Kimler Neler Demiş?

71 Yorum - "Hesabın geçici bir süre için durduruldu uyarısı"

Bildir

Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
Ziyaretçi
2 yıl 2 ay önce

facebook adresim geçici bir süre için donduruldu tekrar kulanmak istiyorum yetkililerden ricamsaygılarımla

Ziyaretçi
2 yıl 4 ay önce

Facebookum kapatıldı lütfen bakınız

Ziyaretçi
Melis Ozturk He
2 yıl 5 ay önce

Hesabim gecici bir sure icin durduruldu.

Ziyaretçi
şerife
2 yıl 7 ay önce

arkadaşlar benimde facem durduruldu ve nerdeyse 2 ay oldu hala açılmadı denemediğim yöntem kalmadı , ne yapsam , ne etsemde açılmıyor

Ziyaretçi
2 yıl 3 ay önce

:( Arkadaşlar benimde facebook hesabım durduruldu ama nafile açılmaz kapanan facebook hesabları geri açılmaz bi topluluk şikayet rtmiştir malesef

Ziyaretçi
Eray
2 yıl 8 ay önce

BEYLER BENIMDE HESAPIM KAPANDI AMA Doğum tarihi şeyi istiyor kafadan atmıstım dogum tarıhını YARDIMCI OLUN LUTFEN :(

Ziyaretçi
seyit görmez
2 yıl 5 ay önce

başka bir face ku ve dogdugun tarihe bak :D

Ziyaretçi
zafer
2 yıl 8 ay önce

iyi günler sayın facebook ekibi 1 haftadı kendi şahsıma facem kapatıldı istediği bilgileri yolladım halen açılmadı lütfen açarmısın yıllar dır kullandığım facem dir resimleri hatıralarım var ilk defa böyle bişi ile karşılaştım lütfen ilgilenin hayırlı günler dilerim iyi çalışmalar facebook ekibi teşekürederim.

Ziyaretçi
Ece
2 yıl 9 ay önce

arkadaslar facem kapatıldı lütfen nasıl açılıyor bilen varmı ? :(

Ziyaretçi
rıdvan
2 yıl 10 ay önce

Hesabın geçici bir süre için durduruldu dıyor neden olabılır yardımcı olursanız sevınırım

Ziyaretçi
nisa
2 yıl 10 ay önce

lütfen cevap ya :( :(

Ziyaretçi
Yasin Can Çalışkan
2 yıl 10 ay önce

Hesap durdurma nedir ya!!! Sabahtan beri kafayı yiyecem bilen biri yardım edebilir mi?

Ziyaretçi
nisa
2 yıl 10 ay önce

geçici olarak kapatılanlar tekrar açılma olsaılığı varmı dır ?

Ziyaretçi
demet
2 yıl 10 ay önce

Benim twetter hesabim durdurulmus bu ne demek oluyo neden oluyo ve nasil acabilirim yardim edebilirseniz sevinirim!

Ziyaretçi
betül
2 yıl 10 ay önce

ben e-postayı şifremi yazıyorum hesabınız kısa süre için durduruldu diyor.devama basıyorum güvenlik numaralarını yazıyorum.bi kimselerin fotoğraflarını tıkla diyor.napacağım lütfen yardım edin. :'( :Q :( :D

Ziyaretçi
2 yıl 10 ay önce

tanıdık olarak fotoğraf seçmenizi isteyecektir.

Ziyaretçi
nisa
2 yıl 10 ay önce

doğru yapıncada olmuyoki

Ziyaretçi
betül
2 yıl 10 ay önce

ben e-postayı şifremi yazıyorum hesabınız kısa süre için durduruldu diyor.devama basıyorum güvenlik numaralarını yazıyorum.bi kimselerin fotoğraflarını tıkla diyor.napacağım lütfen yardım edin.

Ziyaretçi
phlisa sonsuz
2 yıl 11 ay önce

ya ßen Facede KoNusuyordum aninde çıkış oldu we hesabınız bi süreline durdurldu yazior napaiiorum alamiorum naßacm

Ziyaretçi
mücahit
2 yıl 11 ay önce

facem durduruldu 17 gün sonra acılır diy olar dorumu

Ziyaretçi
sidal
2 yıl 11 ay önce

lütfen yardım edin facebook geçici olarak facemi durdurdu yardım edn resimlerim var lütfen yardım edn!

Ziyaretçi
cihan
2 yıl 11 ay önce

ark lar ben şifre değiştirdim sonra çıkış yaptım tekrar girmek istedim şifreyi doğru yapmama rağmen bir türlü açamadım :'( :Q :Q :Q :Q :Q :Q :Q :Q

Ziyaretçi
2 yıl 11 ay önce
Ziyaretçi
ihsan
3 yıl 3 gün önce

arkadaşlar aynı şey benim başımada geldi inşallah açılır

Ziyaretçi
engin
3 yıl 16 gün önce

benim facem gecici olarark durduruldu yazıyor sebebi ne olabilir acaba

Ziyaretçi
3 yıl 16 gün önce

sebep olarak bir mail yada bildiri geldimi peki ?

Ziyaretçi
huriye
3 yıl 22 gün önce

facem gecici olarak durduruldu ileri yapıyorum ama hiçbir değişiklik olmuyorr ne yapacağımı bilmiyorum ama profil fotom ve tum fotolarım yerinde acaba açılabilirmi??? :( :'(

Ziyaretçi
Furkan SArı
3 yıl 24 gün önce

Şimdi benim babam yurt dışında ve biz onunla facebook dan konuşuyorduk ama birden Facebook hessabın geçici süre durduruldu dedinapmam gerekiyor 2 aydır böyleyim :'( :'( :'(

Ziyaretçi
halilibrahim
3 yıl 27 gün önce

ya facem durduruldu diyor açamıyom siz yadım edin lütfenn :( :( :( :( :( :(

Ziyaretçi
adsız
2 yıl 10 ay önce

bilgiler için teşekkürler

Ziyaretçi
umut
3 yıl 27 gün önce

ya facem açılmıyor geçiçi olarak drurduruldu diyor ama birinci sınıf öğretmenin soy adını istiyor bende biliyo m ayazıyom olmuyor yardım edin lütfen ger alırmısınıız facemi!! :( :(

Yönetici
3 yıl 25 gün önce

http://www.facebook.com/hacked adresindeki yönergeleri takip edin. Maalesef hesabınız çalınmış gözüküyor. Birileride güvenlik sorunuzun cevabını değiştirmiş olabilir.

Ziyaretçi
samet yılmaz
3 yıl 1 ay önce

hesabın geçci bir sürreliğine durduruldu diyor devama basıyorum ama gizli yanıtımı unutttum napmam lazım lütfen yardım edin
:(

Yönetici
3 yıl 1 ay önce

Hesabınız dondurulduysa gizli sorunuz bile açamayacaktır.

Ziyaretçi
insafsız melek
3 yıl 4 ay önce

dogrumu denediniz mi songül ve hasan … :D

wpDiscuz