Tarih: 7 Mayıs 2010Kategori: Sosyal AğlarYazar: Yorum : 203 Yorum

facebooksohbetgirisi, ziyaretçilere kapama ziyaretçi yenı ve Tavsiye Linkler Listesini liste gizleme Herkeslere herkese gizleme Gizlemek facebook arkadaş listesi Etiketler Ayarları Arkadaşlar Arkadaş

Facebook mayıs 2010 itibariyle yeniden gizlilik ayarlarını aldığı şikayetler doğrultusunda düzenlemek zorunda kaldı. Daha önce yapılan değişiklikle arkadaş listelerini sadece arkadaşlara gizleyebilirken,artık arkadaşlarda dahil herkese gizleme şansı mevcut. Yapılacak işlemleri altta resimli olarak anlatmaya çalıştık. Yapmanız gerekenler ise çok basit işlemler.

1. Gizlilik Ayarları kısmına giriyoruz.

91482913, ziyaretçilere kapama ziyaretçi yenı ve Tavsiye Linkler Listesini liste gizleme Herkeslere herkese gizleme Gizlemek facebook arkadaş listesi Etiketler Ayarları Arkadaşlar Arkadaş

2. Arkadaşlar, Etiketler ve Bağlantılar kısmına giriyoruz ve Arkadaşlar kısmınının yanındaki seçenek kutucuğuna tıklıyoruz.Burdan yapmak istediğimizi ayarlıyoruz.

70814369, ziyaretçilere kapama ziyaretçi yenı ve Tavsiye Linkler Listesini liste gizleme Herkeslere herkese gizleme Gizlemek facebook arkadaş listesi Etiketler Ayarları Arkadaşlar Arkadaş

3. Özelleştir kısmına girerek hiç kimse görmesin istiyorsanız Sadece Ben seçeneğini işaretleyip ayarları kaydedip çıkıyorsunuz.

87542273, ziyaretçilere kapama ziyaretçi yenı ve Tavsiye Linkler Listesini liste gizleme Herkeslere herkese gizleme Gizlemek facebook arkadaş listesi Etiketler Ayarları Arkadaşlar Arkadaş

Hepsi bu kadar sizin dışınızda arkadaş listenizi kimseler göremiyor. Resimleri büyütebilmek için üzerine tıklamanız yeterlidir.

İzlenecek yol:Hesap>>Gizlilik Ayarları >> yukarıda Ayarları gör seçeneği var daha sonra alttaki resimdeki gibi istediğiniz ayarı yapabilirsiniz….
arkadaslar, ziyaretçilere kapama ziyaretçi yenı ve Tavsiye Linkler Listesini liste gizleme Herkeslere herkese gizleme Gizlemek facebook arkadaş listesi Etiketler Ayarları Arkadaşlar Arkadaş

Görüntülenen 203 Yorum
Yorum Sırası Sizde Eeee. Ne duruyorsunuz? :)

  1. Angel diyor ki:

    Asil telefondan bu işlem nasıl yapılıyor onu açıklasanız?

  2. Fatih diyor ki:

    bende herkese açık şeyi yok arkadaşlarının arkadaşlarına kadar var ne yapabilirim herkese açık yapmak istiyorum

  3. Fevzi ALSAN diyor ki:

    yeni eklenen arkadaş bildirimini nasıl gizleyebilirim

  4. ramazan dedecan diyor ki:

    öncedenmovi makerden yaptığım videoları paylaşabiliyodum şimdi hata diyo neden başkasinin facesinden naynı videoyu paylaşabiliyom

  5. ALİ UMUT diyor ki:

    şimdi anladım yaptım :) :D

  6. ALİ UMUT diyor ki:

    ya ben yapamadım :'(

  7. imren diyor ki:

    :'(

  8. slm diyor ki:

    slm admin ben masaüstünden face ye giriyorum..mesajları açmio..sohbetide acmio..bide yorum la begenileri göstermiyo ne yapabilirim …

  9. emre diyor ki:

    şimdi farmwille 2 de arkadaslarında ben varım ama benim arkadaslarımda arkadaşım yok
    ben onda varım ama ben de o yok

    böle bişey cevap bilen var vmı

  10. sevinç diyor ki:

    ben resimlerimden bazılarını sildim acaba geri alamazmıyım kendim sildim face silmedi yani geri dönüşümden denedim alamıyom lütfen söylermisiniz alamazmıyım teşekkürler

  11. nuran diyor ki:

    merhaba benim bir sayfada yarışma için beğendirmem gereken yorumu arkadasım olmayanlar goremıyorlar ne yapmalıyım

  12. mahmut taha diyor ki:

    hiçbirşey anlamadım ki çok karışık :(

  13. İmdat diyor ki:

    Facebook’a cromeden giriyom sohbet ekranı (kişilerin olduğu) ora begen butanuna ne tıklayabiliyorum ne,de bişi acil yardıma ihtyacım var acil

    • Gezgin diyor ki:

      Daha önce cromeden giriş yaptıgınız böyle bir hata alıyormuydunuz?
      İlk olarak çerezleri temizleyiniz.halen olmuyor ise java ve flash playeri güncelleyiniz.
      ve son olarak halen çalışmıyor ise başka bir tarayıcıda deneyiniz aynı sorunlar devam ediyorsa ise bu konu altına paylaşırsanız yardımcı olmaya çalışabiliriz.

    • ALİ UMUT diyor ki:

      teşekkürler

  14. mura diyor ki:

    beni arkadas olarak eklemeleri için arkadaşı ekle çıkmıyor ne yapmam lazım gizlilik ayayarlarını herkes yaptım ama yine ekleyemiyorlar ne yapmam lazım

    • Çilekeş diyor ki:

      mail adresinizle denesinler ona rağmen bulamıyorlarsa engellenmiş olabilirsiniz facebook tarafından.

  15. berkay diyor ki:

    omadı

  16. DUYGU diyor ki:

    face çok değişti ve şuan arkadaşlarımı sadece ben görmek istiyorum ama bi türlü yapamıyorum.. yardımcı olabilecek var mı? şimdiden teşekkür ederim

  17. Atlas diyor ki:

    ya bazı arkadaşlar da ortak arkadaş 3 diyor bakıyorsun sadece 2 tane veya 1 tane görünüyor o kendisini gizleyenler nasıl yapıyor bende ortak arkadaşlarda görünmek istemiyorum

  18. bircan yatkın diyor ki:

    bana yardım ederseniz sevinilim ne yabçam açın fesbuğumu rütfen

  19. necati sarı diyor ki:

    belirttiğiniz gibi herhangi bir profil yada arkadaşlar etikletler bağlantılar gibi yazılar yok oralarda

  20. gzm'li aşıg diyor ki:

    benim profilimde eskiden paylaştıklarım tl den girdiğimde gözüküyo ancak pc den girdiğimde gözükmüyo bunu nsl düzeltirim yardım edebilirmisiniz

  21. Sanane.. diyor ki:

    ßen duvarımı gizlemek istiyorum ama olmuyo

    ßana yardım edin lütfen ;)

  22. cenko diyor ki:

    bende facede insanların fotoğraflarıma yorum yapmasını istemiyorum .yenilenen facede bir türlü bulamadım yardım cı olurmusunuz

  23. serseri..! diyor ki:

    ya ben facede sewqıLımLe iLşkı yapıom ama durum qeLmıor yhanı şu kısıyLe ıLıskısı war dıe bı durum oLusmuo ( bqen wea yorum yap amacyLa bı durum oLusmuo) .!
    ilişkı ypsam bıLe sewqıLımLe profıLıme qrdıqı zamn qozukuo.
    ama dqer trLu ıLıskım war yptqım zamn arkadsLarm beqenp wea yorum yapabıLıyor duruma ama o kısıyLe ıLıskı yptqm zamn oLmuo ancak profıLıme qrıp bıLqıLermden qozukuo ıLıskı :(
    bna yardmcı oLun Ltfenn :(

  24. ali diyor ki:

    ben ortak arkdaşları gizlemek istiyorum ama bir türlü yapamadım nasıl gizleyebilirim . :$

  25. gonca diyor ki:

    merhaba, daha önce ilşki durumumun adımın yanında görünüyordu. şimdi temel bilgiler kısmında var olmasına ragmen adımın yanında görünmüyor nasıl düzeltebilirim ? oradada görünmesini istiyorum.

  26. Murat diyor ki:

    Admin bugün arkadas listemi gizlemek istedim fakat olmuyor ayarları değiştirdi facebook nasıl yapıcam bi zahmet anlatırmısın

  27. Gamze diyor ki:

    Ya Ben facebook’ta kimsenin bana mesaj atmasını istemiyorum (arkadaşlarım dahil) bunun için ne yapmalıyıım ? :(

  28. hulya diyor ki:

    Bende mobilden faceye giriyorum ama duvara yada arkadaşların paylaştığı yazı weya videolara yorum yapamıyorum önceden yapıyordum ama yaklaşık 1 aydır böyle :(

  29. Merve diyor ki:

    Arkadaşlarım benim profilime girince direk bilgilerin açıldığını söylüyo ve öyle nasıl direk duvarı açabilriim birsürü şey denedim olmadı yardım edin :S :( :'(

  30. Gamze diyor ki:

    Ya facebook’ta en eski gereksiz gönderilerimi silmek istiyorum ama bunu tek tek yapmak çok zaman alıcı . Toplu olarak silmenin bir yolu varmı acaba ? Bi kaç yere baktım programlar var ama sadece duvar yazılarını siliyor . Hepsini toplu silebilirmiyim. Yardımcı olursanız sevinirim :)

  31. ayşe diyor ki:

    arkadaşlarıma yazdığım yorumları ve beğenileri listemdeki ortak olmayan arkadaşlarımda görüyor bunları nasıl engelleyebilirim

    • Gezgin diyor ki:

      gizlilik durumundan fotoğraaflarını ayarlaman gerekiyor …sen ve arkadaşlarım olarak seçersen olur… ama arkadaşlarımın arkadaşları olarak seçersen olmas

  32. selim diyor ki:

    Ben Faceyi Yeni açtım Profilime Tıkladıgımda Direk Duvarım gelmesi gerekirken Sadece Bilgilerim Çıkıyo Gizlilik yarlarından da bulamadim heralde bi ayarda yapmadım gerci :S Bunu nasıl halledebiliriz bilen biri yardımcı olsun lutfen

  33. dilek diyor ki:

    merhaba facebook a tıklıyorum googleden go back diyor acılmıyor ne yapmam gerek

  34. Melda diyor ki:

    Face de arkadaşları gizlemeyi yaptım fakat ortak arkadaşlarıda kimsenin görmesini istemiyorum, yardım?

  35. noname diyor ki:

    admın faceye gırıdık profılıme tıklayınca duvar gelmesı lazım normalde nıye bılgıler helıo delı olacagımya

    • Gezgin diyor ki:

      ekran görüntüsü verebilir mısınız ? …

    • caner diyor ki:

      aynı sorun bendede var kafayi yicem profili tıklıyosun direk bilgiler çıkıyor diğer facemde böyle deildi yeni açtm ondan oluyor galiba acil yardım pls… :'(

    • Gezgin diyor ki:

      Resimli olarak anlatıldı ama nerede takıldınız yardımcı olalım arkadaşım

    • absent diyor ki:

      :'( ben resimli nlatımını göremiorum lütfen yardımcı olun

    • Gezgin diyor ki:

      hyr arkadaşım görünüyor… sorun yok..tekrar düzenleme yaptım

  36. zeynep diyor ki:

    facebookta bazı fotoğraflarımı herkese göstermnek istiyorum gösterme ayarını da herkese açık bırakıyorum fakat hala görülmüyor fotoğraflar diye bir sekme görülmüyor notlarımı da aynı şekilde östermek istiyorum ama onları da göremiyorlar ayarları yaptığım halde bu neden böyle ne yapmam gerekiyor acaba anlamadım bundan önceki facebook daha iyiydi burada fotoğraf taşıma olayı bile yok dosyalar arası iyice darlaşmış face beğenmedim yardım ederseniz sevinirim teşekkürler

  37. furkan diyor ki:

    qimse beni arkadas oLaraK ekLemesiN die napmaLıyım :(

  38. akbsss diyor ki:

    merhaba
    facebook album ayarlarımın sadece arkadaslarım olmasına ragmen kımse goremıyor..
    baska adresten kendıme gırdıgımde profıl resmımın altında sadece duvar ve bılgıler sekmesı var fotograflar cıkmıyor
    yardım lutfen

    • Gezgin diyor ki:

      gizlilik ayarlarından gizlenmiş arkadaşım açmanız gerekmekte

    • akbsss diyor ki:

      hayır baska profıllerlede karsılastırdım ayarlarım normal fakat benım resımlerıme kımse gıremıyor profıl resmımın altında duvar bılgıler notlar sekmelerı var ama fotograflar dıye bır sekme yok..
      profıl fotosundan gırıp fotografları gor dıyınce de hıc bırsey olmuyo sayfa aynı kalıyor

    • Gezgin diyor ki:

      Gizlili ayarlarında ayarları göre seçeneğinden bu ayarları yapabilirsiniz..Eğer halen olmuyor ise yardım maili atabilirsiniz facebook yetkililerine

  39. gülşen diyor ki:

    bilgisayarımdan facebooka giriyorum ama sonrasında beyaz sayfa oluşuyor ve devamlı açık kalıyor facebookum çıkış yapamıyorum bu sorun iki günden beri var başka bilgisayarlardan girebiliyorum sorunun giderirmesi için yardımcı olun lütfen

    • Gezgin diyor ki:

      arkadaşım çerezleri temizlediniz mi yani internet geçmişini falan ?

    • yasmin diyor ki:

      arkadaşım gezginin dediği gibi çerzleri temizlemelisin veya hala sorun yaşıyorsan bir bilgisayar tamircsisi çağırıp format attırmanız gerekebilir:(

  40. davut diyor ki:

    slm benim sorunum şu onlay arkadaşlarımı göremiyorum önceden hic olmaya 2.3 kişi onlay oluyodu 4.5 gündür kimse onlay göremiyom arkadaşlar bişey paşlaşıyolar yani face de oldukları garinti sohbet de 0 kişi gözüküyo yardım icin şimdiden tşklr.

  41. mutluyum diyor ki:

    merhaba arkadaşlar ben yeni facebook kurdum ama faceye girdiğimde e posta onayı istiyo nasıl tekrar girebilirim faceme sohbette görünmüyo :( :( :'(

  42. Nisa diyor ki:

    Ama ben gizlilik ayarlarına girdiğimde sizin gösterdiğiiz gibi çıkmıyo nasıl yapacam yardım edin :( :Q

    • Gezgin diyor ki:

      Gizlilik ayarlarına girdikten sonra yukarıda şöyle bir yazı var arkadaşım
      Facebook’ta Bağlantı Kurma
      Arkadaşlarının seni Facebook’ta bulmak için kullanacağı temel bilgileri kontrol et Ayarları Gör

      Ayarları gör olarak tıkla ve ekran karşına gelecektir.

    • Nisa diyor ki:

      çok teşekkür ederim yapabildim artık gözükmüyorum saolun :)

    • Gezgin diyor ki:

      :) eğer olduysa ne mutlu …

    • Nisa diyor ki:

      ya benim bi sorunum daha var ben birini arkadaş olarak eklediğimde 0 benim fotoğraflarıma bakabiliyomu :)

    • düğme brun diyor ki:

      çookk saolun ya bnmde çok işime yaradı tşkrlerr.. =) :)

  43. siyah inci diyor ki:

    arkadaşlar facebookta bilgilerim kısmının en altında bi internet adresi gözüküyo bunu kaldırmamın bi yolu varmı?Lütfen yardım ederseniz sevinirim

  44. hasan diyor ki:

    ezgi diyorki ben paylaştıklarımı önceden tek sayfada bağlantılarıma taıklıyarak görebiliyordum diyor şimdi ise eski paylaştıklarımı görmem için aşağıya inmem gerekiyor diyor yani hem zahmetli iş hemde zaman istiyor eskiden bağlantılarım çubuğu artık yoqmu veya şimdi nerde kardeşşş :Q

    • Gezgin diyor ki:

      Tek sasyfa ise paylaşım azdır o ilk zamanlar..ama siz paylaşımınız ve arkadaşınız arttıkça çoğalır ve ağaşı sarkar…
      Yazılar kontrol edildikten sonra yayınlanır arkadaşım.

  45. ezgi diyor ki:

    ya ben eskisi gibi bağlantılarımı göremiyorumm duvarımdan aşşağı gitmem gerekiyr ve bu yüzden çok eski baglantılarıma dönemiyorum:S:S
    bağlantılarımın hepsini eskisi gbi bi sayfada göremiyorum ne yapcam ya :S

    • Gezgin diyor ki:

      Tam olarak ne anlatmak istediğinizi anlamadım arkadaşım.

    • funda diyor ki:

      bağlantılar eski face te toplu olarak görünüyordu.
      ama arkadaşım ne yazık ki yeni face te böle bi uygulama yok kaldırıldı sanırsam.bu olaya çok takmıştım ben. işi zorlaştırmışlar. büyük saçmalık. I-)

    • Gezgin diyor ki:

      Genelde uygulamalar kaldırılmıyor..yararlıysa tabi.. ama arama yapmanız daha iyi olur ..uygulama ismi nedir ?

    • funda diyor ki:

      ama yok gezgin çok baktım :( güzel bi uygulamaydı zararı yoktu yani :)uygulama ismini bilmiyorum bağlantılar toplu olarak bi sayfada gözüküyordu artık böyle bişey yok galiba I-(

    • Gezgin diyor ki:

      dediğim gibi tarayıcı ile ilgili alakalı bir durum..Uygulama olmayabilir :)

  46. hakan diyor ki:

    funda arkadaşa burdan teşekkür deiyorum kısa öz ve açıklayıcı bilgi için

  47. asd diyor ki:

    facede ortak arkadaşlarımı göremiyorlar bunun sebebi nedir

  48. activity diyor ki:

    facebookta eklediğim albümler var. bu albümlerdeki etiketlediğim kişileri kaldırmak istiyorum. ama çok var. tek tek etiketi kaldırmaktansa toplu şekilde etiketleri kaldırma işlemi varmı öğrenmek istiyorum. çünkü ben albüm gizliliğini sadece ben görebilirim olarak yapmama rağmen etiketi olanlar o fotoğrafı görebiliyor. albümleri silmekten başka alternatif yolu varmı??

    • Gezgin diyor ki:

      toplu olarak bir yöntem bildiğim kadarıyla yok..Ya tek tek…ya sileceksiniz.. yada profiliniz sıfırlama yaparsınız..yani kapatıp tekrar açarsınız..Ama Sıfırlama yaparsanız…Bulunan tüm üyelikler beğendikleriniz kaybolur… hesabın açılmama gibi bir durumu bile var :) 3. yöntemi denemeyin sadece bir fikir :)

  49. oguzhan diyor ki:

    ben iletişim bilgilerimi faceden kaldırmak ıstıyorum nasıl yapabılırım yardımcı olabılırmısınız bana

  50. sibel diyor ki:

    facebook bağlantılarıma basınca ileri geri tuşu çıkıyor eskisi gibi 1-2-3.syfa falan yazmıyor

  51. ahmet diyor ki:

    yeni facede arkadasLar nasL qzLenio :SS

  52. Esra diyor ki:

    Yeni profil ayarlarında anlattığınız şekilde bir gizleme ayarı yok .Ne yapmalıyım ? Şimdiden teşekkürler..

  53. chilekci diyor ki:

    Ben fotoğraflarıma yorum yapılmasını istemiyorum. fotolarımı yoruma kapatmak istiyorum bunu nasıl yapıcam. biraz baktım ama bulamadım. yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    • Lessmoreforst diyor ki:

      resim yüklerken ayarlıyorsun onu.yani resimi yükledikten sonra kaydetmeden önce felan bu foto’ya yorum yaplmasını istemiorm die bişe var heralde ora tıklıosn

    • Nisa diyor ki:

      sende fotoğraflarını gizlilik ayarlarında yorum yapmasını istemediğin kişiden gizle olur biter :)

  54. kaan diyor ki:

    benimde bi sorunum var bağlantılarımı gizlemiştim şimdi geri açtım ama önceden paylaştığım şeylerin altındaki kilit işaretinin üstüne gelince o engellediğim kişilerin adları; sadece arkadaşlar yazıyo bunlara koyduğum engel nasıl kalkar? :(

  55. seda diyor ki:

    benm face anasayfam bembeyaz ne yapmalıym yardım ed,in

  56. seda diyor ki:

    benm face acıyorum bembeyaz neyapıcam yardımcı olun arkadaslar

    • Çilekeş diyor ki:

      İnternetinize aileniz yasak koydurmuş olabilir mi? aile şifresi gibi. hangi programla facebooku açmaya çalışıyorsunuz.

  57. can diyor ki:

    bendede aynısı oldu ne yapmam lazımmm yardım edin…2 gündür giremiyorum yine beyaz facebook. anasayfa gizlilik mesaj isimleri gözküyorda diğerleri bembeyaz konu içeriği

  58. yıldız diyor ki:

    2 gündür kendi bilgisayarımdan facebooka giremiyorum beyaz sayfa çıkıyor neden olabilir?

  59. Bahar diyor ki:

    faceme giriyorum ama arkadaslarımın veya kendi profilime girdiğimde tekrar giriş istiyo :Q sürekli griş istiyo neden olabilir acaba yardım pls… :(

  60. Bahar diyor ki:

    arkadaslar faceme giriyorum ama girdikten kısa süre sonra tekrar giriş istiyo :( yine giriyorum tekrar giriş istiyor sürekli böyle dvm ediyor lütfen yardımm.. :(

  61. Bahar diyor ki:

    arkadaslar ben faceme giriyorum girdikten çok kısa bir süre sonra tekrar giriş istiyor tekrar giriyorum yine giriş istiyor bu böyle sürekli devam ediyor ne yapabilirim lütfen yardım eder misin…??
    simdiden cok tesekkürler (:

    • Çilekeş diyor ki:

      Internet explorer kullanıyorsanız birde başka bir tarayıcı ile deneyin http://www.mozilla.com adresinden firefoxü indirerek kurun ve facebooka birde burdan bağlanıp deneyin kesilme olup olmayacağına bakın.

  62. Yiğit diyor ki:

    Ben arkadaş olarak eklediklerimi listemde göremiyorum önceden böyle değildi ekledik mi arkadaş listemizde gözüküyordu acaba şimdi nasıl görülüyor bileniniz var mı?

  63. Caner diyor ki:

    SeLam..

    Ben Bir sayfa açtım içinde sadece resimler paylaşıyorum! Fotograflar diyordum yorumları gör diyordum! tüm yorumları Görüyordum! ama şu an yorumları gör yazısı kaLkmıŞ =( Hiç Bir şey anLamadım nedeni nedir? aceba of ya =( :Q :'(

  64. ece diyor ki:

    Arkadaşlar ben facebook a giriyorum bir süre sonra bunu görebilmeniz için giriş yapmalısınız gibi bir yazı çıkıyor. Birkaç kere giriş yaptım ama hepsinde buna benzer bir yazı çıktı ve giriş sayfasına geldim. Bunun nedeni ne olabilir veya nasıl düzeltebilirim? Lütfen yardımm :(

  65. Emre diyor ki:

    ya benim sorunum sohbet listemde çevrimiçi olan kişileri göremiyorum onlarla iletişim kuramıyorum sadece yorum ve mesaj gönderebiliyorum 1 aydır böyle çözüm nedir acaba ?

  66. burcu diyor ki:

    facebook profil fotoğrafına tıklayınca Bu albümde hiç fotoğraf yok diyo hiç bişey anlamadım bir sürü fotoğrafım vardı başka bi albümde :S

  67. aydın diyor ki:

    ya benim paylaştığım hiçbirşeyi arkadaşlarım göremiyor..ama ben profilime baktığımda görebiliyorum sadece.. sebebi ne olabilir???

    • Çilekeş diyor ki:

      Gizlilik Ayarlarını Seç ->> Facebook’ta Paylaşım altındaki ->> Ayarları özelleştir linkine tıkla ordaki Arkadaşlarımın yazdığı Duvar yazılarını görebilme ayarını değiştirin.

  68. erkan diyor ki:

    arkadaşlar ben yukarıdaki sorulara verilen cevapları göremiyorum neden acaba?? :(

  69. bla diyor ki:

    ya benim facde ismim deyismiyo :( eskiden ismim yaziyodu bende deyistirdim bi sarkini sözünü yazdim simdide geri normal ismime deyistiremiyorumm yardim ediiiiiinnnnnnnnn

    • Çilekeş diyor ki:

      facebook.com/username üzerinden isim değişikliğini 1 kere yapabileceğiniz açıkça yazılı. maalesef tekrar değiştirtmeyeceklerdir…

  70. aslı diyor ki:

    Ya arkadaş listemi gizledim fakat bir arkadaşım bağlantımı beğendiğinde yorum yaptığında diğer ekli olanların görmemesini istiyorum cünkü erkek arkadaşım ekli diğerlerini engellemekten baska yapabilecegim birşey var mı ? En kısa zamanda cevap verirseniz cok sevinirim.. :(

    • Çilekeş diyor ki:

      bağlantınızı maalesef gizleyemessiniz.resim ve videolarınız için gizlilik ayarlarından o dediğiniz olur ama bağlantınıza öyle bi ayar yapmanız mümkün değildir.

  71. seyda diyor ki:

    arkadaşlar paylaştığım şeylerin hepsini bi anda nasıl silebilirim bunun bi yöntemi varmı yoksa hepsini tek tek silmem mi gerekiyo yardım edin ltfen acil :(

    • Çilekeş diyor ki:

      maalesef tek tek kaldırmanız gerekiyor.

    • şükrü diyor ki:

      arkadasim ana sayfandaki alt sag kösedeki secenekleri tıkla orta sayfa acılacak sol kösede rakam var onu 1 yap kaydet ve sonra cık gir ana sayfan silinecek ben yaptım oldu:DD

  72. leader diyor ki:

    arkadaşlar ben profilime giriyorum bişgiler çıkıyor ben onu nasıl değiştirim duvar açılmasını istiyorum.. yardım edecek var mı bana ???

  73. buket diyor ki:

    arkadaşlar ben bir arkadaşımın resmine veya bağlantısına yorum yaptığım zamn onun arkadaşlarının görmesini istemiyorum çünkü profil resmimde sevgilimle resimim var ve arkadaşlarımın çoğunda abim ekli lütfeeennnnnn yardım edinnnnnn :'(

    • Çilekeş diyor ki:

      o konuda yapacak birşey yok. istemediğiniz kişileri sadece engelleyebilirsiniz tamamen.

    • Gökçe diyor ki:

      fan sayfamda gelen duvar yazılarına yorum yapamıyorum . şikayetle ilgisi yok sadece yanında ‘İşaretle ‘seneceği çıkıyor. Mesela birisi sayfanız çok güzel yazdığında cevap veremiyorum . Birkaç gündür duvar kapalıydı şimdi açtım , yorum yapamıyorum yardım lütfen . :D

    • Çilekeş diyor ki:

      sayfa ayarlarınıza bakın yöneticimisiniz değilmisiniz. sayfa ayarlarında yorumla ilgili kısımlar iptal edilmiş olabilir

  74. tuğba diyor ki:

    facebook beyaz sayfa halinde geliyor ve hiç bir şeye giremiyorumne yapmam gerek???

  75. şahize yıldırım diyor ki:

    facebook ana sayfamda en yenileri bölümü yok eklediğim hiç bişey gözükmüyor yardımcı olurmusunuz

  76. sedanur bastak diyor ki:

    ya arkadaşlar benim adımla birisi face açmış ama ben kımın açtıgını bilmiyorum bana lütfen yardım edin yha kapatmam lazım o faceyi sedanur bastak siyah fotolu kız resmi var ama cinsiyet erkek yapmışlar yardım edin :( ;)

    • Çilekeş diyor ki:

      profil resminin sırasında en altta şikayet et kısmına basın. sahte kişi kısmında benim bilgilerimi çalmış gibi bir seçenek var oraya kendi profil adresinizi koyarsanız yakın zamanda kapatırlar o adresi

  77. zelis diyor ki:

    ya arkadaslar ben face giremıyorum dıger sıtelr acılıyor ama face acılmıyorr face nasıl girecem
    . googlodan gıremıyoırum yardım edın lütfnn :(

  78. aysn diyor ki:

    payLastgm video ve yazıLara arkadasLarımın ismini etiketLemek..etiketLedgm arkadsLarımın duvarında da görünsün payLastgm sey ıstıorm ama etıketLeyemıorm..nası etıketLeyebLrmm????

  79. Umut diyor ki:

    Benim sorunum facebook yeni kaydoldum profil diyorum duvar yerine bilgiler çıkıyor bu sorun beni deli edecek Lütfen yardım.

    • Çilekeş diyor ki:

      Facebookla ilgili genel bir sorun var. Yardım merkezinden facebooka mail atın. Yardımcı olacaklardır.

  80. murat diyor ki:

    Arkadaşlar ben facebook ta hiç görünmek istemiyorum. kimse beni ekleyemesin kimse bana mesaj atamasın.
    bunu nasıl ayarlarım.
    lütfeen yardımmm?

    • Çilekeş diyor ki:

      http://www.facebook.com/settings/?tab=privacy buraya girin üstte Temel Dizin Bilgileri kısmında Ayarları gör linkine tıklayın. açılan sayfada mesaj ve aranma ayarlarınızı değiştirin. Birtek mesajlaşmayı arkadaşlarınız kullanabilir. Arkadaşlık teklifleride arkadaşlarınızın arkadaşlarından gelebilir
      . onun dışında tanımadığınız biri sizinle iletişim kuramaz.

  81. buket diyor ki:

    ben bağlantılı olduğum grupta paylaştığım resimlerin veya yorumların görünmesini istemiyorum nasıl değiştirebilirim yardımcı olur musunuz

  82. nermin diyor ki:

    slm ben arkadaslarıma yorum yaptıgım zaman ortak olmayan arkadaslarda görüyor mesLa nermin su kisiye yorum yaptı gibi
    bunu gizleyemiyormuyuz

    • Çilekeş diyor ki:

      Gizlilik Ayarlarını Seç ->> Uygulamalar, Oyunlar ve İnternet Siteleri kısmındaki Arkadaşların aracılığıyla erişilebilen bilgiler ayarlarındaki tüm kutucukları boşaltıp deneyin.

    • nermin diyor ki:

      yardımınız için teşekkürler fakat uygulama ayarlarına girdiğimde oyunlar ve internet sitelerinde haber akışını sadece ben yapıyorum olmuyor başka biryer varmı acaba

  83. özkan topal diyor ki:

    arkadaşlar bütün profillerde bu ayarı yapabiliyorsunuz ben uğraştım buldum burada yayınlanan resimler ve ayarlar eski.

    http://www.facebook.com/settings/?tab=privacy&ref=mb

    bu sayfaya girdikten sonra yukarıda bi yazı var “Temel Dizin Bilgileri” diye. Yazı sonunda “Ayarları gör” linki var burayı tıklıyorsunuz gerekli ayarlar burada var. kolay gelsin.

    Özkan Topal
    …………………….

  84. Can diyor ki:

    :D İYİDE ARKADAŞLAR BU DA ,,,DEĞİŞTİ ŞİMDİ ARKADAŞ GİZLENMİYOR.. yENİ UYGULAMAYI BİLEN VARSA YAZARSA SEVİNİRİM NASIL GİZLENDİĞNİ I-(
    BU Face İYİCE İŞİN BOOKUNU CIKARDI ARTIK :Q :Q

  85. server diyor ki:

    arkadaşlar yeni gizlilik ayarlarında arkadaşlar etiketler bağlantı ayarları yok bu ayaralara nerdern ulaşabilirim.arkadaşlarımı gizlemek istiyorum listemde olan arkadaşlarimdan lütfen yardımmcım olun :)

    • Jake Sully diyor ki:

      facebookta profil kısmınıza girin. Bilgiler kısmına girdiğinizde üstte bilgileri düzenle tarzındaki bir link var ona tıkladıktan sonra paneliniz tamamen değişecektir.

  86. Jake Sully diyor ki:

    Facebook ayar sayfasında ayarlamaları yaptıktan sonra F5 tuşuna basın. belkide tarayıcıyla ilgili bir problem olma ihtimali var. yani internet explorer , mozilla , opera, chrome hangisinden birini kullanıyorsanız.

  87. cansu diyor ki:

    ben face adresimi deiştirip yenisini açtım gizlilik ayarları bölümü var girip değiştiriyorum kaydediyorum sonra tekrar girdiğimde eski ayara dönmüş oluyo yardım edemisiniz ??

    • Jake Sully diyor ki:

      http://www.facebook.com/settings/?tab=privacy&ref=mb sayfasında kaç tane seçeneğiniz görünüyor

    • cansu diyor ki:

      6 tane.. kişisel bilgiler ve gönderiler, iletişim bilgileri…. bunlardan bahsediyorsanız

    • Jake Sully diyor ki:

      sizin hata veren gizlilik ayarınız hangileri tam olarak.

    • cansu diyor ki:

      hepsi yani hiçbir ayarımı değiştiremiyorum sadece arkadaşlarım yapıyorum herşeyimi daha sonra tekrar girdiğimde eski haline dönmüş oluyor sadece engelliler listesine birilerini ekleyebiliyorum ben mi yapamıyorum diye arkadaşımın hesabından baktım onun hesabında değişiklikler kaydediliyor benimkisinde ise olmuyo hesabımı yeni açtım onunla ilgisi olabilir mi

    • Jake Sully diyor ki:

      yeni açtığınız hesabı aktifleştirmemiş olabilirmisiniz acaba. üye olduktan sonra mail adresinize gelen bir mail var onu tıklayıp onaylamanız gerekiyor. mail adresinizi kontrol edin. önemsiz posta bölümünede bakın.facebooktan gelen mail var ise onaylayın.

    • cansu diyor ki:

      aktifleştirdim zaten aktifleştirmediğiniz taktirde yukarda sürekli sarı bi kutu içinde sölüyor

  88. nur diyor ki:

    arkadaş süpersn kaç gündr aryrum bende de ardaşlar kısmı çıkmydsu çok teşşkr edrm:))

  89. ceylan diyor ki:

    evet yaa bendede o yer açılmıyo deli olucam bazı arkadaşlarımda var bir tek bende yok ne olur bir çare bulunsun yoksa kafayı yicem arkadaşlarımı gizlemek istiyorum ama bende erkadaşlar, etiketler ve bağlantılar kısmı olmadığu için yapamıyorum inş en kısa zamanda bu sorun çözülür :((

    • Jake Sully diyor ki:

      facebook sayfanıza girdiğinizde bilgiler kısmına girin üst kısımda seçenekleri düzenle gibi birşey göreceksiniz ona tıklayın.yeni profil ayarlarına geçiş yapacaksınızdır.bazı profiller otomatik olarak geçememişler henüz.bilgiler kısmındaki linke tıklayınca sorun kalmıyor.

  90. rabia diyor ki:

    ya arkadaşlar bnde face açılıyo ama anasayfa görünmüyo arkadaşlara girecem ama arkadaşlar bölümünde ara yazıyo ve bi arkadaşın adını yazdığım zaman bulmuyo önüme bem beyaz sayfa çıkıyo napabilirim dediklerinizi yaptım ama yine de olmadı :'(

    • Jake Sully diyor ki:

      kullandığınız tarayıcıda bir sorun olabilir belki.başka tarayıcılarla girmeyi deneyin mesela internet explorer,mozilla,opera,google chrome… Yine aynı sorununuz devam ederse bilgisayarınızla ilgili sorumlar söz konusu olabilir. Herhangi bir antivirüs yada çocuk koruma programı yüklümü bilgisayarınızda acaba.

  91. cengiz diyor ki:

    gizlilik ayarlarinda arkadaslar kismi yok ki ?

    • Jake Sully diyor ki:

      profilinizde bilgiler kısmına girerek ordaki bilgileri güncellemeye çalışın muhtemelen bu şekilde düzenlemeden sonra bu ayarları görebileceksiniz. henüz bütün profillere geçmiş değil bu ayarlamalar.

  92. kh diyor ki:

    Valla bu yeni ayarlar ne zaman aktif olacak sabırsızlıkla bekliyorum. Bu nasıl iş kiminde görünüyor kiminde görünmüyor, bende görünmüyor mesela…

    • Jake Sully diyor ki:

      bazı profillerde değişmeye başlanmış. geçen gün çıkan bir açıktan dolayı facebook yavaş yavaş geçmeye başladı. anlamanın diğer yoluda bilgiler kısmında ilgi alanlarınızı düzenlemeye girdiğinizde çok farklı bir ekranla karşılacaksınız.

  93. mehmet diyor ki:

    merhaba,bende arkadaşlar,etiketler,bağlantılar kısmı çıkmıyor neden acaba?yardımcı olursanız sevinirim..

    • Jake Sully diyor ki:

      facebook yakın zamanda bu ayarları herkeste devreye alacak maalesef bütün profillerde bu ayarlar görünmemekte. en kısa zamanda bu hatayı düzelteceklerdir.

    • veysel diyor ki:

      bende de halen yok o kısım ve sinir oluyorum neye göre belirleniyoki.. bu kdr zor mu herkesin ayarlarını yapılandırmak.. umarım en kısa zamanda güncellenir yoksa kapatıcam profilimi..

    • enca diyor ki:

      Beklemeye gerek yok , bilgiler kısmında ilgi alanınızı güncelledikten sonra yeni ayarlar çıkıyor , sonra arakdaşlar kısmındaki kalem işaretine tıklayınca Görünürlük Ayarlarını Değiştir linki ortaya çıkıyor ….

    • murat diyor ki:

      bilgiler kısmı neresi ya?

Yorumunuzu Ekleyin

Sponsor Bağlantı

kadın,sağlık,moda
galerimoda
Android oyunları, apk indir
Reklam Vermek İçin Tıklayınız

Durma Sende Katıl :)

E-posta bültenimize abone olun ve yeni eklenen içeriklerimizden sizde haberdar olun.

En Son Arananlar :

Sorulan & Cevaplananlar

Tavsiye Linkler

Önceki yazıyı okuyun:
13 bin 922 memur kadrosuna bu ay yerleştirme yapılacak

Bu ay kim, ne kadar memur alacak? Kamu Personeli Seçme Sınavında başarılı olan memur adaylarının gözü yerleştirme işlemlerine çevrildi. 13...

Kapat