Badoo Üyelik İptali

178
18333

Badoo sitesine direk giriş yapıyorsunuz yani mail adresini ve şifresinizi girip giriş yapıyorsunuz.Daha sonra sağ üst köşede Çıkış‘ın yanında Ayarlar menüsü var oraya tıklıyoruz. Karşımıza yeni bir sayfa açılıcak, burda sol üst köşede şifreni değiştir, email adresini değiştir ve Profili Sil var biz profili Sil’e tıklıyoruz. Daha sonra önüne şöyle bir yazıyla başlayan bir pencere gelicek ”Bu noktaya geldiğine inanmak istemiyoruz (isminiz yazar burada)…” Altta kilitin önündeki yere Badoo şifremizi tekrar giriyoruz, eğer isterseniz üyeliğinizi silme nedeninide yazabilirsiniz yazmak istemiyorsanız Tamam, hazırım. Profilimi Sil’e Tıklıyoruz.Bu son işlemden sonra üyeliğimi silmiş, iptal etmiş oluyoruz. Email adresimize üyelik iptal ettiğiniz hakkında son kez bir mail yollayabilirler bu linke tıklayın diye sakın gelen linke tıklamayın, yoksa üyeliğinizin iptalini kurtarmış olursunuz ve üyeliğiniz devam eder. Kısacası Tamam, hazırım. Profilimi Sil dedikten sonra gelen maile tıklamayın silin gitsin.

Badoo - Haz Contactos Nuevos
Badoo - Haz Contactos Nuevos
Developer: Badoo
Price: Free+

Badoo arkadaşlık sitesinden üyeliğinizi silmek oldukça basit.Şimdi size sırasıyla yazacam.

* Öncelikle badoo ya giriş yapiyoruz.
* Sonra sağ üste köşedeki ayarlar bağlantisina tikliyoruz
* Açilan sayfada sol taraftaki en altta Profili sil seçeneğine basiyoruz.
* Sonra ilk boşluğa şifremizi yaziyoruz..Sonra da bi sebep yazip onaylama tuşuna basiyoruz bu kadar..

Badoo resim oylama sitesi de diyebiliriz. Farklı yanı resim sahiplerine Badoo aracılığı ile mesaj yollayabilir arkadaşlık teklifi edebilirsiniz. İnsanların da son zamanlarda kendilerini abuk sabuk şekillere sokarak resim çektirmeyi sevmesi Badoo itBadoo chBadoo fr da patlama yapmasına da neden oldu ve Türkçe dil desteği vermesiyle birlikte bizim insanımızın da ilgisini çekerek Ana Sayfasında yazdığına göre 25 Milyon üye elde etmiş.

Kimler Neler Demiş?

178 Yorum - "Badoo Üyelik İptali"

avatar
songulcolak
Ziyaretçi

ben bı ıse kalkıstım ama yapamadım cpcugumu ve esımı sevıyorum uyelıgımı ıptal etmek ıstıyorum

fıratt
Ziyaretçi

ben fırat benim badoomu iptal edmenizi istiyorum :Q :Q

ismail
Ziyaretçi

slm herkese tnısmak ısteyen varsa yanısalım

suleyman
Ziyaretçi

badoo esasında iyi bir site bu arkadaşları8n bu sitsye karşı olmalarını anlıyamıyorum.

eyup
Ziyaretçi

üyeligimi iptal edin lütfen şimdiden teşekkür ederim

eyup
Ziyaretçi

iptal edin beni lütfen

murat
Ziyaretçi

lütfen üyeliğimi iptal edin lütfennnnnnnnnnnn

eda
Ziyaretçi

bende girdim kaç defa ama 1 şey anlamadım siteden saçmalamalarından başka o yüzden bana kötü 1 şey geliyor

eda
Ziyaretçi

bence cok saçma böyle siteler tavsiye etmiyorum sağlıklı olduğunuda sanmıyorum:(

fatih
Ziyaretçi

selma
ne haber

yahya
Ziyaretçi

memunum ama cıkmam gerek

namık kekeç
Ziyaretçi

üyelik iptalini yapmanızı istiyorum

nergiz
Ziyaretçi

üyeligimi iptal etmek istiyorum

gülbeyaz
Ziyaretçi

al benden de okadar

fatih
Ziyaretçi

tanışabilirmiyiz
senle

ismail
Ziyaretçi

neden ya o kaddar diiyosun

fatih
Ziyaretçi

ne yapacann biz tanışalımm senle sohbet edelim ne dersinnn

.....
Ziyaretçi

çok saolun büyük bi yükten kurtardınız beni

bahar
Ziyaretçi

üyeliğimi ltfn iptal edin

mustafa
Ziyaretçi

selam

derin
Ziyaretçi

üyeliğimi iptal edip tlfonuma msj atılırsa bilgim olur i günler teşekkürler

derin
Ziyaretçi

üyeliğimi lütfen iptal edin

derin
Ziyaretçi

iptal edin lütfen ben bişi anlamadım

darkness
Ziyaretçi

merhaba arkadaslar
benım sorunum badoo sıtesı acılıyor , e-maıl adresımı ve sıfremı gırıyorum baglan dıorum ve daha sonra sayfa otomatık olarak kendılıgınden kapanıyor.. kımseye hakaret ıceren bır soz de yazmadım

bu konuda benı bılgı versırsenız cok sevınırım ..
Simdıden Tesekkurler..

ali
Ziyaretçi

yönetim size sesleniyorum ben siteye giremiyorum bana küfür edenlere karşılık verdim diyemi öğernmek istiyorum bu iki oldu kralama kampanyasına gidicem beni bilgilendirin tşk ler

1 2 3 7
wpDiscuz