Turkcell T50de Görüntülü Konuşma Var mı?

69
35217

Turkcell T50de Görüntülü Konuşma Var mı
Snapdragon 400 işlemcisi ve güçlü teknik özellikleriyle kısa bir sürede ciddi satış başarısına ulaşan Turkcell T50’yi detaylı bir şekilde tekrar inceliyoruz.
5 inç büyüklüğünde ve 1280×720 piksel çözünürlüğünde ekrana sahip olan T50, Qualcomm’un 1.2 GHz hızında çalışan dört çekirdekli Snapdragon 400 işlemcisinden gücünü alıyor.
1 GB RAM, 16GB dahili depolama alanının yanı sıra 13 Megapiksel arka ve 2 Megapiksel ön kamera ile başarılı fotoğraf ve video kaydı yapabileceksiniz.
Android 4.4.2 işletim sistemi ile gelen Turkcell T50, 2.300 mAh bataryası ve 130 gram ağırlığı ile öne çıkıyor. Hızlı şarj özelliğinin yer aldığı Turkcell T50, 8 saat konuşma süresi ve 240 saat bekleme süresi sunuyor.

Turkcell in yeni telefon olan Turkcell t50 aldım ama hat üzerinden görüntülü konuşma yapamıyorum.Bu telefonda görüntülü konuşma var mı ?
Oğuz bey maalasef hat üzeriden görüntülü konuşma desteği bulunmuyor yani hangi operatörü alırsanız alın görüntülü konuşma yapamayacaksınız. Görüntülü konuşma desteği sadece program kullanırsanız o zaman aktif hale geliyor.Yani Tango,Facebook Messenger vb uygulamalar sayesinde görüntülü konuşma yapabiliyorsunuz.

69
Kimler Neler Demiş?

avatar
41 Comment threads
28 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
49 Comment authors
TemelErolAhmetmehmetHasan Fehmi Recent comment authors
kaan bora
Ziyaretçi
kaan bora

böyle bişey olmaz

muhittin
Ziyaretçi
muhittin

800 tly telefon all görüntülü komusama vamı boyle bısey arkadaşş.

wolfian
Ziyaretçi
wolfian

Arkadas 4G diyolar ama goruntulu arama bile yok

Azizgezer
Ziyaretçi
Azizgezer

Sarj % si gorunuyormu gorunuyor ayrıntılı bir sekilde soylermisinz

Mevlüt
Ziyaretçi
Mevlüt

gezgin bey bendede t50 var skype yükleyip karşımdaki kişide skype yoksa ama 3g li bir telefon varsa yine konuşabilirmiyim görüntülü

Hasan Fehmi
Yönetici
Hasan Fehmi

iki tarafdada aynı program olması gerekiyor.

Turgut
Ziyaretçi
Turgut

Ben sirf 3g vardiye aldim ben mecbur degilim internet uzerinden gorusme yapmaya

Ahmet
Ziyaretçi
Ahmet

Arkadaşlar t50 cihazı turkcell ek depo mevct indiriln müzk program video vb. Oraya atarsanz telefon kasmaz ayrıca t50 4 G uyumlu bir cihadr 4.5 g aktifleştikten sora yeni yazılım güncelemesinde aktif olucaktır görüntülü konuşma açilcaktır hatınız 3 g aktif oldugundan dolayı 4 g uyum saglamio bu sebebten görüntülü arama yapmaz

ali
Ziyaretçi
ali

t50 güzel kullanımı ama neden öncelik 4g kulanımı alt yapısı oluşmadan sunuma veriliyor teknoloji güzel 4g olarak hizmetin genişletilmesi neden olmasın

selahattin
Ziyaretçi
selahattin

T50 ozelliğinde 3G ve 4G var denince 700tl istenince goruntulu konuşma var zannettim. Yokmuş. Kaziklanmis ve kandirilmis gibi hissettim. Yaziklar be kaziklar olmuş turkcel. Enayi yerine konuldumdum.Utandim.Asla Kimseye almalarini tavsiye etmiyorum. Bundan once t20 almistim goruntusu olmadigimi bilerek 400tl almistim. Sakin sizlerde yanmayim.

çiğlem
Ziyaretçi
çiğlem

gezgin lineden 3 g indirip görüntülü görüşme yapabilir miyim

Hasan Fehmi
Yönetici
Hasan Fehmi

line uygulamasında varsa böyle bir özellik evet yapabilirsiniz.

serife
Ziyaretçi
serife

Pilin yuzdeligi nerden oluyo yaaa gorunmuyo en ustee kac oldugu tamam tel guzel ama boyle sacmaliklar vaaarrr!! Lutfen cevap bekloyorum .

salim
Ziyaretçi
salim

peki 4g gelince görüntülü görüşme olucak mı ?

Hasan Fehmi
Yönetici
Hasan Fehmi

hayır görüntülü konuşma sadece uygulama ile yapılabilecek

salim
Ziyaretçi
salim

peki 3g yoksa paket veri üzerinden mobil veri gibi vs facebook hangouts tango skype gibi görüntülü görüşme yapabiliyormuyuz mobil veriden

Hasan Fehmi
Yönetici
Hasan Fehmi

Dediğimiz gibi uygulama üzerinden görüntülü konuşma yapabilirsiniz.

ahmet
Ziyaretçi
ahmet

Görüntülü konuşmak için hangi programı kullanmak gerek gezgin yardımcı olursan sevinirim

Hasan Fehmi
Yönetici
Hasan Fehmi

tango,skype olabilir ahmet bey

abdullah
Ziyaretçi
abdullah

Boyle sacmalik gorulmemis arkadas kesinlikle almayin 100 liralik tellerde bile 3g varken bunda nasil olmaz ucuzdur vardir bi illeti derler ya bu pahali

Mesut
Ziyaretçi
Mesut

Kardeş Bildiğim Kadarıyla 3G Yok Ama Yılbaşından Sonra 4G Gelcekmiş Ve Bu Telefon 4G Destekliyor.

deniz şimşek
Ziyaretçi
deniz şimşek

t50 aldım ama hat üzerinden görüntülü görüşme yapamıyorum yeni güncellemede bu uygulama olabilirmi peki şimdiden tşk ediyorum

Hasan Fehmi
Yönetici
Hasan Fehmi

hat üzerinden bir görüntülü görüşme desteği yok malasef sadece uygulamalar ile yapılabiliyor.

deniz
Ziyaretçi
deniz

T50 yi aldigima pisman oldum 700 liralik telefonu 792 liraya aldik pesin almak istedigimi soyleyince pesin vermiyoruz hat ustune almaniz gerekiyor dediler goruntulu konusmada yokmus keske almasaydim

zeynep güleç
Ziyaretçi
zeynep güleç

aynen milyon kere pişmanım

Mesut
Ziyaretçi
Mesut

Kardeş SEni Harbi Kazıklamışlar Turkcellin kendi sitesinde bile peşin gösteriyor peşin satılıyor yain hat üzerinden olması şart değil.

Gyk1903
Ziyaretçi
Gyk1903

T50 aldım ve internette çok yavaş operatörle alakalı değil nasıl hızlandırabilirim ve 4g yi nasıl kullanabilirim kıbrısta ?

Hasan Fehmi
Yönetici
Hasan Fehmi

kullandığınız paket nedir ?

ısmaıl
Ziyaretçi
ısmaıl

by gezgın facebook ta tango uzerınden goruntulu nasıl konusurum tarıf edermısınız

Hasan Fehmi
Yönetici
Hasan Fehmi

Eğer telefonunuzun böyle bir özelliği varsa işlem yapabilirsiniz.

nilay
Ziyaretçi
nilay

Mobil veriyi nereden aciyoruz aradim.aradim.bulamadim

Hasan Fehmi
Yönetici
Hasan Fehmi

ayarlar bölümünden açabilirsiniz

ahmet
Ziyaretçi
ahmet

buda sorum allah aşkına ya ayarlara giriyorsun veri kulanımı var diyo ordan açıyorsun

emine
Ziyaretçi
emine

bende t50 almak istiyorum gezgin 4g yi ulkemiz desteklemediği için aldırış etmiyorum sd karta gelince sd kartı tabletime takıyorum onada gerek yok 3g dede ailemde 5 kişide falan var bu yüzden ınada gerek yok istersem lineden 3g yaparım beni sadece tedirgin eden t50 ye göre kılıf alabilirmiyim gezgin

Hasan Fehmi
Yönetici
Hasan Fehmi

fazlasıyla bulabilirsiniz

mehmet özen
Ziyaretçi
mehmet özen

arkadaslar nasıl baska bi programla konuşa biliyozmu

Hasan Fehmi
Yönetici
Hasan Fehmi

skype,tango vb.. uygulamalarla

ismail yukselten
Ziyaretçi
ismail yukselten

Bende T50 aldim aldigima pisman oldum. Goruntulu konusma yoksa neye yaradi? Yari fiyatina da olsa satip baska bir sey alacam

kaya
Ziyaretçi
kaya

By gezgin zaten ninem de tangodan hic cikmiyor biliyormusunuz. Yakismadi ileri teknoroloji degil bu klasik turk aldatmacasi cihazi alirken insan utaniyor bunda goruntulu konusma varmi diye. Nede olsa ileri teknoroloji diye suruldu onumuzu 10 uzerinden 4.

Hasan Fehmi
Yönetici
Hasan Fehmi

kaya bey fazlasıyla haklısınız ama burada herzamanki gibi biraz operatör tuzağı diyebiliriz..Yani birkaç zaman sonra büyük ihtimal kendi uygulamalarını çıkartıp o uyguma üzerinden görüntülü ve mesajlaşma işlemi için aramada bu özellik yok sadece uygulamalar için yapılıyor.

Adınız...mehmet
Ziyaretçi
Adınız...mehmet

cok sacma kendi mi kandirilmis hissettim turkcell de guvenilir gelmedi bana cunku hat uzerinden goruntulu konusma yok secenegi olmaliydi ( digerlerinde de bu ibare yoktur , ama siz digerleri degil turkcellsiniz guveni olmaliydi )

emrah
Ziyaretçi
emrah

bencede iyi bir telefon değilmiş aldım ama pişmanım şu anda sıradan çin malı telefonlarda bile var t50de olan özellikler

oguzikiz
Ziyaretçi
oguzikiz

bende sadece 3g olmadıgı ıcın cok kararsızım

Hasan Fehmi
Yönetici
Hasan Fehmi

görüntülü konuşma olayını farklı programlar üzerinden yapabiliyorsunuz.

hulya
Ziyaretçi
hulya

Bende t50 aldim ama 4g yi destekliyorda neden 3g yi acmiyor simdi pisman oldum

Hasan Fehmi
Yönetici
Hasan Fehmi

3G demek sadece görüntülü konuşma değil arkadaşım

Temel
Ziyaretçi
Temel

Whatsapdan görüntülü konuşma yapiliyormu

Hasan Fehmi
Yönetici
Hasan Fehmi

evet ve farklı uygulamalar üzerinden de görüntülü konuşma yapabilirsiniz.