19 TLye, Aveaiçi 1.000 dakika + Heryöne 1000 Sms+ 1Gb İnternet Kampanyası

15
348

Aveadan her şey dahil yıkılan paket !
Aveadan Faturasız hatlara 19 TL ye yıkılan paket
Gerçek özgürlük şimdi Avea’ya !

TCKIMLIK NO nu yaz 1991’e SMS gönder, kayıt ol!
Sadece 19 TL ye, Aveaiçi 1.000 dakika + HERYÖNE 1.000 SMS + 1 GB data senin olsun !
19 TLye, Aveaiçi 1.000 dakika + Heryöne 1000 Sms+ 1Gb İnternet Kampanyası

Kimler Neler Demiş?

15 Yorum - "19 TLye, Aveaiçi 1.000 dakika + Heryöne 1000 Sms+ 1Gb İnternet Kampanyası"

Bildir
avatar

Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
gözde
Ziyaretçi
gözde
2 yıl 11 ay önce

arkadaşlar KAYIT yaz 1991 e gönder oluyo

SASDSADADAD
Ziyaretçi
SASDSADADAD
3 yıl 3 ay önce

güzel kampanya gerçekten

sinem
Ziyaretçi
sinem
3 yıl 4 ay önce

ben yeni aveayalı oldum bu tarife hala geçerlimidr bilgisi olan varmı.. ayrıca gerçekdende 19tlye 1000 dk veriormu bazı yerlerde 500dk yazıorduda by tarife için.. ?

zeki
Ziyaretçi
zeki
3 yıl 10 ay önce

bu kampanya ne zamana kadar geçerli acaba?

Hatice
Ziyaretçi
Hatice
3 yıl 11 ay önce

:) Bence güzel bir tarife sadece sms yetmiyo…

ayşegül
Ziyaretçi
ayşegül
4 yıl 14 gün önce

ben yapmaya çalıştım ama bin yazıp 1991 e gönderin diye bir mesaj geldi onu yaptım tc yaz 1991 e gönder diye bir mesaj geldi onu da yaptım tekrar bin yaz diye bir mesaj geldi sonuç olarak kısır döngüye girdim ve yapamadım

Gezgin
Ziyaretçi
4 yıl 13 gün önce

bu gibi durumlarda müşteri hizmetlerini aramanız daha mantıklı arkadaşım..Sistem bazen hata verebiliyor.

osman
Ziyaretçi
osman
3 yıl 5 ay önce

ya arkadaşlar nasıl iptal yapıyoruz bir türlü bulamadım.. :(

Gezgin
Ziyaretçi
3 yıl 5 ay önce
ayse
Ziyaretçi
ayse
4 yıl 1 ay önce

işleminiz şu anda gerçekleştirilememektedir. lütfen daha sonra tekrardan deneyin diyo ya gerçekten daha sonra gerçekleştirecek demek midir bu ??

nermin
Ziyaretçi
nermin
4 yıl 2 ay önce

ben daha önce kullanıp iptal etmiştim bu paketi.. şimdi tekrar kullanmak istiorum kaydınız vr dio msj geri bildiriminde tekrar nasıl yenilicem peki??? :$ :(

Gezgin
Ziyaretçi
4 yıl 2 ay önce

müşteri hizmetlerini aramanız gerekmektedir.. eski üyeliğiniz daha düşmemiş olabilir

Cemre
Ziyaretçi
Cemre
4 yıl 2 ay önce

19 tl pakedini yaptım. Ama telefonumdan internete giremiyorum.

ayça
Ziyaretçi
ayça
3 yıl 7 ay önce

bişey sorcam nasıl yaptın o paketi?

Gezgin
Ziyaretçi
4 yıl 2 ay önce

telefon modelinizi nedir ? ayarlarını müşteri hizmetlerinden istemeniz gerekmektedir.

wpDiscuz