Tarih: 20 Mart 2012Kategori: Bilgi KütüphanesiYazar: Yorum : 111 Yorum

18957248, zıt anlamlı kelimeler sesteş kelimeler eş sesli kelimeler ve anlamları eş sesli kelimeler tablosu eş sesli kelimeler sözlüğü eş sesli kelimeler nelerdir eş sesli cümleler eş anlamlı kelimeler
Eş Sesli sözcüklerin Listesi
Eş Sesli kelimelere örnekler
eş sesli cümleler
ekmek
gül
yaz
yüz
bin
çay
kaz
boğaz
kır
ben
yaş
kara
boz
saz
yar
el
yazma
don
ay
asma
at
ocak
dil
kara
Eş Sesli kelimelere örnekler
Çekmek
Pantolan yıkanıca çekmiş. (kısalmak)
Oraya park etme, polis çeker. (götürmek)
Seni kimse çekemiyor. (katlanmak)
Masayı biraz çeksene. (yaklaştırmak)
Otobüsle gitme, çok çeker. (zaman sürer)
Biraz para çekelim de öyle gidelim. (sahip olmak)
Gelmek fiilini çekiniz. (kurallara göre ekler getirmek)
Bu kız da anasına çekmiş. (benzemek)
Burada beklemeyin, çekin arabanızı! (gitmek)
Hangi foto çekmiş? Peki iyi çıkmamış. (fotoğraflamak)
Bir bilet de biz çekelim mi? (şans deneme)
Toprak suyunu iyice çekti, artık ekebiliriz.(sindirmek)
Çek bunları artık gözümün önünden! (uzaklaştırmak)
Bu direği çekerseniz bina yıkılır. (yerinden çıkarmak)

Kaldırmak

Masayı bir kaldıralım. (zeminden uzaklaştırmak)
Kızım ortayı bir kaldırsan. (düzenlemek)
Polis oradaki arabaları kaldırmış. (alıp götürmek)
Bu sene iyi ürün kaldırdık (elde etmek)
MEB 6. sınıfta SBS’yi kaldırdı. (uygulamaya son vermek)
Ben o sözleri kaldıramam. (dayanmak)
Öğretmen derste beni hiç kaldırmadı. (söz hakkı vermek)
Süreniz bitti, şimdi cevapları kaldırın. (yarışma esnasında, göstermek)
Sonradan yapıştırılan etiketi kaldır, önceki fiyatı ne imiş? (çıkarmak)
İstanbul’a dakika başı araba kaldırıyorlar. (hizmete sunmak)
Sen yine ağlamışsın, başını bir kaldır bakalım. (bakmak)
Belediye buradaki tezgâhların hepsini kaldırdı, iyi de oldu. (boşaltmak)

Görüntülenen 111 Yorum
Yorum Sırası Sizde Eeee. Ne duruyorsunuz? :)

  1. delaşa diyor ki:

    bacak yokmu

  2. süper diyor ki:

    daha yok mu

  3. adalı diyor ki:

    acaba dilin eş seslisi nedir?………

  4. tatlı şeeeeey diyor ki:

    müthiş abi yaa

  5. azgın diyor ki:

    kızlar yokmu burada

  6. hira diyor ki:

    kas hangi tür kelime yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk hiç işime yaramadı öfffff

  7. sali diyor ki:

    süper D SAOL

  8. gani diyor ki:

    istegigimi buldum

  9. Mert diyor ki:

    arkadaşlar Kazan yokki hiç yardımcı olmuyo bence

  10. zerensu diyor ki:

    çok kötü arkidişler hemde kısa

  11. Adınız... diyor ki:

    teşekkürler

  12. smiler diyor ki:

    yaa R ve N ile başlayan eş sesli sözcük yokk muu

  13. Sura diyor ki:

    saolun teşekkürler

  14. mustafa diyor ki:

    teşekkürler istediğimi buldum

  15. tarkan diyor ki:

    teşekkürler

  16. altan diyor ki:

    ben altan ödevime çok ama çok yardımcı bence herkese yardımcı oldu
    :)

  17. yaren diyor ki:

    ödevime çok yardımı oldu teşekkürler çok çok ama çok mutluyum :)

  18. yaren diyor ki:

    :D ödevime çok yardımı oldu teşekkürler çok çok ama çok mutluyum :)

  19. ismsil diyor ki:

    teşekkürler

  20. Aliye Cornaya Roza diyor ki:

    güzelmiş teşekkür ederim :D

  21. melis diyor ki:

    teşekkürler

  22. şevval diyor ki:

    teşekkürler bana faydası çok oldu :) :D

  23. gülsüm bera diyor ki:

    Ben bulamadım

  24. EDA diyor ki:

    teşekkürler

  25. doruk diyor ki:

    teşekkürler

  26. cgdcg diyor ki:

    teşekkürler

  27. erdem diyor ki:

    çok kötüüüüüüüü :) :D :( :'( :Q

  28. ayşe diyor ki:

    öff çk azz :( :( :( :(

  29. yiğit diyor ki:

    çooook kısaaaaa

  30. emma diyor ki:

    biraz kötü ama idare eder :B: :B:

  31. aşk adamı diyor ki:

    teşekkürler :)

  32. furkan diyor ki:

    çok güzel :D :D :) :)

  33. hkhkhk diyor ki:

    çok iyi ama kafa karıştırıcı :Q

  34. marko48 diyor ki:

    ödevim için yardımcı oldunuz teşekkürler

  35. sedanur diyor ki:

    teşkürler :D

  36. muhammed diyor ki:

    harika çok güzel sizi çok seviyoru :)

  37. ödevim bitti çok şükür

  38. ilayda diyor ki:

    hiç bişey annamadım :D

  39. asrınnn diyor ki:

    harikaa ama karayla alakalı bi şey yokkkkkkkkkkk :Q :Q :Q :Q :Q :'( :'( :'(

  40. hastasıyız dede diyor ki:

    mütiş ama arkadaşlar beyenmiyo galiba

  41. hasanahmet diyor ki:

    hepside işime çok yaradı teşekkürler

  42. Jony Test diyor ki:

    süperrr :D :) :D :D :) :D

  43. merve diyor ki:

    off ya bişey bulmadım türkçe dersi içi saz kelimesinin eş seslisini bulmam gerek ya :( I-) I-( :-/

  44. kral diyor ki:

    oh be ders bitti

  45. oğuz diyor ki:

    şimdi ödev yarıda kaldı :D :D :D :D :D

  46. yeah diyor ki:

    oh be aradığım şeyi buldum . süper ya bayıldım (K) xD :L: ;)

  47. betül diyor ki:

    aradığım herşeyi buldum çok teşekkürler

  48. Aslı diyor ki:

    Aradığım şeyi buldum

  49. ATATÜRKÇÜ diyor ki:

    teşekkürler bilgiler için

  50. efsane diyor ki:

    ii ama cok az örnek var pffffff

  51. bjk diyor ki:

    çok güel site :)

  52. tatlı kìz diyor ki:

    Bence hiç bir şey yok :Q

  53. gs diyor ki:

    çok teşekkür ederim……….

  54. çalışkan kız diyor ki:

    yaaa dil sözcüğü yok :'( :'( :'( :'( I-( I-( :'( :'(

  55. gül diyor ki:

    var-yok
    az-çok
    git-gel
    sıcak-soğuk

    bazı kelimeler yok :D :( :) :Q :P :$ ;) :L: (K)

  56. sude diyor ki:

    oh be aradığım şeyi buldum . süper ya bayıldım (K) xD :L: ;)

  57. meto diyor ki:

    süper

  58. NeVaL diyor ki:

    çok güzel bir site gerçekten çok işime yaradı :) :) :)

  59. REYYAN diyor ki:

    dersim tamamlandı sayesinizde :)

  60. beren pınarbaşı diyor ki:

    süper ya böyle bilgi olmaz ya çok güzel :D :) xD (K)

  61. xdfdfgfgvgtgfg diyor ki:

    süper olmus teşekkürler :)

  62. gül eda diyor ki:

    bilgiler için teşekkürler :)

  63. dja diyor ki:

    B-) güzel

  64. mehlika diyor ki:

    süperlerrr

  65. mehlika diyor ki:

    bu bilgiler işime yaradı teşekkürler :)

  66. yasemin diyor ki:

    süper

  67. Elif diyor ki:

    süpersiniz :)

  68. elid diyor ki:

    en güzel site bu site :)

  69. Gizli diyor ki:

    Buz eş seslesi ne :'( :(

  70. Adınız...sude diyor ki:

    teşekkürler :)

  71. sena diyor ki:

    Ya an kelimesinin sesteşini bilen varmı LÜTFEEEEEEEEEN!!!!!!!! :'(

  72. elif diyor ki:

    An kelimesinin sesteşini arıyorum :(

  73. beril diyor ki:

    sen sena sana baybay :)

  74. sena diyor ki:

    bahar besenden saz kelimesi asredim
    :D

  75. dijle diyor ki:

    ben sal kelimesinin eş seslisini bulamıyorum :D :D :D :D

  76. fatmagül diyor ki:

    bu ne yaaaa
    :) :Q :'( :( :D

  77. KİNG diyor ki:

    ehh işte I-(

  78. şükrü diyor ki:

    ya ben saz kelimesinin eş seslisini arıyom

  79. ali ahmet diyor ki:

    ödevlerimize çok yardımcı oluyor :) :D

  80. beyza sinem diyor ki:

    buraya bakan cahillere ve küçüklere çok gülüyom yaa :D :D :D yazık onlara :'( :'( :'(

  81. zübeyde soylu diyor ki:

    arkadaşlar 14 tane eş sesisli kelime söylermsnz

    • Gezgin diyor ki:

      kaz – kaz-
      yol – yol-
      kan – kan-
      kara – kara
      bağ – bağ
      dal – dal-
      saç – saç-
      yaz – yaz-
      var – var-
      düş – düş-
      at – at-
      it – it-
      gül – gül-
      kır – kır-
      sal – sal-
      çay – çay
      el – el
      iç – iç-

    • deniz burcu diyor ki:

      yok herhalde canım :D :Q

  82. arsıvcbn diyor ki:

    teşekkürler :)

  83. NAZLI YAVUZ diyor ki:

    TEŞEKKÜRLER :)

  84. merve ve melike diyor ki:

    ödevlerim için harika oldu tşkler :)

  85. melikenur diyor ki:

    bu kadar mı yaa :( :'( :( :( :'( :'(

  86. sümeyye diyor ki:

    Bence de başka yok mu ya.

  87. sümeyye diyor ki:

    bence de başka yok mu ya. :)

  88. ahmetcan diyor ki:

    DAHAAAA YOKKKKK MUUUUUU

  89. anıl diyor ki:

    harika işime yaradı gerçekten

  90. of diyor ki:

    BEN KOPARMAYI SORACAKTIM

  91. DJ PAYNE diyor ki:

    teşekkürler :)

  92. DJ PAYNE diyor ki:

    başka yok mu ya ??? :'( :( :Q

Yorumunuzu Ekleyin

Sponsor Bağlantı

kadın,sağlık,moda
galerimoda
Android oyunları, apk indir
Reklam Vermek İçin Tıklayınız

Durma Sende Katıl :)

E-posta bültenimize abone olun ve yeni eklenen içeriklerimizden sizde haberdar olun.

En Son Arananlar :

Sorulan & Cevaplananlar

Tavsiye Linkler

Önceki yazıyı okuyun:
Twitterda Takipçi Sayısı Nasıl Arttırılır?

Artık neredeyse herkes Twitter'da… Ancak Twitter'da takipçi sayısını artırmak kolay değil. Elbette kimse sizden Lady Gaga ya da Barack Obama...

Kapat