Facebook Farmville Hesabını Silme Yöntemi

50
5784

http://www.enkisa.com/wp-content/uploads/9f6f_farmvillelogo-160x160.gif

Facebook farmville hesabını kapatmak için çok kişi arayış içinde.Şimdi farmville hesabınızı nasıl iptal edeceğinizi anlatıyorum.İşlem basit olduğundan sadece farmville değil aynı şekilde kapatmak istediğiniz diğer facebook uygulamalarınıda gerçekleştirebilirsiniz.Alttaki resimleri büyütebilmek için üzerine tıklayabilirsiniz.

Farmville Hesabını Kapatma Yöntemi İşlem Sırası:

1- Ayarlar -> Uygulama Ayarları seçeneğine giriyoruz.

2- Farmville seçeneğini bulup en sonundaki X işaretine tıklıyoruz.


3- Gelen farmville kaldırılsın mı? sorusuna KALDIR butonuna basarak son veriyoruz.

SON OLARAK: Farmville uygulamasını tamamen engellemek istiyorsanız alttaki linke giriniz.

http://www.facebook.com/FarmVille

Ardından profil resmi altındaki Uygulamayı Engelle seçeneğine tıklayın.Bu şekilde uygulamayla ilgili hiçbir ileti veya istek alamayacaksınız.

Artık farmville facebook hesabınızdan silinmiş ve oyun tamamen profilinizce engellenmiştir.

Güncelleme : 04.03.2010

Kimler Neler Demiş?

50 Yorum - "Facebook Farmville Hesabını Silme Yöntemi"

avatar
senem
Ziyaretçi

yaaa admin bn bi oyunu oynarken hata yaptım oyunu kaldırdım ve yeniden açtım ama oyun yine buraktığım gibi bn nasıl oyunu en baştan pynayabilirim sıfırdan baştan oynamak istiorummm lütfen cewap yazın tşk. 🙁

a
Ziyaretçi

e çok kolay farmvillede çıkıyo zaten 😀 😀 😀

rahmi kılıç
Ziyaretçi

ya benim facebook adresim silindi 73 lewillık farmilamda gitti nasıl actera bilirim bu konuda yardımcı olmanızı bekliyorum

kenan
Ziyaretçi

ark.lar bn farmville de tarlamın 1 tane fotoğrafını çektim sadece ama bi baktım sonradan fotoğrafsz 440 albüm oluşmuş bu albümleri nasıl silebilirim acaba yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden çok tşkler

fatmanur
Ziyaretçi

farmville hesabını kapattım ama my zygna games yazılı yerde halen görülüo iptal olmadımı uygulama ayarlarındada yok anlamadım yaa

zübeyde
Ziyaretçi

arkadaşlar çooooooooook teşekkürler

zübeyde
Ziyaretçi

ya bende vallahi burakıcam şu hastalıklı oyunu hastalık yaptı tamamen insanı alı koyuyor yazda geldi sanal aleme takılmanın alemi yok
teşekkürler püf noktayı verenlere

esma
Ziyaretçi

çok teşekkür eder o uygulamadan kurtuldum
🙂 🙂

behsat
Ziyaretçi

bendede o sarı şey yarıda kalıp donuyo bişeler indiriyo nasıl yapcam ben 🙂

EBRU
Ziyaretçi

ben farmville hesabımı kapatıp sıfırdan başlamak istiyorum…kapatıyorum ama açtığımda hala aynı şekilde duruyo…nasıl yeniden başlarım ?…

behsat
Ziyaretçi

çok sağol aragorn çok işime yaradı fakat bişe sorcam farmvilleye girmiyor flashLocaleXml.xml_3.gz bu geliyor indirme linki oyunda ses var görüntü yok nasıl yapıcam şimdiden teşekkürler

ayse serif
Ziyaretçi

Allah razı olsun:)

emine
Ziyaretçi

sanırım farkına varmadan farmville oyunumu uygulamalardan kaldırdım.
oyunuma giremiyorum.tekrar aktif hale nasıl getirebilirim

Gezgin
Ziyaretçi

oyuna giremiyorum derken? arama yaptınızmı ?

sevgi
Ziyaretçi

ben farvillemi yok etmek yani slmek istiyorum bana yardım edermisiniz?

maho46
Ziyaretçi

farmville hesabımı engelledim fakat tekrar açmak istiyorum nasıl olaccak yardımcı olursanız sevinirim.

sevda
Ziyaretçi

ya uygulamalardan kapattım ama başka bi arkadaşımdan baktıgımda beni tarla hala gözüküo yaa oynuorum die :S yardımcı olurmusunz

Enes
Ziyaretçi

valla çok saolun yaaa siz olmasanız farm ville den kurtulamayacaktım allah razı olsun iyiki çıkış yolunu göstermissiniz çok teşekkürler

fatih
Ziyaretçi

ya bu farmvile takılanlar bidaha çıkamıyo bu programı siteyi kuranlara çoook teşekkürler

gamze
Ziyaretçi

artık farmvilleme giremiyorum karsımda bi yazı çıkayo istediğin sayfa bulunamadı diye ya yardım edermısınz napmam gerek çok sewmıştım o oyunu

binnaz
Ziyaretçi

hesabımı kaldırdım ama yeniden nasıl açalıyo yardımcı olurmusunuz

seyhan
Ziyaretçi

Farmville hesabını kaldırmak istiyorum ama kaldıramıyorum nasıl kaldırılır.