Enkısa Laf Sokucu Sözler

122
72068

Kimi insan girdiğinde odayı aydınlatır, kimide çıktığında.

çok şereFsiz göRdüm ama hİçbiRİ senİn kdR pRoFesyoneL değiLdi..

Sarhoş olmaya gerek yok Sen ‘sar’ ben ‘hoş’ olurum !..

Laf Olsun Diye Konuşmuyorum ki Konuşuyorum Laf Oluyor

Zormu GeLdi Adam Gibi Sevmek..!!

Sana değer verip aşkı bulacağıma X’e değer veririm Y’yi bulurum daha iyi…:):):):

Kısa mesajda bile 160 tane karakter var ama sende 1 tane bile yok!

HERŞEYİ BİLMENE GEREK YOK HADDİNİ BİL YETER

Elinden geleni yaptıktan sonra, sıra ayağından geleni yapmakta: Gitmek gibi mesela.

Oralarda benden yok bi düşünsen anlarsın… buralarda senden cok var görsen şaşarsın….

Bana attığın kazıkları birktiriorum birgun bna dönersen seni otutacak yer ayarlıorum :):)

Onun qüseL oLması iÇin makYaJ deqiL modifiye Lasım..!

Havlama daha önüne kemik atmadım …

Kendini bi b*q sananLar…. Gerçekten Sandıqınız qibisiniz..

ChoqLu Ki$iLik BosukLuqu.. Herkes bir orTam..

TakıLmış PLak Gbi Kendinizi TekrarLıyosunuzz

YanLızLıık henüz 1bebeK qünden qüne büyüyecek !

Hayatta seyirciler ve oyuncular vardır… Ben kuralları koydumİ steyen seyreder İsteyen oynar…

yanımda olması gerekenler zaten yanımda… defolupp gidenlerr kimin umrundaaaa??

Sen Kutu Kutu Pense Oynarken Ben Kutu Kutu Bira İçiyordum

HisLerimdeN emiN değiLim, beLki pLatonik! FazLa sakindi Bu çocuK şimdi Bir ALkoLick!

DünYa ALemiN Derdi Ben OLmuşum. Demek ki ZamaNında İyi Koymu$um

HayaTımdaki “Geri Dönüşüm Kutusu” açıLmaz Hiç Benim… Tek biLdiğim bikerede SiLdiğim…

itle köpekle uğraşacak vaktim olsaydı veteriner olur, insan gibi görünen hayvanları tedavi ederdim !

Kimler Neler Demiş?

122 Yorum - "Enkısa Laf Sokucu Sözler"

avatar
ayşem nur
Ziyaretçi

güzel ama kısa

kadir
Ziyaretçi

Destan yazmalarınımı bekliyodun ? :Q

selen
Ziyaretçi

aynn 🙂

ipek
Ziyaretçi

🙂

doğukan
Ziyaretçi

bu laflar çok acı koyuyorrrrrr laaaaaaaaaaannnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!! 😀 :*

selanur
Ziyaretçi

hehehhe çok iyi ha 🙂

EFSANE
Ziyaretçi

hepsi birbirindne güzel süpersiniz 🙂

ilayda
Ziyaretçi

ya süper düşman olduklarıma bi laf sokuyorum beyinleri dağılıyor yani sizinkide öyle oluyormu 😀

şevval
Ziyaretçi

eğer biri size dalaşırsa sizde onlara okulda size eğitimin yanında bide öküzlük öğretiyolar herhalde

selen gökmenm
Ziyaretçi

süperdi hepsii yaaa okulda kullanıyorumm 😀

burak
Ziyaretçi

süper

esra
Ziyaretçi

🙂 her elini vereni sevenin sanma köpekte pati verir bunu asla unutma 🙂

deniz
Ziyaretçi

valla çok işime yaradı teşekkürler

Muhammet
Ziyaretçi

😀 :'( Çhoq mANyaq SözLeR

DeqeR weRDiqin inSan eqEr senin DeqeRini BiLMiorSa BıRaq KEndi DeqeRiyle KaLSınn 🙁

DiReNiSH
Ziyaretçi

En BüyüK aŞKK iLaHi AŞK TıR.. 😉

DiReNiSH
Ziyaretçi

BİR ZAMAN AŞKLARI BEN YAŞAMIŞTIM EN BÜYÜK ACISINI SEN ÇEKMİŞTİN :Q

misafir
Ziyaretçi

güzel sözler 🙂

aslan
Ziyaretçi

😀 🙂 çok güzel bazen kulanmak gereke biliyo

damla lider
Ziyaretçi

sözler iyide siz tüketseniz daha iyi 🙂

ceren
Ziyaretçi

aynen sözler iyi ve birazda bu senenin modası olan sözler

aynur
Ziyaretçi

biri seninle alay ettiğinde hiç bişe deme:sadece sus çünki susmak en güzel cevaptır edepsizlerin edepsisliklerine der benim annem bende öyle yapıcam susucam edepsizlerin edepsizliklerine…de eğer biri sana bişe derse

ümit
Ziyaretçi

eeee

hanife
Ziyaretçi

sözler güzelmiş 🙂 😀

misafir
Ziyaretçi

( sana kemik atan olmadı kuyruğunu sallama) bulaf moda oldu bu sene 😀

DiReNiSH
Ziyaretçi

Misafir umduğunu değil bulduğunu yıyecek

yunus
Ziyaretçi

iyimiş sözler 🙂

ahmet özdemir
Ziyaretçi

güzel sözler var gerçekten 🙂

aşk
Ziyaretçi

harika 🙂

1 2 3 6