Facebookta mesaj gönderenleri engellemek için ne yapmalıyım?
Başlık budur arkadaşlar facede neredeyse herşeye bir çözüm var..Bu anlatacağımız özellik ise size kimlerin mesaj atıp atamayacağı durumudur…

Ya herkesin atmasına izin vereceksiniz.. ya sadece arkadaşlarınıza..yada arkadaşlarınızın arkadaşlarına izin vereceksinizi :)

Bu bölüme girmek için Hesabınza>>Gizlilik ayarları>>  Gizlilik Ayarlarını Seç Başlığınının hemen altında ise  Facebook’ta bağlantı kurma yazısı var ve Ayarları Gör yazısına tıklarsanız alttaki resme ulaşabilirsiniz…

Kimler Neler Demiş?

9 Yorum - "Facebookta mesaj gönderenleri engellemek için ne yapmalıyım?"

Bildir
avatar

Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
ünzile
Ziyaretçi
ünzile
3 yıl 7 ay önce

ben deniyorum öyle bir şey çıkmıyor ne yapmalıyım ?

aslı
Ziyaretçi
aslı
3 yıl 8 ay önce

o bölüm çımıyo eski facebooktaydı o değişince olmuyo

yasemin
Ziyaretçi
yasemin
3 yıl 8 ay önce

anladıkda eskı facedeydı o smdı deıstı

deniz
Ziyaretçi
deniz
3 yıl 9 ay önce

anacım keşke link verseydiniz, beni gizlilik ayarlarının altında verdiğiniz sayfa cıkmıyor
napıcam şimdi???

Gezgin
Ziyaretçi
3 yıl 9 ay önce

burda link vermeye gerek yok görüntülü olarak ne yapılacağı ortada arkadaşım :)

erden
Ziyaretçi
erden
4 yıl 1 ay önce

günadın herkeze selmlar manisadan erden :)

erden
Ziyaretçi
erden
4 yıl 1 ay önce

:)

murat
Ziyaretçi
murat
5 yıl 9 ay önce

ya tamam da birini engellediğimde onunla ortak olan arkadaşlarım da siliniyor neyapmalıyım? :$

yekta akdoğan
Ziyaretçi
yekta akdoğan
5 yıl 10 ay önce

cok tşk edrm.

wpDiscuz