Turkcell Cepten İnternet Ayarları Nasıl Yapılır?

89
3674

Mobil İnternet ile her an her yerde cep telefonunuzdan internete bağlanarak gazete okuyabilir, bankacılık işlemlerinizi yapabilir ya da e-postalarınızı kontrol edebilirsiniz.

Mobil internet keyfini cebinizde yaşamak için, turkcell-im internet servisini kullanabilirsiniz.

Bilgisayarınızdan yaşadığınız internet deneyimini turkcell-im internet ile cep telefonunuzdan da yaşayabilirsiniz. Google, Facebook, Yahoo!Go, Mynet, Garanti gibi en çok kullanılan web sitelerine kolayca ulaşabilir, internette hangi siteye girmek istiyorsanız adresini yazıp hemen gezmeye başlayabilirsiniz.

turkcell-im yazıp 7777’ye göndererek gelen mesajdaki linki tıklayıp, cepten interneti kullanmaya hemen başlayabilirsiniz.

Kimler Neler Demiş?

89 Yorum - "Turkcell Cepten İnternet Ayarları Nasıl Yapılır?"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
asdfghjkl
Ziyaretçi

Ya benim telim note 3 ben internet paketi arti tv izleme aldim mobil veriyi actim komtorum gitti nedenki paketim ar ama

turkcell
Ziyaretçi

Turkcell maximum 5 telefonum vodafone a geçtim interneti Turkcell’den kapadı nasıl atıcam

tuğçe
Ziyaretçi

teşekkürler

tuğçe
Ziyaretçi

ya hepsini yaptım ayarlar falan ama olmuyo ben paketimi kullanamıyorum hep servis kullanılamıyor diyor

ismet
Ziyaretçi

ya aynısı tuğçe sen ne dediysen aynısı ben Nokia x2 kullanıyorum düzelmiyor

tuğçe
Ziyaretçi

benim telefon nokia c6 internet paketim var kullanamıyorum servis kullanılamıyor diyo yardımcı olurmusunuz

Furkan
Ziyaretçi

bende samsung galaxy note 3 var replika onceden ınt paketi duzenlı aydan aya yukluyordum ınt gırebılıyordum 2gun once gıne yukledım kontor 250mb kontur bıttıgınden dolayımı ınternette gıremıyorum yoksa paketim mi bitti ?

hamdi
Ziyaretçi

Abi bugun face paketi aldm ama acilmiyo bi yardimci olsn

batuhan
Ziyaretçi

abi ben de aldım face paketi ama faceden giridim olmuyo

Ahmet
Ziyaretçi

Abi Bi Yardım Edermisin Ya Yeni 250 mb lik internet pakedi yaptım ve google facebok vs ugulamalara basıyorum [Servis Kullanalamıyor] diyor nabıcam bi yardım edermisin lütfen ?

batuhan
Ziyaretçi

benim sansung E 250 telim war face paketim war ama face giremiyorum şebeke hata diyo yardımcı olurmusunuz lütfen

Gezgin
Ziyaretçi

Telefonda ayarlarınız tam olarak yapılmış ise girebilirseniz tabi TL nizde olması gerekiyor.

Emre
Ziyaretçi

facebook+tiwiter+20mb internet yaptım 5 tl mi aldı açılmıyo facebook tiwiter 20 mb internet

bedri
Ziyaretçi

Allah razı olsun sizden

cansu
Ziyaretçi

ben bugün nokia 201 aldım ve whatsapp kullanmak istiyorum tl yok ama evden interneti çekerek kullanmak istiyorum wap var wifi yok whatsapp olur mu
:( lütfenn cevap verinn yapamıyorum

Gezgin
Ziyaretçi

http://www.whatsapp.com/s40/

bu uygulamayı indirip denermisiniz.

duygu
Ziyaretçi

blackberry bold 9900 kullanıyorum turkcell den 4 tl ye face paketi aldım ancak bir wi-fi ağına bağlandıgımda internete giriyor turkcell den ayarları ıstedım ama bir hata verdi lutfen yardımcı olur musunuz?

Ali
Ziyaretçi

Turkcell T20 kullanıyorum fakat 4 Tl ye face paketi yaptım ancak face ye hiçbir şekilde giremiyorum m.facebooku denedim olmadı kendi simgesinden girdim yinede olmadı ayarlardan kaynaklandığını düşünüyorum fakat o ayarları nasıl ayarlarım bilmiyorum yardımcı olur musunuz ?

Gezgin
Ziyaretçi
beyza
Ziyaretçi

galaxy s3 mini kullanıyorum.facebook paketini kullanmak için mobil veriyi açıyorum.onun dışında şebeke modunu ne seçmeliyim ve erişim noktası adını ne yazmam gerekiyo yardımcı olabilirmisiniz??

seher
Ziyaretçi

lg optimus L7 kullanıyorum internet evde internete bağlanıyorum fakat face paketimi farklı yerlerde kullanamıyorum internet ayarlarımı nasıl yapabilirim

beyza
Ziyaretçi

ben galaxy s3 mini kullanıcısıyım sınırsız facebook paketim var mobil veriyi açıyorum bazen giriyo bazen de internet yok diyor mobil veri dışında başka bişeyede mi basmam gerekiyor acaba yardımcı olabilirmisiniz ?? :(

maho
Ziyaretçi

teşekkürler

Özgür Uygun
Yönetici

Hayır gerekmiyor. Ancak resim ve videolarla ilgili bir belirsizlik var sanırım operatörlerde. Gelişi güzel kontör kesebiliyorlar.

tugba
Ziyaretçi

nokıa lumia 620 telefonuma face paket yaptım turkcellden ama bağlanamıyorum ne yaptıysam olmadı yardımcı olursanız sevinirim

Gezgin
Ziyaretçi

Hattınızda TL varmı?

ugur
Ziyaretçi

benm telefon vodfone 945 hattımda turkcell ınternet paketı var ndn gırmıyo

Gezgin
Ziyaretçi

Ad: TURKCELL MMS
APN: mms
Proxy:
Bağlantı noktası:
Kullanıcı adı: mms
Şifre:
Sunucu:
MMSC: http://mms.turkcell.com.tr/servlets/mms
MMS Proxy’si: 212.252.169.217
MMS bağlantı noktası: 8080
MCC:
MNC:
Kimlik doğrulama türü
APN: mms

bunu denermisiniz.

ALEYNA
Ziyaretçi

YAPTIM HMDE KAÇ KERE OLMUYO

nurşah
Ziyaretçi

ben dün iphone 4s aldım fakat internet bağlantısı yok diyo ama hattımda internet açıktı eski telefonumdan girebiliyordum sorun nedir?

Gezgin
Ziyaretçi

Cihaz üzerinden interneti açtınız mı?Ayarlar bölümünde mevcut bu ayar

ARKDMEH
Ziyaretçi

ARKDAŞLAR BEN 5 TL YE FACEBOOK PAKETİ ALDIMM AMA NAIL GRECEĞİMİ BİLMİYOM NERDEN GİRECEĞİMİDE BİLMİYOM TELEFONUN MARKDASI SAMSUNG WAWE Y

Gezgin
Ziyaretçi

facebook uygulamasını indirip denermisiniz.

Lütfen Cevapp
Ziyaretçi

Arkdaşlar ben 5 tl ye facebok yaptım ama nasıl nerden gireceğimi bilmiyorum siz Bşe Sölynn Ne OLURR :))))))))

mehmet
Ziyaretçi

facebook paketini nasıl kulnabilirim

osman
Ziyaretçi

BEn 5 tl ye facebook paketi yaptım ama facebooka girmiyor telefonum turkcell maxi plus 5 veri fln da açık

erkan özcevher
Ziyaretçi

1 ay önce samsung galeksi es4 aldim ama
almaz olaydım sözde interneti hızlı diyor
lardı ama yalan çok yavaş
haberiniz olsun ????

Gezgin
Ziyaretçi

hocam internet olarak cihaz çok hızlı onu şöyle bir deneme yapınız.Wifi ile bağlantı kurunuz ve öyle deneyiniz.Gsm firmalarında biraz yavaş olabilir…Birde cihaz için yeni bir güncelleme gelecek onu beklemelisiniz.

wpDiscuz