Tarih: 5 Aralık 2010Kategori: GSM DünyasıYazar: Yorum : 14 Yorum

200905090810263g4155186, zaman vodafone öğrenilir nasıl kalan dakika kalan Fatura dakika

Vodafone Kalan Dakika nasıl öğrenilir?

Vodafone kalan dakikanızı ücretsiz olan ” *123#17# ” tuşlamasında otomatikmen öğrenebilirsiniz.

Görüntülenen 14 Yorum
Yorum Sırası Sizde Eeee. Ne duruyorsunuz? :)

  1. ismail cem diyor ki:

    *123#25# yazarak bonus hesabınıza bakabilirsiniz.

  2. chrono diyor ki:

    hattınızdaki kalan sms , internet ve dakikalarınızı : OZET yazıp 7000 e gönderirseniz size kısa mesajla bilgi gelecektir,servis ücretsizdir.

  3. ALİŞ diyor ki:

    yaa bu vodafone ne kadr anlaşılması güç bi hat

  4. oguzhan kızılova diyor ki:

    sonunda yapabildim süpersiniz.

  5. gülcan diyor ki:

    yaa bu vodafone ne kadr anlaşılması güç bi hat. :Q

  6. mehmet diyor ki:

    :) hattımızın faturalımı faturasızmı olduğunu nasıl öğrenebiliriz? :)

    • SERHAN diyor ki:

      SLM ARKADAŞLAR VODAFONE FATURALI DA KISA KOD OLARAK BAKİYE SORGULAMA *456# YAPINCA OLUYORMUŞ AMA OLMUYOR BİLEN ARKADAŞLAR VARSA ŞİMDİDEN ÇOK TŞK EDERİM

  7. deniz diyor ki:

    vodefone nin bütün herşeyini öğrenmek istiyorum arkadaşlar yardımcı olur musunuz THANK YOU!! :(

  8. etem diyor ki:

    faturalı ve cep kamu için ”kullanım” yaz 2424 e yolla :)

  9. gülten diyor ki:

    süper avantaj da kalan dakikaları nasıl öğrenirim :(

  10. saim diyor ki:

    slm ben 20 tl karşılıgında 2000dk ve 5000 sms hakı yaptım kaç dk yada kaç tl’m kaldıgın nasıl ögrenirim acil cevap bekliyorum tamı

    • mahsum diyor ki:

      ya kardeş nasıl 20 tl karşılığında 2000 dk 5000 sms yaptın söylermisn bende öyle yapmak istyr hmpaket gibi bişi di ama hatrlamıyrm

  11. ahsen diyor ki:

    slm arkadaşlar ben vodafoneye gectim 250 dk bedavam var *123#17# yapıyorum ama olmuyo bonus hesabı bulunmadı diyo başka nasıl öğrenebilirim kaç dk kaldığını yardımcı olursanz sevinirim şimdiden tşler…

  12. gkorhn Lhj bX diyor ki:

    *123#25#

Yorumunuzu Ekleyin

Sponsor Bağlantı

 Sosyal Haber Paylaşım Platformu
kadın,sağlık,moda
araba oyunları
oyunlar
ukash
Reklam Vermek İçin Tıklayınız

Durma Sende Beğen :)

E-posta bültenimize abone olun ve yeni eklenen içeriklerimizden sizde haberdar olun.

En Son Arananlar :

Son Yorumlar

Tavsiye Linkler

Toplistler