ağda_kayıtlı_değil
Samsung Ağda Kayıtlı Değil Hatası Çözümü
Eğer Android Yüklü samsung akıllı bir telefona sahip iseniz bu uyarıaya alışmanız gerekmektedir.Bu uyarı geldiği zaman cihaz mesaj yollamas veya arama yapmak ve sürekli Ağda Kayıtlı Değil hatasını verir.Bu uyarıda cihazda bir hata yoktur yada imei numarasında bir hata yoktur.
Bu hatadan geçici sürede kurtulmak mümkündür.Zamanı içinde tekrar yapabilir. Bu hatadan şu şekilde kurtulabilirisiz.
-İlk olarak telefonu kapatıp açınız.
-Eğer sorun çözülmediyse telfonu kapatınız ve bataryayı çıkartını daha sonrada simkartınız söküp tekrar takınız ve cihazınızı açınız..Büyük ihtimal sorun ortadan kalkacaktırç

33
Kimler Neler Demiş?

avatar
20 Comment threads
13 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
23 Comment authors
muhammetGökhanqweqeokanEmine Recent comment authors
okan
Ziyaretçi
okan

teşekkürler

okan
Ziyaretçi
okan

j7 aldım bügün ağda hatsı veriyor turkcel hhatım görüyor bağlanmıyor
mevcut değil turkcel diyor

aylin
Ziyaretçi
aylin

teşekkürler

Diyar
Ziyaretçi
Diyar

olmadı bi çözüm bulabilirmisiniz

Selda
Ziyaretçi
Selda

Bende secili ağda awea bulunmuyor diyor ne yapmaliym biri acil cevap vereblrmi??

tahir
Ziyaretçi
tahir

sagol kardeş işe yaradı

MElO :dD
Ziyaretçi
MElO :dD

İSALLAH OLUR

MElO :dD
Ziyaretçi
MElO :dD

HENÜZ DENEMEDİM AMA OLACAĞINA İNANIYORUM.

Mehmet
Ziyaretçi
Mehmet

Nedense hep samsung ta calismiyor hattlar ne illet bir marka ya

Ali İhsan
Ziyaretçi
Ali İhsan

teşekkürler sayenizde oldu.

sorunlu :(
Ziyaretçi
sorunlu :(

arkadaşlar bu gun telefonuma guncelleme attım odin ile 4.4.2 root attım daha önce şebeke ayarlarını *#0011# ile tuşlayıp back tusuna basıp bi şekilde ayarlıyordum şebeke geliyordu bu root attıktan sonra back tusuna bastıgımda hiçbirşey olmuyo menu açılmıyor yani acilll ayrdım arkadaşlar lutfen telefonm kapandı 🙁

Erkn
Ziyaretçi
Erkn

Stock rom yukle 4.1.2 ingiltere romu ve ardindan cwm mod root’u odin ile flashla sonraki adim ise zulumanin 4.1.2 ingiltere romu icin uygun modem dosyasini indirip sdcard’a atip telefon kapattiktan sonra power+home tuşu+ volume up tuslarina ayni anda basip cwm moda gir ve zuluman dosyasini install from sdcard yazan yerden yukle telefonu actiginda hem sebeken hem de imei numaran gelmis olur. Bu arada bu islemleri yapmadan once verilerini yedeklemen ve wipe yapman gerek yoksa bir onceki rom ile sonradan atacagin rom kalintilari cakisabilir ve telefonun fullbreak olabilir. Temiz olmasi icin wipe yap oncesinde bu konuda forum sitelerinden bilgi alabilirsin.

selin
Ziyaretçi
selin

selamun aleyküm arkadaşlar telefonum ağda kayıtlı değil hatası verip duruyo naptıysam olmuyo kafayı yicem yardımcı olabilirmisiniz

kevser
Ziyaretçi
kevser

teşekkürler

Gececi
Ziyaretçi
Gececi

##002# tuşladığınız zaman mmı kodu başlatıldı yazısı çıkacak ekranda ardından arama yönlendirme silme başarılı yazısı çıkacak tamama basın % 99 böyle bir sorunla karşılaşmayacaksınız.kesinlikle deneyiniz.Ben bu sorunu bu şekilde aştım.3 gün boyunca teli kullanamamıştım.Şebeke müşteri hizmetlerinden bu tavsiyeyi vermişlerdi.telefon kaynaklı bir sorun.

Emine
Ziyaretçi
Emine

Ağ bağlantısı yok diyor yapınca

gececi
Ziyaretçi
gececi

telefonunuzun çalıştığı bir anda ##002# yazıp arama tuşuna basın sorun çözülecektir.Birde bunu deneyin.

ragıp
Ziyaretçi
ragıp

Arkadaşlar her kafadan bi yorum çıkıyor.Bildiklerinden değil ama yinede yardımcı olmaya çalışıyorlar.aynı sorun bendede var.Ben kesinlikle çözdüm.Olay telefonunuzla veye ımei ile alakalı değil.Sorun tamamı ile şebeke sorunudur.Sorunun çözümü müşteri hizmetlerini arayıp hattınıza reset attırmaktır.Ben aradım adam şebeke ile ilgili dedi.reset atıyorum hattınıza resetten sonra telefonu kapatıp açın normale dönecektir dedi.Ve gerçektende normale döndü.Gerçek çözüm budur.

muhammet
Ziyaretçi
muhammet

arkadaşım bu sistem hala olabilir mi? Benim telefonum çekmiyor nasıl arayacağım acaba? sim kartımı başka telefona taksam arasam olur mu?

ramazan
Ziyaretçi
ramazan

Sevgili Dostlar aynı sorunu bende samsung note ıı telefonumda yaşadım.Sorun tamamen hattan kaynaklanmadır. Nedense hiç bir forumda bunu söylemiyor.artık dayanamadım ve yazmaya karar verdim.Hattım vodafone bu arada .Şebeke yoğun olduğu zaman baz istasyonu size ağdan dışarı atıyor.Tabi ki birde cihazınız kaçak değilse o ayrı.

zülal
Ziyaretçi
zülal

telefonum s2 telefonumu uşuş moduna aldım,açtım kapattım başka telefona taktım ayarlardan yazılanları uyguladım ama bir işe yaramadı.hala ağda kayıt yapmıyor diyor.ayrıca telefonumu kendi operatörüme almaya çalıştım ama ‘bağlanılamıyor.daha sonra tekrar deneyin’yazıyor .hiç bir şey yapamıyorum ALLAH aşkına yardım edin bir çıkar yolu bulun

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

Yazılım atmayı denediniz mi yani güncel sürüm yüklümü acaba?

Batu
Ziyaretçi
Batu

İyi günler, bu sorun hattımızdan kaynaklanıyor olabilir mi acaba? Defalarca çözüm yolu denedim olmadı buna sizinki de dahil. Benim düşüncem hattan kaynaklandığı yönde. Aydınlatmanız dileğiyle Teşekkürler.

Gezgin
Ziyaretçi
Gezgin

eski bir hat ise olabilir simkart yedeğinizi alınız ve yedek simkart çıkartınız ve deneyiniz.Yada yeni bir simart bulup takıp deneyiniz.

ulaş durak
Ziyaretçi
ulaş durak

:Q :Q :Q hayır iem numarası çalınmıştır.

tc fatma
Ziyaretçi
tc fatma

merhaba ben samsung galaxy s3 mini kullanıyorum fakat hizmet yok arama yapamıyorum msjlasamyrm internete giremiyrm yaqni bunun nasıl çözebilirim :'(

Özgür Uygun
Yönetici
Özgür Uygun

Sim kartınızın çalıştığından eminmisiniz peki?

tc fatma
Ziyaretçi
tc fatma

evet eminim

Gökhan
Ziyaretçi
Gökhan

Merhabalar bu sorunu açıkcası bende anlamadım bugün yaşadım ne yaptıysam işe yaramadı sorun galiba sim kart kaynaklı her yolu denedim

Üretici: Samsung Korea Pazar Adı: GALAXY NOTE 4 SM-N910CQ Model Bilgileri: GALAXY NOTE 4 SM-N910CQ

Şimdi formatlıcam bakalım ne yapaacak denemekte fayda var