçi
benay şenbaş

merhaba.ben google chrome kullanıyorum.sadece facebookdaki resimleri videoları kısacası resim adına hiçbişey göremiyorum.yardımcı olursanız çookk sevinirim.

Özgür Uygun
Yönetici
Özgür Uygun

Google chrome’u bilgisayarınızdan kaldırın öncelikle. Ardından https://www.google.com/intl/tr/chrome/browser/ adresinden yeni sürümü tekrardan indirip kurmayı deneyin.

batuhan
Ziyaretçi
batuhan

bendede aynı sorun var bune böyle bi yardım eden yokmu.s facemdeki fotolar videoalr açılmıyo

Özgür Uygun
Yönetici
Özgür Uygun

Hangi internet tarayıcısını kullanıyorsunuz. Antivirüs programınız varmı ve hangisi? Sisteminizde başka ne tür sorunlar var? Biraz detaylı bilgiler verirseniz yardımcı olunabilir sizede.

ozer kutluay
Ziyaretçi
ozer kutluay

ewet arkadaşlar size yardımcı olayım????

DNS ayarlarınızı (altta ki 2 kutu yeğlenen DNS ve diğer DNS nizi değiştirin)
8.8.8.8
8.8.4.4 olarak değiştirin işlem tamam 😀

emretutall@facebook.com
Ziyaretçi
emretutall@facebook.com

KESİN ÇÖZÜMM———————-

Dns Nizi değiştirin internetten Değiştirme yolunu videolu anlatımlar ile takip edin. Kesinlikle düzeliyor

Ünlü hacker
Ziyaretçi
Ünlü hacker

Arkadaşlarrrr Hesaba girin güvenlik ayarlarına gelin güvenli gezinmeyi açın oluyorr bi konuyu bukadarmı uzatılır https://www.facebook.com/settings?tab=security :Q 🙂 🙂

Kürşat
Ziyaretçi
Kürşat

pelinde olan sorunun aynısı bendede var, ne yaptıysam olmadı, format bile attım, ama yok yok yok yok… varsa bi çaresi söylesin biri,

feyza
Ziyaretçi
feyza

ya bende de aynı problem var abimin pcsnden telimden giriorum sorun yok ama kendi pcmde sorun var intrnt explorer ve google chrome ikisinde de aynı sorun ama nasıl halletcemi bilmiom cerezlerı temizlemek ne ya anlamdım 😀

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin
pelin
Ziyaretçi
pelin

🙁 🙁 ya neden face resimleri açmıyor her sürümü programı denedim formatta atıldı pc me ama hala aynı resimleri açmıyor bi bilen varmı kimilerine soruyorum aynı problem var kimleri gayet iyi diyor

Özgür Uygun
Yönetici
Özgür Uygun

Hangi program ile internete bağlanıyorsunuz. Mozilla, chrome, internet explorer gibi. Hepsinde mi aynı sorun var?

uğur
Ziyaretçi
uğur

arkadaslar benım internetım var ve modemim çalısıyo vasıyette fakat facebook a gırdıgım de resımlerde çarpı var artı vıdeo kuramıyorum java flas player bunlarda sorun yok hatta başlka yerde sorunsuz çalısıyo benım modeme baladıgımda yok kafayı çizdım bılgınbız varsa lutfen

Özgür Uygun
Yönetici
Özgür Uygun

İnternet sağlayıcınız tarafından facebookun resim sunucuları engelleniyor olabilir. Müşteri hizmetlerine danıştınız mı peki?

Kubilay
Ziyaretçi
Kubilay

hayırlı haber geldi son care format anlasılan..
sağolasın kardes.. 🙂

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

🙂 evet baya bir uğraşma var ..ama böyle birşey 1 kere başıma geldi onuda size söylediğim yöntemlerle halletmiştim 🙂

Kubilay
Ziyaretçi
Kubilay

yaptım evet hatta silip tekrar kurdum hala bi sonuca ulasamadım..
tum tarayıcılarda var aynı problem..!

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

eğer bu yolların denedikten sonra olmuyorsa bir format zamanı gelmiş olabilir 🙂

Kubilau
Ziyaretçi
Kubilau

Arkadaşlar bende de var aynı problem sabahtan beri tüm forum sitelerine baktım soyledıklerı tum önerileri uyguladım ama care olmadı farklı tarayıcıların hepsini denedim chrome explorer yandex hepsinde aynı resimler görünmüyor..
hiçbir site de problem yok sadece facebook ta var bu problem..
hesap ayarları / günenlik / güvenli gezinme modunu kapatmam soylendi o da işe yaramadı..
kafayı yedim format atıcam pc ye..
bi çözüm yolu önerebilecek var mı..
Yardım edin lütfenn..!

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

bu söylemiş olduğumuz çerezleri temizlediniz mi yada java,flash güncellemeyi yaptınız mı ?

hayriye
Ziyaretçi
hayriye

ben iki gündür evde facebooka giriyorum sorun yok iş yerine geliyorum fecedeki resimlerin hiç biri gözükmüyo sadece yazıları görebiliyorum video aramasıda yapamıyorum ama evde hiç bir problem yok iştede evde de aynı pc kullanıyorum anlayamadım sorun nedir
🙁

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

şöyle yapalım arkadaşım lütfen facebook sayfasınız farklı bir tarayıcıdan açarak deneyelim.Eğer Açılıyor ise tarayıcı çerezlerini sıfırlayınız lütfen.

Tarayıcı : İnternet Explorer,Mozilla,Yandex Browser,Google Chrome

ahmet bayram shut
Ziyaretçi
ahmet bayram shut

okey yada poker oynarken neden kırmızı erkek silüeti çıkıyor,benimki bebek resmi ama çıkmıyor

gizem
Ziyaretçi
gizem

Telefondan giriyorum resimler goxukmuyo bna bir onerin varmi

Özgür Uygun
Yönetici
Özgür Uygun

Telefonunuzun marka ve modeli nedir acaba.

azat
Ziyaretçi
azat

ya bn iphonedan giriyom vodafone hatla face sadece face paketim var ama face giriom ama resimler açılmıyo bi çare lütfen hiçbir resmi göremiom

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

Full internet paketi alarak görebilirsiniz. Bu facebook paketleri sizi normal paket almaya zorlamak için var.

Turan
Ziyaretçi
Turan

ya benim facebookumda kendi fotoğraflarımın içinde benle hiç alakası olmayan fotoğraflar var. nasıl düzeltebilirim acil yardım !!! 🙁

Özgür Uygun
Yönetici
Özgür Uygun

Resimleri silin. Etiketlendiğiniz resimler isede onlardaki etiketleri kaldır linkine tıklayıp tek tek etiketleri kaldırın.

nihal
Ziyaretçi
nihal

ya ben hiç bir fotografı göremiyorum neden acaba kardeşim kendi facesine girdiginde görünüyor bir tek ben göremiyrm yaa 🙁

hüseyin diyorki
Ziyaretçi
hüseyin diyorki

ana sayfa da hiçbirşey görünmüyor :'(

gülben
Ziyaretçi
gülben

benim facemde nedense hiç bir fotoğrafı göstermniyor :Q 😛 😉

mustafa yıldız
Ziyaretçi
mustafa yıldız

Ben Google Choreme Kullanıorum AmA gORUNMUO :'(

orkun kurt
Ziyaretçi
orkun kurt

yayınladıgım resımler facede cıkmıyor

abdullah akyuüz
Ziyaretçi
abdullah akyuüz

sayfam neden açılmıyor bilgi istiyorum.

İffet Vatanoğlu
Ziyaretçi
İffet Vatanoğlu

Harikasınız dediğiniz gibi yanlışlıkla bastım uygulamalı gösterdiğiniz bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim sevgilerimle… 🙂