facebook şifresini değiştirmeden öğrenme

25
17251
Facebook reklamları nasıl kapatılır

facebook şifresini değiştirmeden öğrenme
Ziyaretçimiz Tarafından Sorulan Soru:mrh arkadaşıma fece açtım şu an kullanıyor şifresini değiştirmiş eposta adresinide ben kullanıyorum değiştirmiş plduğu şifre eposta adresimden nasıl öğrene bilirim şifrede herhangi bir değişiklik yapmadan öğrenmem lazım yardımcı olursanız sevinirim
Cevap : Facebook şifremi unuttum kısmındaki yöntem dışında şifreyi başka türlü öğrenme şansınız yok. Ancak şifre sıfırlanılarak tabiki bunuda yapabilecek yetkiniz var ise öğrenebilirsiniz.

25
Kimler Neler Demiş?

avatar
17 Comment threads
8 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
23 Comment authors
DuyguAlper AdaciyaemreLeyla Recent comment authors
Duygu
Ziyaretçi
Duygu

Telefon degismi yaptm yeni telfnumdada facem giris yapamadm aslndq biliyorm sifremi ama yanlis diyor birinin elinede gecmis olamaz yenilemeye kalkiyorum kod e postaya gdiyor ama e postaninda nerde oldugu belli deil nolur yrdmci olun

Alper Ada
Ziyaretçi
Alper Ada

Facebook şifremi değiştirmek istemiyorum ama unuttum nasıl yapabilirim

ciya
Ziyaretçi
ciya

ben şifremi unutum nasıl alırım
benşifremiunutum

emre
Ziyaretçi
emre

Facebook sifremi unuTum giris yapamıyorum 😔

Leyla
Ziyaretçi
Leyla

Bende sevgilimin sifresini öğrenmek istiyorum.

berkan
Ziyaretçi
berkan

ali yap

Balkiz
Ziyaretçi
Balkiz

Super vallahi yaptim 🙂 gelen linke tiklamayin kopyalayip adres cubuguna yapistirin oluyor ve safari de oluyor 😉

faruk
Ziyaretçi
faruk

offff nasıl olmuyo yaaaa :'( neden D:

beniöm
Ziyaretçi
beniöm

teşekkürler

emine
Ziyaretçi
emine

yaaaaaaa bn yapmak istiyorum bilgayarın şifresini değişdirmem gerk yada kaldırma lazım bilen yardımcı olsun 🙁 🙁 🙁 :Q

zeynep
Ziyaretçi
zeynep

yapcak bırseye yok bılgısayarca ayarlatcana 😀

cihan
Ziyaretçi
cihan

merhaba;
bilğisayarı ilk açtıgınızda f8 basıp güvenlı mada çalıstırın.güvenli moda açılan bilğisayarın şifresini değiştirebilirsiniz.

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

sanırım bios şifresi demek istediniz.anakart üstünde bios pilini söküp 15 saniye sonra takınız ve tekrar deneyiniz.

seker
Ziyaretçi
seker

oldu 😛

metin
Ziyaretçi
metin

nasil yapilir

Merve
Ziyaretçi
Merve

Özgür ben birkere denedım girdim ama cıkıs yaptıktan sonra aynı şekilde facebookta aynı baglantı gelmedı neden acaba ?

döndü
Ziyaretçi
döndü

size özel

aysun
Ziyaretçi
aysun

:Q şifremi istyorum

aysun
Ziyaretçi
aysun

:L:

özgür
Ziyaretçi
özgür

şifreyi ögrenemezsiniz.. ama cep telefonu ile şifresiz girebilirsiniz 🙂 cepten fb i açıp bi kaç defa yanlış girdiginiz zaman eposta adresine kolay giriş link i gonderilebilmesi için uyarı geliyor onayladıktan sonra, cep telefonundan maillere bakıp o link e tıkladıgınız zaman direk fb ye giriyor ama internete sim kartın interneti ile girmeniz gerek.. şifre deişmiyor fakat pc den giremiyorsunuz aynı veya farklı bi yontem ile şifre deiştirmeden..

pretty kedicik
Ziyaretçi
pretty kedicik

doğrumu bu???

pretty kedicik
Ziyaretçi
pretty kedicik

oldu oldu oldu 🙂

papatya
Ziyaretçi
papatya

pretty ben cepten bi kaç kere şifreyi yanlış girdim ama olmuyo öyle bi linki gelmiyor…yardımcı olur musunuz…

aykutt
Ziyaretçi
aykutt

nasıl oldu ya denedim olmadı 🙁