Bilgisayar ve İnternet Blogu

Müge Anlı ile Tatlı sert programı Atv Ekranlarında

Hafta içi her sabah 08.45-11.00 arası canlı olarak yayınlanacak program yine konu ve konukları ile çok konuşulacak …

Sağlık, eğitim gibi hayata dair her konunun, alanında isim yapmış uzmanlarla ele alınacağı programda, ekran başındaki izleyici ve stüdyodaki konuklar her an sürprizlerle karşı karşıya olacaklar. İzleyicilerin ve konukların çok eğleneceği programda, birbirinden değerli hediyeler de dağıtılacak. Pek çok izleyici ev ve araba sahibi olacak

Ele aldığı konularla gündemin nabzını tutmayı hedefleyen program, sanatçıların da kendini dobra dobra ifade ettiği bir arena olacak…

Programda birbirinden farklı faili meçhul dosyalar ele alınacak ve çözüme kavuşturulacak.

Hiç bir programı rakip olarak kabul etmeyen, farklılığıyla yayın dönemine damgasını vuracak olan programda sosyal sorumluluk projelerine de yer verilecek. Kadın sağlığı, çocuklar ve yaşlılar ile ilgili pek çok yardım kampanyasının startı verilecek.
BİR İLK…
BÜLENT ERSOY, SABAHIN KÖRÜNDE CANLI YAYIN KONUĞU…

Müge Anlı’nın, atv ekranlarında, 18 Ağustos Pazartesi sabahı yayınlanacak olan ilk programının konuğu Türk Müziği’nin Diva’sı Bülent Ersoy… Muhteşem sesi, şarkıları ve eşsiz sohbetiyle canlı yayında ekrana gelecek olan Diva, Müge Anlı’nın sorularını yanıtlayacak. Programda ayrıca, uzman doktor, eğitimci ve hukukçular da yer alacak. Stüdyoda konuklara ve ekran karşısında izleyicilere bol bol hediye dağıtılacak. Müge Anlı ile Tatlı Sert, hafta içi her sabah atv ekranlarında olacak.

İhbar İletişim:

Tel: 0212 601 19 78 -0212 601 19 79 Mail : info@mugeanli.com.tr




21 thoughts on “Müge Anlı ile Tatlı sert programı Atv Ekranlarında

  1. saim

    sayin müge anli ahmet yengesini o kadin la daha öncce gördüy se karakolun önün de görün ce neden sikayet etmemis yada babasina neden sölememis ki yengem le daha önce gördüm bunu da sorguya aldiralim diye ahmet yüzde yüz saklagi önemli seyler var olylari saptiriyo lütfen okursaniz bunu sorun saygilar

    Cevapla
  2. LEYLA

    iyi günler müge hanım sizi sürekli izliyorum Nihal hanımda dikkatimi çeken bir şey var. onun ile ilgili kötü birşey söylendiği zaman nedense fenalık geçiriyor onun ile alakalı bir şey olduğunda sürekli yalanlıyor bu kadın çok mu doğrucu bir kadın kocasını aldattığına rağmen kocamın katilini arıyorum diyor. utanmıyormu O prezervatif konusu geçtiğinde susuyor. çok çelişkili bir durum. :Q :Q :Q

    Cevapla
  3. tuba güven

    müge hanım Rbbim size kolaylık versin. siz nihal hanıma çok sessiz kalıyosunuz diyosunuz ama eşref bey de kendi hakkında söylenene sessiz kalıyo. kendiyle ilgili konuşulduğunda sus pus oluyo konuşamıyo. yüzü kızarıyo. ama kendi konusu dağılınca bülbül kesiliyo. ayrıca siz necmi bey öldürüldü agah ta şahit oldu ve bu yüzden öldürüldü diyosunuz. birde necmi bey üç km lik araziye çalıçmaya gidiyo ordada rahatlıkla öldürüle bilirdi. orda gömülür kimse görmezdi diyosunuz. bence agah öldürülmek istendi necmi bey de buna şahit oldu yada bir şekilde öğrendi ve o da öldürüldü. bu yüzde cinayet çiftlikte oldu…

    Cevapla
  4. sümeyra

    mrb müge hanım balıkkesirde işlenen cinayette DNA testinde su olabiliyormus adli tıp belgeseli izlerken duymustum kişinin dna sı ile tükrük çörneği tutmaya biliyormuş sadece kan örneği aldılarsa böle bişey söz konusuysa ulasamaya bilirler umarım bi yararı olur lütfen dikkate alın!!!!!!

    Cevapla
  5. sevda

    bence haruna birşeyler vad edildi yada tehtit edildi rahmetli kendini götüren kişilere harunun haberi var demişse harunu evsahibi çaırmış ve tehtit edilmiş olabilir

    Cevapla
  6. ŞENGÜN

    harunun soysuzluğu,atsınlar içeri onuda eski ev sahibini ve oğlunu da öter önlar herşey ortada bu adi herifte pes yani buna ne derler herkes bilirde sizden ayıp

    Cevapla
  7. yaren küçük

    müge hanım öncelikle Allah size kolaylık versin. fatma olayına gelince ben çok kişiden şüpheleniyorum ama en ağır basan mehmet oluyo. mehmetin o kadar sempatik bir yüzü var ki kendini sevdiriyo ama mehmet cok aklıllı bir insan ben buna inanıyorum ve bişeyleri yapabilecek cesarete sahip. inşallah o değildir. bu bir cinayet bu açık isterim ki katil mehmet olmasın iyi yayınlar..

    Cevapla
  8. heval

    Sevgili müge abla bugünkü programınızda kocası yakın bir akrabasının kızıyla kaçan bir kadın vardı.Sizde boşan uğraşma olan sana olur dediniz bende sizinle birşey paylaşmak istedim. bundan 7 sene önce benimde görümcem en yakın komşusunun kocasıyla kaçtı. Diğer kadın için nasıl olsa birkaç sene sonra boşanır diyodu.kayınvalidemde herşeyi bilmesine rağmen ben onların kaçacağını bilseydim evime sokmazdım gibi yalanlar söyledi.diğer kadınada sen bundan boşan sanada kızımada hayır gelmez dedi. Tabi o an esasında kendi kızının nikahsız yaşamasını engellemek için böyle söyledi.Ama o kadın inat etti boşnmadı ve 7 sene sonrada olsa hem çok yüklü bir tazminat hemde ödenmemiş nafakalarıyla birlikte yüklü bir miktar para aldı.Ve şu anki hayatı gayet güzel ve özgür herkesin yanında onlar kendileri etti kendileri buldu deyip gülüyo. Bizim enişte beyde ne yapsın son bir çare nafakayı düşürmek için gelirini düşük gösterip nafaka vermek istemiyodu. ama üzerine ev çıkınca kadın evdende faydalandı bunu duyan görümcemde adamı bıraktı. yani işin özü parasız saadet olmuyormuşki görümcem adamı hemen bıraktı. erkeklere müstehak öyle komşusuyla kaçıyım başkasının kızını kaçırıyım yanıma kar kalır diyenlere ders olsun.Adalet geçte olsa yerini bulur. bence kimseye boşanın demeyin. o da bir ders bence.

    Cevapla
  9. nimet

    müge hanım fatma toprağı bence kız kardeşinin kocası öldürmüş olabilir çünkü yayına katıldığında çok telaşlıydı fatmayı takip etmiş olabilir mehmet ona takip et demiş o inkar ediyor ben takip etmedim diye kız kardeşi bu olayı biliyor olabilir niye kardeşinin evine gidemiyor eniştesi öldürmüş olsa şimdiye çoktan söylerdi mehmetin üstüne atıyorlar kocası hapise girmesin diye belkide fatma toprak eniştesiyle ilişkisi vardı yada eniştesi tecavüze yeltendi tartıştılar bunlarıda göz önünde bulundurun yada dilsiz yaptı sizi çok seviyoruz tv karşısından ayrılamıyom mehmet toprağa çok acıdım onun suçu neydi oğlanın hayatını mahvettiler çok saf inşallah mehmet değildir o bile yapmış olsaçileden çıkmıştır haklydı

    Cevapla
  10. songul

    fatma toprak olayıyla ilgili dilsiz olan mustafada yapmış olabilir çünkü ablasının kocasıyla ilşkisi varmış kıskançlıktan yaptırmış olabilir benim düşüncem

    Cevapla
  11. BURCU

    müge ablacım iyi yayınlar ablacım ben fatmanın essekten düştüyüne inanmıyorum ben köyde ögretmenlik yaptım merak ettigimden essege bindim bayırı cıktım essek yokusu dahi rahat cıkıyo fatma arkadan darbe aldı düşmesiyle bi bogusma yasındı ben mehmet beyden şüpeleniyorum gözlerini kacırıyo tedirgin yayında

    Cevapla
  12. burcu eken

    kolay gelsin müge abla ben aydın nazilliden burcu eken ablam hergün saat 10.00 da tvyi açıyorum ben abla daha 16 yaşındayım ama hergün orda şerife hanımı izliyorum inan ablam dayanamıyorum 13 yaşındayken kaçırıldım tecavüze uğradım annemin mçektiği acıları ben biliyorum şerife hanımın ne duumda olduğunu biliyrum annem şerife hanıma çok üzülüyor hergün dua ediyoruz daha 13 yaşında kız kardeşim var o bile hergün sinem bulundumu diye soruyor abla ben artık bu duruma çok üzülüyorum inşallah şerife hanım kızına sağ salim kavuşur dua ediyoruz abla hicbişeye üzülmüyorumda o 2 yaşındaki çocuga yazık ettiler kimin ne söylediği belli değil günah ya o çocuğun suçu neeeeeeeeeee artık herkes doğruları konuşsun da o çocuğun geleceğiyle istibaliyle oynamasınlar neyse onu konuşsunlar ama abla çok üzücü bu çocuk çok küçük buna kesin bir zarar verdiler ah abla çok zor çok simdiden allah sana sabırlar versin

    Cevapla
  13. ayşe eken

    müge hanım bu çocuklarımızın genç kızlarımızın kayboluşları ben inaıyorumki benimde başıma geldiğinden hep yakın çevreden gelmektetdir benim bile 13 yaşındaki kızım kaybolmuştu çokyakınımdan çıktı sizde bilirsiniz bu olay 2008 yeni asır gazetesinde yayınlanmıştı çok çelişkili konuşuyorlar ben oardakilerinin hiç birine inanmıyorum sinemin annesi şerife hanım nekedar güzel konuşuyor ben kızımın arkasındayım diyor inşallah en kısa zamanda kızına sağ salim kavuşur bütün kayıp çocuklarımızın bulunmasını istiyoruz hergün kendi evledım gibi televizyonun karşısında ağlıyor göz yaşalarına boğuluyorum

    Cevapla
  14. yasemin

    offfffffffffffffffffffffffffff havva bizi çıldırttın sana söylicek cok şey var ama söyli yemiyoruz müge hanım cok sabırlısında artık yeter dayanamıyoruz aynı dilber tavırları bakışları böyle anneler olmaz olsun

    Cevapla
  15. yasemin

    müge hanım bu kadın beni çıldırtı yalan söylüyo adamda kimi kandırıyolar biz artık kanmıtoruz dilberden sonra anne olan okadar rahat olmaz bende anneyim kaybın nasıl bişey oldunu cok iyi bilirim bu kadar rahat olunmazzzzzzzz

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Pin It on Pinterest