Nokia C3-00 İçin Whatsapp Programı İndir

123
51310


Nokia C3-00 İçin Whatsapp Programı İndir
Apple,Blackberry ve androidli telefonlar için ücretsiz mesajlaşma programı artık nokia modelleri içinde kullanılabilir durumda
Sadece Nokia C3 ve Nokia X2-01 de çalışır.

Sistem Gereksinimleri
Nokia Series 40 phone.

Nokia C3-00 · Nokia C3-01 · Nokia X2-01 · Nokia X3-02 · Nokia X3-02.5 (Refresh) · Nokia X2-00
Nokia Asha: 201 · 205 Chat Edition · 206 · 208 · 210 · 300 · 301 · 302 · 303 · 305 · 306 · 308 · 309 · 310 · 311 · 515 · 500 · 501 · 502 · 503 · 230

 

WhatsApp.jar: WhatsApp.jar

WhatsApp Jad: WhatsApp.jad

zip dosyaları bilgisayarınıza indiriniz ve daha sonra telefonunuza atınız..

Arşiv

Kimler Neler Demiş?

123 Yorum - "Nokia C3-00 İçin Whatsapp Programı İndir"

Bildir

Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
Ziyaretçi
gül
4 ay 8 gün önce

nokia asha 205 whatsappın sitesinde desteklenen cihazlar arasında ama indirmiyorum yardımcı olurmusunuz

Ziyaretçi
gül
4 ay 7 gün önce

dosya biçimi desteklenmiyor diyor

Ziyaretçi
gül
4 ay 7 gün önce

aynı yazıyı alıyorum

Ziyaretçi
gül
4 ay 8 gün önce

Sorry, your device is not supported at the moment. Make sure you are using a web browser on your Nokia phone to view this page! UA detected: [Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/45.0.2454.101 Safari/537.36] Minimum requirements: Unlimited data plan! Nokia Series 40 phone. Supported devices: Nokia C3-00 · Nokia C3-01 · Nokia X2-01 · Nokia X3-02 · Nokia X3-02.5 (Refresh) · Nokia X2-00 Nokia Asha: 201 · 205 Chat Edition · 206 · 208 · 210 · 300 · 301 · 302 · 303 · 305 · 306 · 308 · 309 · 310 · 311… Devamı »

Ziyaretçi
4 ay 29 gün önce

Indiriyorum olmuyor tekrar ayni sayfa geliyor

Ziyaretçi
Tahsin
8 ay 4 gün önce

teşekkürler

Ziyaretçi
Ne gereği var
1 yıl 3 ay önce

Whatsappı indirİremiyorum bağlantı kullanılamıyor diyor inmiyo

Ziyaretçi
Banuu
1 yıl 4 ay önce

Ya ben operayı teleonumdan sıldım whatsapıda sıldım sımdı telefonum hıcbırsey ındırmıyor ne yapmalıyım

Ziyaretçi
tural
1 yıl 6 ay önce

teşekür

Ziyaretçi
Adınız...ızzet
1 yıl 7 ay önce

Dostlar

Ziyaretçi
Alı ozan
1 yıl 8 ay önce

C3 nokıa ya nasıl ındırılıyor ya

Ziyaretçi
Betül altındemir
1 yıl 8 ay önce

Whatsap ındırıyom sonradan dosya bıcımı desteklenmıyor dıyor

Ziyaretçi
1 yıl 8 ay önce

whatsapp ı nereye kuruyor

Ziyaretçi
1 yıl 9 ay önce

Nokıa c3 telefonum yukarıdaki whatsapp indire basıyorum aynı sayfa geliyor neden?

Ziyaretçi
1 yıl 10 ay önce

Uygulamalardan giriom whatsapp a geçersiz uygulama silinsin mi diyor ne yapmalıyım? :)

Ziyaretçi
1 yıl 10 ay önce

teşekkürler

Ziyaretçi
1 yıl 11 ay önce

telefonuma indirmek istiyorum ama hata veriyo ilgilenirmisiniz

Ziyaretçi
1 yıl 11 ay önce

nasıl bir hata ?

Ziyaretçi
2 yıl 19 gün önce

acilmiyoo.fayl formati desteklenmiyor yaziliyor :'(

Ziyaretçi
2 yıl 16 gün önce

hatalı dosya indirmiş olabilirsiniz.

Ziyaretçi
2 yıl 23 gün önce

olmuyo ya hata verıyo :(

Ziyaretçi
2 yıl 22 gün önce

ne hatası veriyor arkadaşım?

Ziyaretçi
2 yıl 28 gün önce

yaa nokıa c3 güzel telefon mu ? değiştirim mi ? :)

Ziyaretçi
2 yıl 28 gün önce

eğer whatsapp kullanmak istiyorsanız android işletim sistemi kullanan bir cihaz almanızda fayda var arkadaşım :)

Ziyaretçi
2 yıl 1 ay önce

teşekkürler

Ziyaretçi
2 yıl 2 ay önce

Bnm telımn modelı c3 whatsappı ındırdm ekstrdn acyorum tel numarmı ıstyo verıyorum olmyo bı yardımcı olurmusunz arkdslar

Ziyaretçi
2 yıl 2 ay önce

telefon numarasından sonra onay maili gelmiyormu yada eski bilgileriniz hatırladığına dair bir uyarı ?

Ziyaretçi
2 yıl 1 ay önce

merhabalar c3 telefonumun kapağı değiştikten sonra whatsap facebook çalışmıyor bana yardımcı olurmusunuz iyi çalışmalar

Ziyaretçi
2 yıl 1 ay önce

kapak gibi nedenlerden değildir arkadaşım bence silip tekrar yükleyiniz

Ziyaretçi
2 yıl 2 ay önce

benm telfonm nokia expres music 5130c-2 whatsaap yukleyebilrmiyim eger yuklenirse nasil yapabilirm anlatabilrmisniz tesekkurler..

Ziyaretçi
2 yıl 2 ay önce

s40 uygulamasınız denemeniz lazım arkadaşım.

Ziyaretçi
2 yıl 2 ay önce

Kardeş indirdim bilgisayara bağlantı kablosuyla telefona attım olmadı ? Ne yapmam lazım telefon c3

Ziyaretçi
2 yıl 2 ay önce

indirip attığınız uygulamayı açmayı denediniz mi ?

Ziyaretçi
2 yıl 2 ay önce

saolun teşekkürler

Ziyaretçi
2 yıl 2 ay önce

benimde telefonum nokıa c3 surum guncelleştır dedi ama guncelleştırmeye gırmıyo ne yapmam gerekir yardımcı olurmusunuz

Ziyaretçi
2 yıl 2 ay önce

Nokia Pc Suite ile güncellemeniz lazım arkadaşım

Ziyaretçi
2 yıl 3 ay önce

benimde telefonum nokıa c3 arkadaşımdan whatsapdan msj geldi.acarken surenız doldu surum guncelleştır dedi .ama guncelleştırmeye gırmıyo. sıldım tekrar yuklemye calıştım olmadı ne yapmam gerekıyor

Ziyaretçi
2 yıl 2 ay önce

1 yıl ücretsiz kullanım hakkınız var o süre dolduysa yıllık abonelik ücretini almanız gerekmektedir.

Ziyaretçi
2 yıl 2 ay önce

whatsapın mesajları geliyor fakat açmıyo sürümü güncellemiyo wırelessden giriyorum telefonda tl yok ne yapmalıyım???

Ziyaretçi
2 yıl 2 ay önce

Bağlantı olmadığı için hiçbirşey gelmez arkadaşım

Ziyaretçi
2 yıl 4 ay önce

Telefon markam nokıa c3-dür. Whatsapp proqramını yukleye bılmırem yukledıkden sora proqramı acdıqda error yazılır. Bana yardım ede bılırmısınız????

wpDiscuz