Fanta Gençlik Festivali 2010

99
1994

Fanta Gençlik Festivali’nin bu yılki yıldızları belli oldu

Festival’in bu yılki yıldızları Şebnem Ferah, Ceza ve TNK

Bu yıl dokuzuncusu düzenlenen Fanta Gençlik Festivali, 16 şehirde gençlere yine eğlence ve müzik dolu bir dünya sunuyor. 30 Haziran’da İzmit’ten başlayacak olan Festival’de, Şebnem Ferah, Ceza ve TNK gençlere başka hiçbir yerde göremeyecekleri performanslar sergileyecek.

Fanta Gençlik Festivali dokuz yıldır her yaz olduğu gibi bir kez daha Türkiye’yi coşturacak. Festival, 30 Haziran’dan itibaren bir ay boyunca Tekirdağ’dan Diyarbakır’a, Trabzon’dan Antalya’ya kadar tam 16 şehre konuk olacak.

Müzik dünyasının 4,5 yıllık bekleyişini geçtiğimiz aylarda “Benim Adım Orman” albümüyle sona erdiren Şebnem Ferah, Fanta Gençlik Festivali’nde yeni ve eski albümlerinden şarkılarla, özlenen performansını sergileyecek. Festivalde ayrıca ünlü rap sanatçısı Ceza ve 2004 yılında düzenlenen “Fanta Genç Yetenekler Arıyor” yarışmasında “Türkiye birincisi” seçilen, önümüzdeki günlerde albümlerini yayınlayacak TNK grubu da sürprizlerle dolu sahne şovlarıyla gençlerle buluşacak.

Türkiye’nin en yaygın müzik etkinliği

Daha önceki sekiz yıl içinde 46.000 km yol yaparak, sanatçıları 2,5 milyonu aşkın gençle buluşturan Fanta Gençlik Festivali, Türkiye’nin en yaygın müzik etkinliği olma özelliğini taşıyor.

Fanta Gençlik Festivali’ne katılan sanatçılar Haziran-Temmuz ayları içinde toplam 6.000 km yol yapacak. 10 tır, 2 kamyon ve 15 araç, sanatçıları ve ekipmanlarını 16 şehire taşıyacak. 300’e yakın kişinin sürekli çalışacağı Fanta Gençlik Festivali’nde yerel ekiplerle birlikte çalışan sayısı 2 bini bulacak. Festival bilgi www.fanta.com.tr

Festival Takvimi

İzmit (30 Haziran), Ankara (1 Temmuz), Samsun (3 Temmuz), Trabzon (4 Temmuz), Diyarbakır (7 Temmuz), Gaziantep (9 Temmuz), Adana (10 Temmuz), Kayseri (12 Temmuz), Konya (13 Temmuz), Antalya (15 Temmuz), Kuşadası (17 Temmuz), İzmir (18 Temmuz), Bursa (20 Temmuz), Eskişehir (21 Temmuz), Tekirdağ (23 Temmuz), İstanbul (24 Temmuz)

Katılım Şartları: Her yıl olduğu gibi 10 puan toplayıp davetiyeleri Tansaş,Migros ve www.fanta.com.tr adresinde belirtilen bazı dağıtım noktalarından temin edilebilir.

Kimler Neler Demiş?

99 Yorum - "Fanta Gençlik Festivali 2010"

avatar
deniz
Ziyaretçi

Bende bi şebnem ferah hayranı olarak DİYARBAKIRA gelmemelerine gerçekten çokk üzüldümm ! 🙁
yani sonradan nasıl iptal ediliyo anlamıyorum böyle şeymi olur onca milllet konseri beklerken bakıyoruz İPTAL ! :Q

demet
Ziyaretçi

yazıklar olsun ne bicim bi ülkede yaşıyoruz ben bi diyarbakırlıyım ve gurur duyuyorum işte ayrımcılıgı kendileri yapıyorlar bi daha bunların ürünlerini asla tüketmeyecegim yazıklar olsun bu kadar insanı kandırmaya ne hakkınız var cesaretli olunda cvp yazın… :Q

rabia
Ziyaretçi

güzel yzmıssın kardeş arkandayız bi özür borclular

bedirhan
Ziyaretçi

qızım sen neye celalleniyon kim kime vurda allah allah ne almıycan onuda anlamadm bi acayipsn demetttttttttttttttttt leylimleyyyyyyyyyy 😛 😛

mustafa
Ziyaretçi

bedirhana hak veriomm 😛

reşat
Ziyaretçi

Demet haklısın Bizim MermlekeTimizi Terörizme sürüklemişler terörizme…. sırf bu sanatçılar yüzünden memleketimiz ve halkımızı süründürüyorlar……….Ölene Dek kürdüz kürt Olarak kalacaz her biji apo her bbiji kürdistan

dila
Ziyaretçi

inanamıyorum ya bu ne ayrımcılık hem diyorlar hepimiz eşitiz hem de buraya konser vermeye gelmiyorlar.öğrencilerin hepsi şimdi isyanlarda.bizim tek günahımız doğulu olmak mı.bilmiyorlar mı sanki doğulu gençlerin ihtiyacı biraz eğlenmek.bu tür konserler diyarbakıra gelmiyor.çooooooooooooook üzüldük :'( :Q

hamza
Ziyaretçi

evt yaw anasını satam yawwww

bedirhan
Ziyaretçi

gelcekler da ya allah allah gelmeseler aslında daha iyi sizin orda da cezaya ve diqer sanatçılara taş yaqdırırlar her akşam haberlerde izledimz gibi polislern canı çıkıyo be sizlen uğraşmakdan hala daha ayrımcılık ayrımcılık iyi TÜRK insanlarda vardır orda eyv. ama olm genelinizin kanı bozuk yani gelmemmekde haklılar bak adam kalatı trabzona geldi bende giitim bi. olay çıkmadı yani ama orda olsaaa ne bilim ki olaysz kalır bunlar türk diye taşları başlarına yagdırırlar

aslı
Ziyaretçi

bi halt bildiginiz yok bosbos konusuyosunuzz hayatında kac kere d.bkra geldın kac kere d.bkrda bole bi knser ortmına katıldında bolee knsbılıyosunnnn senın gibi at gözluguylee yasayan insanlarrr zatn anca bunu soleyeebılıyooo gecen senede aynı festval d.bkrda yapıldı gayet sakın ve gzl geçtiii cıkarın artık o gözluklerııııııı biraz çevrenıze bakınn yaaaa :Q

bedirhan
Ziyaretçi

kardeşim çevremize her akşam ana haber bültenlerinde bakıyoruz hep olay hep olay diyarbakırda bir günde sakin geçse haklıdır şebnemin oraya gelmek istememesi kadın korkuyo napsn oranın milleti adam olsa o kürtlerin içinde durmazlar

dilarasjhdjshdjs
Ziyaretçi

bn gittim diyarbakıra 2 sene kaldm ve bn bi asker kızıyım bana neler yaptılar orda daha 2 sene önce bide gelmş bi bok yokmu diyosunuz siz orda haaaa basın gidin ya terörün bası ordaaaaaaaaaaaa

aaa
Ziyaretçi

hangi fanta festivalinde olay çıkmış hangisini taşlamışız g..ünüzden uydurup konuşuyorsunuz

bedirhan
Ziyaretçi

ozaman canım şehrini yanlış tanıtma sende yanii !!!!!!!!!!!!!

mervan
Ziyaretçi

bedirhancıım bak sen amed lilere laf atmazssın bak cannım! senin… şebnem ide …. kimse n cezaa ne de başka bir sanaatçıa bazı piç ler hariç taş atmıo adam ol akıllı ol boş boş önyargılarlada hareket etme

bedirhan
Ziyaretçi

aha bak adamınıza ahmedliler diyo yok laf atamazmışık da falan da filan kardeşim ben türküm hepte türk kalcam sizde kürtsünüz ölene kadar TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİNİ yıkamaya çalışsanızda hep bu devlet hep bu millet bir aradadadr bizm doquda olan türklere lafımız yok bu sözlerimi üstüne alınmasn lar ha bu aradada okey kardeşim cezanın sözlerini bn ezbere biliyorum anlamınıda çok iyi anlıyorum ama bi kişi czea hayranı diye onun düşüncelerinede hayran olmak zorunda deqildr baksana site hep ürt dolmuş bn daha neeedddimmm

vendetta
Ziyaretçi

bedirhan sen de bu kadar akıl olsa cezanın sözlerine bakardın tamam mı diyarbakırlıları ne kadar sevdiğini hep söylüyor kanı bozuk olan birini sever yoksa kanı tatlı olan birinimi bak belki senin kanın bozuk diye sizin şehre gelmişse bu bi istisnadır unutma ki kazım koyuncu sizin oralardan ve diyarbakır halkını ne kadar çok sevdiğini söylüyordu ha şimdi burdakilerin kanımı bozuk yoksa kanımı tatlı bak sizin ordakilerin hepsi bir diyarbakırlının kişiliği ve bi diyarbakırlının aklı edemez bunda sonra sözlerini yazarken düşünüp yazzzzzzzz biz özgürlüğümüz için taş atarken siz sizi soyanları destekliyorsun bak sizin bunu düşünecek kadar aklınız yok işte

bedirhan
Ziyaretçi

yazıqın anlamsz metnin cvbı üzte var al oku ondan sora bna aman ceza böle diyo şöle diyo deme okeyy

mustafa
Ziyaretçi

ben diyarbakırlılara hak verirorum ama maltyada oturuom ceza şebnem ferah ve tnk nin gelmesine sevindim ama bir yandanda üzüldüm

güler
Ziyaretçi

AY ÇOK ÜZÜLDÜM.SIRF GELMİYCEKLER DİYE. GELMESİNLER.D.BAKRLILA İYİ EDİYOLAR.OH CANIMA MİNNET.HERKESEDE TAŞ ATMIYOLAR.SİZN GİBİLERE TAŞ ATIYOLAR.İİ EDYOLR.

'qizLi Özne'
Ziyaretçi

Ne şebnem ne ceza nede TenekeLerLe işimiz yoq İnşaLLah qeLmezLer Diyarbakır sanki size çoq merakLı Saqopa Kajmer qeLsin yeter 🙂 (aynaLiii21)

leyla
Ziyaretçi

bildiğim tek bir şey var bu sanatçıların kulaktan duydukları sözlere inanarak buraya gelmemeleri.biz herkese hakettiği değeri veririz bilsinler ki bu saatten sonra onlar gelse bile onları dinleyecek kimseyi bulamıyacaklar…………..

ece
Ziyaretçi

10 puan toplamasakta gelinio mu konsere bu arada trabzondaki konser ipal olmasınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!! :Q :'( :-/ I-)

bedirhan
Ziyaretçi

olmadı bacı olmadı hatta ben gittim en öndn izledm trabzon kopuyodu hiç merak edma sen

Asrin
Ziyaretçi

ırçılık şebnem ferahn yaptığıı ! Neymiş efendim diyarbakırda konser vermezmiş.. Ammann bizde sana çok meraklıydık sankii. Bu kadın bılmıormuyduu diyarbakırda olacagını neden ılk once kabul ettı. Sonradan wzgctı. Doğuyu Güney doğuyuu küçük görenlere inat doğuluyuz ! DİYARBAKIRLIYIM VE BUNUNLA GRUR DUYUYORUM. ırçı şoven faşizan dusuncelerıne saklasn.! ve dıyarbakırdan ozur dilesin. :Q :Q

bedirhan
Ziyaretçi

la gelmesin gelmesn gardaşm sen krtçe burda yazıyon bide gelip senin önünde selam mı verecek ohh size has oluyo 😛 😛 😛 😛

MELTEM
Ziyaretçi

http://www.cci.com.tr/tr/contact/?id=2&navId=11&navId2=110&navId3=112
bu fantanın iletişim formu.diyarbakırlı arkadaslar msj gönderelim buraya!sessiz kalmayalım!belkıbi yararı olur :Q

okan
Ziyaretçi

ben tepkimi yaptım ark. sizde fanta sitesine şikayetlerinizi bildirin. istemez fanta festifali falan allah belalarını versin herkez kendini onalara göre ayarlamıştı :Q :Q :Q

iReMm_ciXx
Ziyaretçi

ya illa kapak mı toplamak qerekiyo biletin parasını versek olmaz mı ? eqer olursa ne kadar cvp beklıorumm şimdiden tşk ederim 🙂

apooo
Ziyaretçi

konser girişindede satılıyo ama daha pahalı tabii

ErranT
Ziyaretçi

!!başlarım böle işe d.bakır iptal olmuş bi neden bile belirtilmiyor..

kurtuluş
Ziyaretçi

bir şebnem ferah hayranıyım diyarbakır konserinin iptaline çok üzldüm malatya olsa bile diyarbakırdada yapılmalı bu konseri bu kent hak etmiyormu yoksa tabiki hayır konser şehirleri arasındaki en canlı en büyük 5 şehirden biri diyarbakırdada bu festivali görmek istiyoruz takvime tekrar eklenmeli

Mehmet
Ziyaretçi

Tamam Diyarbakır’ı tercih etmemek en doğal hakkınız. Ancak Diyarbakır deyip de niye bizi kandırdınız?
Dava açacağım ayrıca!! :Q

Mehmet
Ziyaretçi

Fanta Gençlik Festivali iptal edildi. DİYARBAKIR için.
Bir Diyarbakırlı olarak bir daha bunların hiçbir ürününü tüketmeyeceğim.
Neden Diyarbakır, “sonra” Malatya? Yazıklar olsun o kadar kapak topladık. Bazılarımız il dışına bile çıkmadı festivali bekledi.
Yazıklar olsun!!! :Q

mervan
Ziyaretçi

arkadaşım zaten bunlar kim ki fantay üretecekler fanta coca cola malı bunlarda yabancı mal üstüne festival yapıor
çok kalitesiz bir ülke

meltem
Ziyaretçi

ARAYIP İTİRAZ EDECEĞİMİZ BİR İRTİBAT NUMARASI BİLE YOK! :Q

meltem
Ziyaretçi

ARKADAŞLAR! FANTA GENÇLİK FESTİVALİ DİYARBAKIR KONSERİ İPTAL EDİLDİ!
FANTANIN RESMİ SİTESİNDE 7 TEMMUZ DA MALATYA İNÖNÜ STADI DİYE GEÇİYOR. BUNDAN 3 GÜN ÖNCESİNE KADAR DİYARBAKIR DİYE GEÇİYORDU.
HERKES BİLET ALDI KONSERE 4-5 GÜN KALA İPTAL OLDU! OLACAK İŞ DEĞİL!
:Q

tugcesu
Ziyaretçi

yha bnizmirdeoturuyom neresinde ve saat kaçta olcak kiiii yrdm edrmisiniz ????
🙁

aysun
Ziyaretçi

ya bişey sorcam o 10 puanı biriktirmek icin belli bi zman aralıgı varmıydı yoksa yarın konsere gitmeden 10 puan degerinde fanta alısverisi yapsak yeterlimi? yardmcı olursanz sevinirm..

melike
Ziyaretçi

ya saat kaçtan kaça kadar ??

buse
Ziyaretçi

:L: (K) xD xD çok mutluyum her sene gidicem kimse beni engelleyemezmuhahaha 😀 🙂

buse
Ziyaretçi

olleyyyy 🙂

Lissa
Ziyaretçi

yha ßrşey sorcam O 10 puan ne ? kapakların altından felan mı cıkıo ? x( ßn nsl yapılLcaqını ßLarmaDım ..!! :'( 🙁

ece
Ziyaretçi

kapak olmasada davetyiye alıp girilebilir

mustafa
Ziyaretçi

:Q bencede :Q :Q :Q :Q :Q :Q offfffffffff daha kapak topluamadaım napıcam konsere bir gün kaldı gitmeme gerek ama kapakım yokki

serkan
Ziyaretçi

bende fazladanvarvere bılırım malatya
🙂 🙂