Facebook Şifremi Unuttum ne yapabilirim ?

167
4804

Şifrenizi mi unuttunuz? Giriş için kullandığınız e-posta adresini girin ya da cep telefonu numaranızı yazarak güvenlik kontrolü formunu doldurun. E-postanızı girerseniz şifrenizi sıfırlamanız için size bir bağlantı göndereceğiz. Cep telefonu numaranızı yazarsanız bu bağlantıyı size kısa mesaj yoluyla göndereceğiz. Eğer telefon numaranızı sitemize doğrulatmadıysanız sıfırlama işlemi için bu yöntemi kullanamazsınız.

Facebook Şifremi Unuttum
Facebook şifrenizi unutmuşsanız. Giriş ekranında solda “Şifremi Unuttum” yazan bir yer var. Email ve Şifremizi yazdığımız yerin altında bulunuyor, ona tıklayın. Bu siteye üye olduğumuz Mail adresinizi girin ve “Şifreyi Resetle” a tıklayın. Mail adresinize bir Mail yollayacaklar.


Gelen Mailde;
“Yeni bir Şifre Istediniz. Şifreyi onaylamak için aşağıdaki linke tıklayın” yazan yerin altındaki linke tıklayın. Sizi facebook’a yönlendirecektir. Burada karşımıza “Yeni Şifre” ve “Şifreyi Onayla” alanlarını göreceksiniz. Ilkine seçmek istediğiniz Şifreyi yazın. Aynı şifreyi ikincisine de yazın. Böylece Yeni Şifreniz doğrulanacak ve sizi Facebook Profilinize gönderecek

Kimler Neler Demiş?

167 Yorum - "Facebook Şifremi Unuttum ne yapabilirim ?"

Bildir
avatar

Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
Rabia
Ziyaretçi
Rabia
2 ay 16 gün önce

Facebook sifrem unuttum geri gelmiyor

YUSUF
Ziyaretçi
YUSUF
2 ay 20 gün önce

facebook umun sifresini unuttum telefon numarasına kayıtlı ama hat kapandı ne apabilirim :( :( :(

cici kız
Ziyaretçi
cici kız
1 yıl 2 ay önce

off nasıl bulcam ben şifremi nolur yardım edin :)

şengül
Ziyaretçi
şengül
2 yıl 11 ay önce

facebookuma giremiyorum şifremi unuttum ne yapabilirim?

Gezgin
Ziyaretçi
2 yıl 11 ay önce

şifre hatırlatma seçeneğini seçiniz.

hatice
Ziyaretçi
hatice
3 yıl 1 ay önce

şifremi unuttum

tuncay ayhan
Ziyaretçi
tuncay ayhan
3 yıl 12 gün önce

şifremi unuttum

Gezgin
Ziyaretçi
3 yıl 1 ay önce

Şifre hatırlatma seçeneğini kullanmayı denediniz mi ?

salih
Ziyaretçi
salih
3 yıl 1 ay önce

şifremi unutum

Gezgin
Ziyaretçi
3 yıl 1 ay önce

mail adresinizin şifresini biliyorsanız şifremi hatırla bölümünden yapabilirsiniz.

harun
Ziyaretçi
harun
3 yıl 7 ay önce

yaw gelmiyo yaa

Gezgin
Ziyaretçi
3 yıl 7 ay önce

doğru mail adresini verdiğinize eminmisiniz.Eğer doğru ise biraz daha bekleyiniz.

veysel
Ziyaretçi
veysel
3 yıl 10 ay önce

:(

Yıldıray
Ziyaretçi
Yıldıray
3 yıl 10 ay önce

Merhaba arkadaşlar benim msn face şifrelerle çalındı kurtarmak için ne yapabilirim

sena nur
Ziyaretçi
sena nur
3 yıl 2 ay önce

valla arkadaşım bilgim yok

aysel
Ziyaretçi
aysel
3 yıl 11 ay önce

şifrem doğru dün değiştirdim girmiyo ve şifre yenileme kodu istiyo ama yok ne olduğunu bile bilmiyorum be yapıcam yaaa :'( :Q ;)

eyüp bulut
Ziyaretçi
eyüp bulut
3 yıl 11 ay önce

benimd şifremi unutum

ayşegül
Ziyaretçi
ayşegül
3 yıl 1 ay önce

naptın ya geri nasıl aldın

ahmet
Ziyaretçi
ahmet
3 yıl 11 ay önce

facebokta şifremi unutum

imkansız sevdigim
Ziyaretçi
imkansız sevdigim
3 yıl 11 ay önce

yaaa faCEME GİREMİYOM AMA :( :(

ali
Ziyaretçi
ali
4 yıl 1 ay önce

:'(

zeynep
Ziyaretçi
zeynep
4 yıl 2 ay önce

teşekkürler

melel
Ziyaretçi
melel
4 yıl 2 ay önce

YA GELMİYO NASIL YAPÇAM :'(

ela gözlüm
Ziyaretçi
ela gözlüm
4 yıl 2 ay önce

şifre ney
:(

fatmanur
Ziyaretçi
fatmanur
4 yıl 2 ay önce

ben de facebook a giremiyorum bana da yardım dein :'(

yunus
Ziyaretçi
yunus
4 yıl 3 ay önce

şifremi çaldılar

seyran
Ziyaretçi
seyran
4 yıl 3 ay önce

şifrem calındı

Özgür U.
Yönetici
4 yıl 3 ay önce
esra
Ziyaretçi
esra
4 yıl 3 ay önce

şifremi bir arkadaşıma vermiştim o gerizekalı arkadaşım da değiştirmiş şifreyi giremiyorum :'( :(

gökçe
Ziyaretçi
gökçe
4 yıl 2 ay önce

:) suç sende cnm

ipek
Ziyaretçi
ipek
4 yıl 4 ay önce

şifremi biliyom ama giremiyorm lütfen yardım edin :'(

mustafa
Ziyaretçi
mustafa
4 yıl 5 ay önce

fece şifremi unuttum nasıl nerden alabilirim

türkan öncan
Ziyaretçi
türkan öncan
4 yıl 8 ay önce

sizde tekrar kayıt olun
:D

gamze
Ziyaretçi
gamze
4 yıl 7 ay önce

olucmmm zatennnn AŞKIM :p ANLARSIN YA

türkan öncan
Ziyaretçi
türkan öncan
4 yıl 8 ay önce

nolur zekiye söleeeeee :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

amedi barış
Ziyaretçi
amedi barış
4 yıl 8 ay önce

facebook şifremi unutum bunun için şifre yenileme kodu lazım

Gezgin
Ziyaretçi
4 yıl 8 ay önce

mail adresinize gelmesi lazım

murat kaya
Ziyaretçi
murat kaya
4 yıl 4 ay önce

:(

wpDiscuz